——————————
profil lara_smith je súkromný
⚫️⚪️
❤️Liked by arthur_leclerc and 109 others
lara_smith Posledné dni sú výnimočné ✨
zobraziť ďalších 5 komentárov
landonorris beriem si to osobne 😭
arthur_leclerc V skutku ✨
——————————
Lara
Mali sme pre sebou už len posledný deň, ktorý utekal rýchlosťou svetla. Ráno som sa zobudila a ani som nepostrehla kedy a už bolo dvanásť hodín. Čas sa neúprosne míňal a ja som si uvedomovala čím ďalej tým hlbšie, ako moc mi bude chýbať, keď večer nasadne na neskorý večerný let za rodinou.
Za posledných pár hodín, ktoré sme mali možnosť stráviť spolu sme využili každú jednu do poslednej sekundy. Lando chápal moju neúčasť na rodinných akciách, ale rodičia už toľko nie. Vypytovali sa, nonstop mi volali a rýpali. Sú to moji rodičia ale pre dnešný posledný deň som si telefón vypla. Viem, že s v bezpečí s Landom, a keby sa niečo dialo ten po mňa hneď nechá niekoho poslať. Ako jediný vie kde sa vždy nachádzame. Skrytí v zákutiach pláží, reštaurácií a promenád.
"Povieš mi prečo som ťa počúvol?" snaží sa o prísny, nahnevaný tón, ale jeho oči sa smejú spolu so mnou. Popadám sa za brucho od toľkého smiechu. Neverím, že to naozaj urobil.
"Nemal si." smejem sa ďalej. Len pri spomienke a jeho výraze, ktorý sa mi objaví pred očami chytám záchvaty smiechu zas a znova.
"To som ti mal povedať nie? Veď by si ma upálila za živa." sťažuje sa a už mu cukajú kútiky pier do smiechu.
"Ty sa necháš prehovoriť na každú kraviny." zvediem to na neho. Nemal ma počúvať.
"Prisahám, že ak na mňa tá rodina pošle Chorvátskych policajtov do konca života s tebou neprehovorím."