İkili keyifle ettikleri kahvaltılarından sonra birlikte mutfağı toplamış, ardından ormanda yürüyüşe çıkmaya karar verdikleri için hazırlanmaya başlamışlardı.
Heeseung hazırlanmış beklerken, Jungwon ona seslendi odadan.
"Hyung?"
"Efendim Jungwon-ie?"
"Yanımıza herhangi bir şey alacak mıyız?"
"Almak ister misin?"
"Bilmem ki."
"Kahvaltı edeli çok olmadı, onun için almalı mıyız emin değilim. Ben bir şeyler hazırlayayım yine de."
Jungwon odadan çıkıp Heeseung'ın yanına gelirken, "Yardım edeyiimm~" demişti tebessüm ederek.
Heeseung ise kafasını iki yana sallayarak bunu reddetmiş, "Daha tam olarak iyileşmiş bile sayılmazsın, dinlen," demişti.
"Ama hyung-"
"Ama Jungwon."
"Ama hyung~"
Heeseung gülerek arkasını dönmüş, mutfağa doğru adımlarken konuşmuştu.
"Hayır, hayır. Aegyo yok, tatlılığını kullanamazsın. Manipülasyon derler bu yaptığına!"
Jungwon'ın kalbi hızlanmıştı duyduklarına karşın.
Tatlıydı, öyle mi?
Daha fazla orada durup düşünmek istemediğinden, Heeseung'ın peşinden mutfağa girdi.
Sandalyeye otururken, üzerindeki bakışları hissetti fakat karşılık vermedi.
Utanmıştı.
"Jungwon?"
"Hm?"
"Baksana bana bir?"
"Niye?"
"Bak bir."
"Hayır."
"Peki o zaman."
Kendine doğru gelen adımların ardından, çenesinde hissettiği parmaklarla kafasını kaldırmak zorunda kalmıştı Jungwon.
Tabii kafasını kaldırdığı an Heeseung ona tebessüm edip, çığlık atmasını beklemiyordu.
"Ya ne bağırıyorsun?"
"Utandın mı sen? Şu hâline bak, yanakların kıpkırmızı."
"Yoo, ne âlâka?"
"Tabii efendim. Yiyeceğim, şuna bak. Nesin sen, bebek falan mı?"
"Ya bir git. Bebekmiş."
"Evet, evet öylesin. Benim bebeğim."
"Ha?"
Heeseung daha da gülmeye başlarken, kendine engel olamamış ve Jungwon'ın kızaran yanaklarını sıkmıştı.
Tabii bu yaptığı Jungwon'ın bağırıp kızmasına sebep olurken, gülmüş ve tekrar yüzüne yaklaşıp narin öpücükler bırakmıştı oraya.
Daha sonra da hiçbir şey olmamış gibi tezgaha dönmüş ve bir şeyler hazırlamaya başlamıştı, Jungwon'ın arkasında nasıl bir hâle geldiğini bilmeden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐥𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝-𝐂𝐮𝐫𝐬𝐞𝐝| 𝐇𝐄𝐄𝐖𝐎𝐍
Fanfiction»ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ•ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢᴡᴏɴ« ❝ʜᴀʟᴋ ᴛᴀʀᴀғɪɴᴅᴀɴ ʟᴀ̂ɴᴇᴛʟɪ ᴋᴀʙᴜʟ ᴇᴅɪʟᴇɴ ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢᴡᴏɴ ᴠᴇ ᴋᴜᴛsᴀɴᴍɪş ʙɪʀ ɢᴇɴᴄ̧ ᴏʟᴅᴜɢ̆ᴜ ᴅᴜ̈şᴜ̈ɴᴜ̈ʟᴇɴ ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ'ᴜɴ ʜɪᴋᴀʏᴇsɪ...❞ ❴ʏᴀɴ ꜱʜɪᴘʟᴇʀ❵ ↳ʏᴜɴᴋɪ/ᴊᴀᴋɪ ‣ ᴊᴀᴋᴇ sɪᴍ • ɴɪsʜɪᴍᴜʀᴀ ʀɪᴋɪ ↳sᴜɴsᴜɴ ↳ʜʏᴜɴʟɪx ❴sɪᴅᴇ ɢʀᴏᴜᴘ❵ ↳ꜱᴛʀᴀʏ ᴋɪᴅ...