*22*

438 32 13
                                    

———————————

profil lara_smith je súkromný 

❤️Liked by arthurleclerc and 109 others

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

❤️Liked by arthurleclerc and 109 others

lara_smith Moje miesto 💙

zobraziť ďalších 10 komentárov 

landonorris Tvoj druhý domov 🌊

———————————

Lara

Chorvátsko je krásne a ja som rada, že Lando navrhol práve dovolenku tu. Vždy som za morom cestovala dlhé kilometre vo vzduchu a predsa krásne, číre more mám skoro na dosah ruky. Nikdy by ma nenapadlo sem ísť. Nevidela som v ňom žiadny potenciál, no preukázalo sa ako moc som sa mýlila. Milovala som to tu. Od tejto dovolenky sem každé leto zavítam, či už s Landom a rodinami alebo bez nich. Preskúmam každý kút a pochodím čo najviac sa mi bude dať. 

"Lara mám pre teba večer prekvapenie." zašteboce mi do ucha Lando, ako malé dieťa. Pozriem naňho s úsmevom a spokojnosťou. 

"Aké? Nemám nič a už si mi prekvapenia dal až dosť." 

Mávne rukou. "Toto ťa veľmi poteší a budeš zaň rada." 

"Naozaj?" spýtam sa pochybovačne. Vie dávať skvelé darčeky, plné významov ale niekedy nevie kedy s nimi prestať. 

"Áno. Budeš ma za to milovať ešte viac, než ma miluješ." 

"Kto povedal, že ťa milujem?" nadvihnem obočie. 

"Vidím ti to v tvojich karamelových očiach." vyprsknem do smiechu. Vraj karamelové oči. 

"Čo čítaš knihy pre násť ročné?" podpichnem ho. 

"Chlap ti zloží kompliment a to ešte urážaš." pokrúti neveriacky hlavou. "Mám to s tebou ťažké." 

"Ty so mnou?" ukážem na seba. "Práve naopak môj zlatý." 

"Čokoľvek čo povieš." zamrmle si pod nos. "Len večer buď nachystaná." 

"Čo si mám obliecť?" odovzdane vydýchnem. Dohadovať sa s ním by nemalo žiadny efekt. 

"Niečo ležérne, v čom sa budeš cítiť pohodlne. Stretneme sa na pláži, tam kde vždy na našom mieste." 

Naše tajné miesto na pláži, ďaleko od ľudí, od rodiny a ostatných možných narušiteľov nášho kľudu. Je na skalách, kde je kúsok rovnej plochy, kde si ukladáme deku a veci. Ležíme tam s výhľadom na more, z jednej strany nás kryjúc veľká skala a z druhej strany kríky a stromy. Toto miesto je skryté, perfektné pre nás dvoch, čo máme plné zuby ľudí. 

Celý deň sme strávili na lodi, z ktorej sme skákali, robili hlúposti, fotili sa a strážili krpcov. O zábavu sme mali postarané. Rodinná atmosféra, dobré jedlo na obed a veľa rozpravy o ničom a zároveň o všetkom. Tieto dni plné mora, ticha, priateľov a rodiny som si užívala najviac ako sa len dalo. Už len pri predstave, že sa vrátime do kolotoča sa mi trochu zvieralo srdce. Keby len išlo s nimi stráviť trocha viac času. Lezú mi na nervy s ich hlúpymi otázkami, ale je to moja rodina, ktorú milujem nadovšetko a vídavam ich veľmi málo. 

Instagram  |Arthur Leclerc|Kde žijí příběhy. Začni objevovat