*11*

446 36 12
                                    

——————————

❤️Liked by leclerc_fans and 115 678 others

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

❤️Liked by leclerc_fans and 115 678 others

arthur_leclerc Zajtrajšok bude horúci 🔥

zobraziť ďalších 276 komentárov

leclerc_fans Mne je horúco z teba 🤤

carla_bonita Teším sa 😍

——————————

Arthur

"Čo sa usmievaš ako slniečko na hnoji?" štuchne do mňa lakťom Charles kráčajúci vedľa mňa paddockom.

"Neusmievam." namietnem a rýchlo úsmev schovám za zamyslený výraz.

"Za tým úsmevom je dievča." poznamená si pre seba. "Dievča menom Carla?" spýtavo zatiahne.

Zastavím a pozriem na neho vážne, bez známky úsmevu či žartu. "Charles nerád to hovorím, ale s Carlou to nebude mať budúcnosť. Necítil som pri nej pobehujúce iskry ani žiadnu špeciálnu emóciu." stále dookola mu vysvetľovať to isté je akoby som bol pokazené rádio. Už mi ide s Carlou mierne na nervy.

"Niekedy sa láska nezrodí zo dňa na deň."

"A niekedy sa nezrodí vôbec, pretože to jeden tak necíti." oponujem mu.

"Mal by si pri sebe mať niekoho s kým sa podelíš o radosť zo života. S kým preskúmaš svet, kto bude stáť po tvojom boku braček. Chcem ťa vidieť šťastného."

Zmäkne mi srdce pri jeho dobromyseľnom pohľade plnom bratskej lásky. "Ten deň a dievča príde Charles. Viem to, len ma do ničoho netlač. Keď nebudem hľadať príde láska sama. Nečakane a bude to omnoho krajšie."

"Už sa ťa nebudem pýtať." ruky dá nahor do obranného gesta. "Ako to dnes vidíš? Po včerajšej kvali?

"Cítim sa nabudený a odvážne. Ak pôjde tak všetko dobre ako včera na tréningu a kvali a budem koncentrovaný, verím že dnes sa umiestnim čo najvyššie."

"Toto sebavedomie sa mi páči." štuchne do mňa.

"Mám ho mať po kom." rypnem do neho.

Dlhšiu dobu som nemal čas sa mu venovať a ďalej s ním rozoberať moju profesionálnu či osobnú stránku. Z hlavného f1 paddocku som sa premiestnil dozadu k môjmu tímu, kde sme prebrali všetky organizačné plány a taktiež súhrn včerajšku a čo musíme dnes predviesť a ukázať na trati.

Vypol som sa. Akonáhle som si nasadil kuklu s prilbou okolitý svet pre mňa prestal existovať. Ostal som len ja, monopost a ďalší jazdci na trati. Nich som prestal vnímať ako kužele, ktoré treba zostreliť. Treba ich obehnúť v tom najlepšom momente, najrýchlejšom úseku kedy dostanem z monopostu poslednú šťavu a vrchol jeho výkonu.

Instagram  |Arthur Leclerc|Kde žijí příběhy. Začni objevovat