"מתי שאתה מוכן מלאך שלי, אני כאן כדי להקשיב" אמר רוי כשהם ישבו זה מול זה על מיטתו של ליאו. ליאו רעד, הוא היה כל כך לחוץ אפילו לפתוח את הפה ולהתחיל לדבר.
"אתה רוצה להגיד לי למה אתה כל כך כועס עליי מהבוקר? ניסיתי לשאול את דניאל אבל הוא רק אמר לי שזה ביני לבינך ואני צריך לדבר איתך" רוי המשיך והחזיק את ידו של ליאו בעדינות, קולו היה רך ואכפתי.
ליאו נשם נשימה עמוקה וניסה להרגיע את עצביו לפני שהתחיל לדבר.
"שמעתי שני בחורים מקבוצת הכדורגל מדברים בשירותים הבוקר" הוא לא הצליח לעצור את עצמו מלגמגם בעצבנות, אפילו לא יכול להשלים משפט אחד כמו שצריך.
"תנשום ליאו, זה בסדר" אמר רוי והבריש את אגודלו על ידו הקטנה כסימן לעידוד.
"מה הם אמרו?" הוא שאל אותו בשלווה, מנסה לעזור לו.
"הם אמרו שאתה אמרת ללוקאס שיש לך חברה חדשה, ואז אחד מהם אמר שהוא שמע ששכבת עם מישהו לפני יומיים ושאתה משיג מהר את מי שאתה רוצה להשיג" ליאו הצליח סוף סוף לסיים את הסיפור שלו, הלב שלו דפק בטירוף והוא הרגיש את המתח בחדר שגרם לו לחרדה כל כך. רוי כעס, מי לעזאזל היו המטומטמים שדיברו עליו, ולמה ליאו לעזאזל הקשיב לשטויות האלה? הוא לעולם לא יעשה לו את זה, הוא לעולם לא יפגע בו.
"אתה לא אמור להאמין לכל מה שאתה שומע ליאו" קצת כעס נשמע בקולו כשהחל לדבר, ליאו השפיל את מבטו אל אצבעותיו, משחק איתן בעצבנות.
"אני לא יודע מי הם שני האנשים האלה שדיברת עליהם, אבל אני יודע שרוב קבוצת הכדורגל מכירה אותי מאז התיכון הקודם שלי בלאס וגאס, הם מכירים את המוניטין הקודם שלי שהיה די גרוע ליאו, אני ביסקסואל ומעולם לא יצאתי עם גבר לפני כן בפומבי, למעשה, מעולם לא הייתה לי מערכת יחסים רצינית לפני כן, אז האנשים סביבי תמיד ראו אותי עם בנות, שכבתי עם הרבה בנות שונות, אני לא אשקר ואייפה עבורך את האמת שמגיעה לך לדעת,לא הייתי אדם טוב, אני אפילו לא יודע אם אני אדם טוב עכשיו, אני רוצה להיות אדם טוב בשבילך ליאו, אני רוצה לשנות את עצמי כדי שאהיה הכי טוב בשבילך למען,להיות האדם שמגיע לך,אני מבטיח לך,לא שכבתי עם אף אחד מהיום שראיתי את הפנים היפות שלך,אין לי אף אחד מלבדך,אני אוהב אותך ליאו,כל כך שאני חושב שהלב שלי עומד להתפוצץ" הדמעות כבר התחילו להיווצר בעיניו של ליאו, אף אחד מעולם לא גרם לו להרגיש כל כך אהוב, כל כך מוגן, כל כך בטוח, ליאו הרגיש את הלב שלו פועם בחזה בקצב מסחרר, מוחו עדיין מנסה לעכל את המידע שרוי אמר לו.
"אז לא היה אף אחד אחר?" הוא לחש, עיניו מושפלות לאצבעותיו הנעות באי נוחות, הוא הרגיש את חזהו מתכווץ ונשימתו נעצרת בגרונו, הוא עצם את עיניו, מפחד ליצור קשר עין עם האדם היפה שמולו.
"כמובן שלא ליאו, הטיפשים האלה בטח שמעו אותי מדבר עם לוקאס עליך ולא הבינו, אני מצטער" רוי לקח את ידו והניח נשיקה עדינה על אצבעותיו המדממות כעת, ליאו אפילו לא שם לב שהוא קילף את העור היבש סביבן.
"לא, אני מצטער רוי, על הכל, אתה אדם כל כך טוב, היית כזה מהרגע הראשון שנפגשנו, תמיד דאגת לי והיית שם בשבילי, תודה" הוא פלט בשקט, דמעות גדולות זולגות על פניו ללא שליטה. רוי חייך בעצב והרים מעט את פניו של המלאך הדועך.
עיניו השחורות של ליאו נצצו כמו שמיים שחורים מלאים בכוכבים נופלים, ורוי לא יכול היה להיות אסיר תודה יותר על שפגש אותו.
"אתה כל כך יפה ליאו, אני מקווה שיום אחד תוכל לראות את זה בעצמך" הוא לחש, מנשק את מצחו בעדינות. "אני אוהב אותך כל כך" הוא אמר לאחר שהתרחק ממנו מעט, עיניו הירוקות נוצצות קלות כשכמה דמעות חמקו מהן. ליאו הרגיש שהוא עומד להיחנק כשהבין שהוא חייב לעשות את זה עכשיו, זה לא הוגן כלפי רוי, הוא צריך לדעת.
"אני צריך להראות לך משהו" הוא מלמל, הוא ידע שהוא הולך לאבד אותו אחרי זה, אבל הוא היה צריך לעשות את זה, זה היה הדבר הנכון לעשות.
YOU ARE READING
numb
Romance~גמור~ ליאו לא הרגיש כלום בחמש שנים האחרונות. הוא לא בכה כבר שלוש. ליאו היה כלום,הוא היה רק צל,רק גוף,רק תזכורת תמידית וכואבת על האדם שהוא היה פעם. העיניים השחורות שלו היו רדופות,הן היו רק זוג חורים שחורים של כאב תמידי ובלתי נגמר ושל ריקנות שלעולם ל...