~22.Poglavlje

101 10 8
                                    

Iritantno kuckanje sata na zidu je odzvanjalo sobom.Porculanske lutke koje su prije krasile zidove dječije sobe su porazbijane na podu.Zidovi su isprljani krvavom igrom odraslih.Djetetu nije bilo ni traga.

U drugoj sobi je bila mrtva tišina .Krvavi tragovi po podu su nagoviještali borbu,a borbu je potvrdilo i tijelo muškarca nasred sobe.

Barem je prije izgledalo kao čovjek.

Skrenete li do kuhinje vidjeli biste stariju sestru kako se igra sa noževima.Šteta što gost ove obitelji nije bio toliko spretan.

Idemo sada hodnikom koji su krasile rupe od metka.Šteta što gost nije bio čovjek.Na kraju hodnika je bila već poznata soba.

Prazna ,s bijelim zidovima i drvenom polomljenom stolicom na sredini.Slomljeni okovi su bili bačeni na prag.

Tragovi da je lovac postao lovina.

Sve to vidio Daniel .Blago njemu što je došao kući prije mlađe sestre.

Trčeći kroz šumu koja se nalazila iza obiteljske kuće ,Anastasia je samo razmišljala na jedno.

Željela je još.

Crvene oči su nadvladale njezinim umom.Šteta što nisu bile vampirske.

Za to vrijeme su panično trčale vještice pokušavajući spasiti sve što se od kralja vampira dalo spasiti.

Odveli su ga brzo u susjedni vještičji kult na liječenje.Ovo je bilo prvi put u povijesti da se ovakvo nešto događalo kraljevkim obiteljima,stoga je vladala velika panika,jer su se vijesti i detalji o ubojstvima proširili po narodu.

Polegnuvši ga polako na metalni stol ,vještice su krenule sa naricanjem.

Plačući u isto vrijeme i skandirajući latinske vradžbine pokušavale su vratiti Harryevo prijašnje zdravlje tijela.

Skandirale su i skandirale,a tijelo je postupno prelazilo u prepoznatljivost.

Vatra nikada ne napada bez da ostavi ožiljak.

No,na njegovome tijelu ih nije bilo.Zadovoljne vještice su krenule onesviještenog kralja odvesti u susjednu sobu.

Najmlađa od njih se približila tijelu i vrisnula od jada.Njegova noga je bila spanjena i crna.

Vještice su se opet brzo poredale u krug ,i opet su krenule s vradžbinama.

No,ništa nije pomagalo,stoga su odustale razočarano i uznemireno zato što njihova magija ne može izliječiti ovaj problem.

Polegle su ga u krevet i pokrile posebnim vještičjim ruhom na kojem je bila ucrtana magija liječenja.

Takvoga su ga ostavile ...

Ciel je bio zadovoljan sa svojim butlerom,koji je inače obavio odličan posao.

Gledajući u vrt iz radne sobe razmišljao je o sljedećem koraku.

"Mladi gospodine,što dalje mislite poduzeti?Nakon toliko godina smo napokon krenuli s igrom."Sebastian je upitao stajući nasred prostorije kao pravi butler.

"Napali smo,stoga sada trebamo pripaziti."

"Na obranu gospodine?"

"Ne."Rekavši to ,okrenuo se i otišao do radnoga stola na kojem se nalazila ploča za šah sa svim figuricama.Pomjerio je konjanika.

"Mi nastavljamo napadati."Sebastian se nasmiješio gledajući u mladoga gospodina.Takav um ga je uvijek fascinirao.

"Oni možda imaju deset tisuća pijuna ,ali ti pijuni samo mogu napraviti jedan potez .Ja imam pijuna koji može proći kroz čitavu ploču."

AngelusWhere stories live. Discover now