TT 35

846 38 7
                                    

Victor melihat semua orang bersenjata yang berkawal di sekeliling rumah Tiara itu.

"Tsk .. Check who's dog is that." Arah Victor kerana rancangannya tidak dapat berjalan selagi lelaki-lelaki itu berada di situ, selepas memberi arahan dia menekan earpiece yang dia gunakan.

"Th-they are from different group by their logo." Suara pekerjanya kedengaran dari earpiece. Victor menggenggam penumbuknya , nampaknya dia langsung tidak mampu untuk berbuat apa-apa.

"Who?!!" Soalnya lantang dan marah.

"Urk .. they're all have the snake logo but different design and colour." Balas pekerjanya yang tidak mengenali logo itu.

Victor terkedu , kenapa logo ular pula? dan ada tiga warna berlainan?? setahu dia logo itu logo yang digunakan oleh Geng Rafael dulu dan logo yang Rafael gunakan pula logo kepala ular.

Jadi Rafael sangatlah diperlukan dalam membuat keputusan dalam semua hal yang mereka ingin lakukan, tapi itu dulu sebelum Rafael keluar.

"Why now Chris?" Gumam Victor dan membuat keputusan untuk berundur dahulu.

"They left the house." Kata Adam yang sedang mendengar laporan dari pasukannya.

"HAHAHA! Dia mesti dah tahu yang kitorang bertiga ada kat sini!" Ujar Ayden bangga.

"Adam!" Seorang gadis berlari menghampiri Adam dan terus memeluk Adam erat dengan raut muka gembira apabila dapat memeluk Adam.

Hans memandang Ayden yang membuat muka pasrah dengan gadis itu, mesti sudah lama mereka berada bersama dengan gadis satu itu.

"Hey! You can't hug me like that!" Kata Adam sambil menolak gadis itu dengan lembut.

"Blond hair.. anak Thompson?" Soal Rafael meneka , sampai dibawa ke rumah menantunya pula.

Adam melarikan pandangannya tidak mahu menjawab Rafael.

"We'll talk about this later." Ujar Rafael lalu kembali ke majlis.

__

Setelah semua majlisnya tamat, mereka pun pulang ke rumah masing-masing.

Tiara duduk di birai katil, menunggu Haydan masuk dengan perasaan gementar. dup dap dup dap jantungnya berdegup kencang seperti dia tidak pernah berdua-duaan dengan Haydan langsung.

Haydan masuk ke dalam bilik, dia sengih melihat Tiara yang sudah menjadi isterinya.

'Mine' Getus hatinya meng-claim Tiara, kakinya terus melangkah menghampiri Tiara.

"Ti-"

"Tunggu Haydan!!!!! Sabar!!! Aku tak sedia lagi!! Sekarang baru jam lapan petang!!" Jeritnya dengan kepala yang menunduk memandang lantai.

Haydan kaku dan bingung, dan sejak bila jam 8 malam ni jadi petang? Senyuman sinis terukir diwajahnya.

"Why can't I touch you? hmmm?" Soalnya dengan nada nakal sengaja mahu mengusik Tiara, kakinya melangkah lagi menghampiri Tiara dan berdiri betul-betul di hadapan Tiara. Dia memegang dagu Tiara dan mengangkat muka Tiara supaya memandangnya.

Bulu romanya meremang dan nafsunya melonjak naik apabila melihat raut muka malu dan takut Tiara itu, rasanya macam dia sedang tinggi di awang-awangan.

"Aaahhhh~ Aku nak KAU Tiara." Ujarnya dengan mata redup memandang Tiara dengan penuh cinta.

Tiara semakin gementar mendengar dan melihat Haydan begitu.

"Ak- Saya ada hak sepenuhnya untuk claim awak malam ni. My Tiara." Ujarnya lalu mengelus pipi Tiara, muka Tiara semakin merah lagi.

'Kenapa dengan lelaki ni?? Nak makan aku ke?!' Tiara memegang tangan Haydan yang sedang mengelus pipinya.

"Mulakan dengan ringan-ringan dulu, Saya tak akan lepaskan awak malam ni sampailah awak jadi milik saya." Haydan membuka bajunya di hadapan Tiara.

"AACCKKKK!!!" Tiara menjerit kerana terlalu takut, dia memanjat naik ke tengah katil namun kakinya ditarik oleh Haydan.

"YA ALLAH!! HELP!!" Jeritnya takut.

"Tiara, chill. Aku baru buka baju, sini." Haydan menarik Tiara untuk duduk di hadapannya semula namun Tiara menggelupur seperti sedang berhadapan dengan perogol bersiri. Dia menendang perut Haydan dengan kuat, Haydan terus terjatuh ke lantai sambil memegang perutnya yang senak ditendang.

"Auchhh aahh..." Haydan tetap duduk di lantai dengan bunyi-bunyi kesakitan, menekan perutnya yang senak.

Tiara merasa bersalah apabila melihat Haydan yang kelihatan seperti mahu meninggal di lantai itu.

"Haydan, sorry aku tak sengaja." Tiara menghampiri Haydan perlahan-lahan, dia mengentuh lengan Haydan.

Haydan terus menangkap tangannya dan menariknya rapat, dia terus mendakap Tiara. Tiara kaku di dalam dakapan kekar Haydan.

"Dengar cakap kalau kau masih nak tengok baju kahwin kau ni in one piece." Bisiknya dengan nada tegas dan dingin, dengan selamba dia membuka pin-pin di tudung Tiara.

Tiara merengek manja , dia menyembamkan mukanya di leher Haydan.

"Haydan... hnngghhh."

Selesai membuka tudung Tiara dia membuka skarf sekali dan membuka sanggul Tiara untuk melepaskan rambut panjang Tiara, Haydan menghidu leher Tiara.

"Smells masham." Usiknya sebelum membuka zip gaun Tiara pula.

"Haydan!!" Tiara menolak Haydan namun dia ditarik semula, muka Tiara sungguh merah hatinya bagai mahu meletup kalau diteruskan lagi.

"Yes love?" Balas Haydan nakal.

"Ish!" Haydan mencempung Tiara ke atas katil , dibuangnya Tiara ke atas katil.

Dengan lincah tangan Haydan membuka gaun pengantin Tiara dengan sempurna dan meninggalkan Tiara dengan baju dalamnya saja. Haydan menjilat bibir bawahnya sambil meneliti badan mulus Tiara.

"Jom mandi dulu, aku pun nak wangi sebelum kau jilat aku." Ujarnya lalu membuka seluarnya dan meninggalkan boxernya saja.

Muka Tiara masih merah bagaikan buah tomato, Haydan sengih sakan mengusik Tiara.

Tiara menelan liur gementar melihat boxer yang menjadi satu-satunya kain yang menutupi badanya, selamba badak saja dia telanjang depan perempuan. tak tahu malu!!!!

Haydan memasukkan ibu jarinya di hujung getah pinggang boxernya bersedia untuk membuka, dengan pantas tangan Tiara menahan tangan Haydan sambil memandang Haydan dengan gelenggan kepala dan mata yang bulat.

"Jangan duluuu." Ujarnya dengan nada meleret dan manjah.

"Kau yang tenung macam tu, ingatkan dah tak sabar." Usiknya lalu mencempung Tiara ke kamar mandi.

"Haydan! Stop!" Jerit Tiara tapi tangannya berpaut pada bahu Haydan.

Haydan tersengih saja dengan perangai Tiara itu, akhirnya singa betina itu sudah menjadi miliknya. Dia menurunkan Tiara di atas meja singki yang sebesar alam di bilik mandi Tiara.

"Tia guna sabun apa?" Haydan dengan sengaja membuka dan menghidu semua sabun-sabun Tiara.

"Haydan aku tak sedia lagi, jangan dulu tau?" Pinta Tiara dengan nada merayu, namun makin di rayu makin suka lah Haydan jadinya.

"cakap apa tadi?" Soal Haydan buat-buat tidak mendengar kata-kata rayuan Tiara tadi.

"Sejak bila kau jadi pekak ni? kau dah tak-" Kata-katanya terhenti apabila Haydan merenungnya dengan tatapan yang sukar di fahami.

"I'm not gonna let you go Tiara, I'll claim you tonight." Ujar Haydan, maksud yang lebih mendalam lagi, Tiada kata ampun untuk kau.

Tiara mengalah..

"Janji pelan-pelan saja?"




 

TBC

vote


 




HI.. masih ingat tak? hehek

Triplets Troublemakers [Hiatus]Where stories live. Discover now