——————————
❤️Liked by charles_leclerc and 130 678 others
arthur_leclerc Prestávka len začala, ale nezaháľam. 🔥
zobraziť ďalších 300 komentárov
carla_bonita Prečo si ma nezobudil? Mohli sme ísť spolu.... ale uff... mám to dokonalého chlapa ❤️
charles_leclerc Mal by som začať aj ja viac cvičiť, inak nás budú porovnávať 😂
——————————Lara
Užívala som si teplé slnko, krásne more a dobrú svoju spoločnosť. Skoro ráno, kedy ešte všetci dospávali včerajšok, som sa vybrala poprechádzať sa pri mori. O tejto hodine bolo všade ticho, kľud a ľudia dospávali včerajšou veľkú párty. Ja som s úsmevom na perách spomínala na včerajšiu večeru, ktorá bola pre mňa špeciálna a jednoznačne sa zapisuje do nezabudnuteľných dní. Všetko od začiatku jeho príhovoru až po koniec bolo ako z rozprávky. Nedokážem opísať čo všetko sa vo mne deje. Aké pocity sa vo mne odohrávajú. Vďačnosť je tá najsilnejšia. Som za neho vďačná. Za to ako stojí pri mne, ako mi pomáha a je tu pre mňa v tých najťažších chvíľach. Niekedy sa správa hlúpo a nerozvážne, ale kto nie? Nebudeme si klamať. Každý má pár chvíľ, kedy sa nespráva rozumne a nepremýšľa.
Toto leto začalo lepšie ako som si predstavovala. Nie len kvôli tomu čo pre mňa Lando urobil, ale hlavne kvôli spoločnosti v ktorej som ho trávila. Ľudia, ktorí ma zobrali medzi seba, tí čo ma poznajú a všetci sme jedna veľká partia. Zabavíme sa každý s každým a nikoho nedávame stranou. Tento typ partie mám rada. Takú, kde si všetci rozumejú a sú na jednej vlne. Vďaka nemu som ju spoznala.
Prechádzam popri mori s myšlienkami, aká som vďačná za to všetko čo mi život nadelil. Veľa zlého z minulosti a obrátilo na lepšie zážitky v prítomnosti a verím, že aj do budúcnosti. Ako sa hovorí: Všetko zlé je na niečo dobré. Asi sa mi malo stať, čo sa mi stalo, aby som zažila to lepšie a krajšie.
To, že milujem more nie je žiadnou novinkou. Zakaždým, keď mám príležitosť trávim pri ňom dostatok času. Načerpávam novú energiu, vzduch, ktorý je iný, čistejší a ľahší. Všetko pri mori je kľudnejšie a krajšie. V dnešné skoré ráno som nebola jedinou, koho napadlo sa ísť prejsť. Predo mnou bežal chlap, celý v čiernom a mne známe vlasy a tvár udreli do očí. Mala som sto chutí otočiť sa a ignorovať ho, ale ukázať mu, že sa ho bojím a stránim by zo mňa urobili slabou. Nebojím sa ho, len nechcem byť v jeho prítomnosti. Nemám dôvod báť sa ho. Sklamal ma a ľudí, čo ma sklamú uzatváram do zabudnutej kapitoly. Zatvorím za nimi dvere.
Nedám na sebe poznať prekvapenie. Hlavu narovnám a pozriem sa mu pevne do očí, ktoré ma sledujú. Jeho beh sa spomaľuje až úplne spomalí predo mnou. Týči sa nado mnou a uprene mi pozerá do očí. Stojíme oproti sebe, on odo mňa o kúsok vyšší.