*3*

593 38 8
                                    


—————————————

Profil lara_smith je súkromný 

lara_smith pridala do svojho príbehu 

lara_smith pridala do svojho príbehu 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Dream job 🧡"

Na príbeh odpovedal: 

landonorris 

"Jedine papaya 🧡

—————————————
Bežala som paddockom s telefónom v ruke a stále opakujúcou si vetou v hlave. Nemohla som ju zabudnúť. Musela som ju odovzdať Landovi.  Musela som mu ju povedať skôr ako mu ju povie niekto iný. Musel byť pripravený na to čo ho čaká hneď potom čo vystúpi z monopostu a budú ho spovedať živí supy bažiaci po neskúsenom mladom Britovi.  Instagram je sociálna sieť kde sa dozviete aj to čo o sebe neviete a to čo sa čoskoro dozviete. Prelínajú sa tam klamstvá, intrigy, špekulácie a čo viac - vy o nich neviete, ale ostatní sú nimi pohltení a vedia viac ako vaše vlastné rodiny. Vedela som, že práca pre jazdca formuly jeden nebude prechádzka ružovou záhradou ani pokojná práca v paddocku, ale že kvôli tomu budem behať cez celý vystavaný paddock ako bláznivá by ma ani vo sne nenapadlo.

Jedného dňa by som sa chcela teleportovať do minulosti. Do  obdobia kedy neboli žiadne telekomunikačné siete, telefóny, aplikácie a človek ohováral len na základe úst vo svojom najbližšom okruhu. Nikdy sa klebety nedostali ďalej ako do vedľajšieho mesta. Nikto v Škótsku nevedel, že tretia suseda zľava v Londýne podvádzala svojho muža. Žilo sa lepšie či sa hádam mýlim? Ak opomenieme  fakt diskriminácie žien, právo voliť len chlapov a veľká časť dominancie mužského pohlavia, ktorá bola totálna nezmyslená. Len keď zoberiem do rúk ohováranie bolo to v danú dobu o kúsok lepšie ako teraz. Momentálne sociálne siete umožňujú aby ľudia z Ameriky vedeli, že niekde v Nemecku jedna hviezda podvádza druhú, že tu vládne chaos a o zábavu majú postarané. Rada hovorím, že sociálne siete nás zabíjajú a tento dojem mi nik nevezme. Predsa som sa ale rozhodla pracovať ako tlačová referentka pre McLaren a mojou úloha je spätá s médiami.

Moja práca je jednoduchá. Predstavujem kontaktnú osobu medzi naším tímom a novinármi. Moja úloha pozostáva z komunikácie s novinármi, médiami a vytváranie dobrých vzťahov s nimi. Musím pripravovať a distribuovať tlačových správ a reagovať na krízové udalosti v oblasti s verejnosťou a fanúšikmi. Predovšetkým budem Landa sprevádzať na rozhovory, upozorňovať ho s kým práve ide na rozhovor a prípadne mu povedať viac o osobe čo ho bude spovedať. Niektorých pozná ale počas zimnej prestávky prišli noví ľudia, o ktorých zatiaľ málo vieme. Teda tí čo si urobili zle úlohu málo vedia. Ja som si ich prelustrovala a zistila o nich čosi viac. Je správne byť pripravený na všetko a na každého kto sa nám postaví do cesty s mikrofónom v ruke.

Instagram  |Arthur Leclerc|Kde žijí příběhy. Začni objevovat