"KURABİYELER HAZIRR!!"
"ELİNE SAĞLIK HYUNG!"
Öğretmenlerle, özellikle Seokjin hoca ile olan bağlantılarım sayesinde yemekhaneden malzemeler almıştık ve bu sayede Jeonghan hyungumuz bize çok lezzetli kurabiyeler yapmıştı.
Seungcheol hyung elini masada durmuş kurabiyelere attığında sevgilisi eline vurarak onu durdurdu. "Ya daha yiyemezsin. Misafirimiz gelmedi."
Seungcheol oflayarak koltuğuna sindi. O sırada kapı çaldı.
"Hao açsana kapıyı!" dedim.
Hao gizleyemediği gerginliği ile ayağa kalkıp kapıyı açarken heyecandan titreyen ellerini görüyordum.
Kapıyı açtığında Heejin ve Minghao biraz bakışmaya başladılar, her zamanki gibi. Heejin bir anda onu görmeyi beklemiyor olmalıydı. Ve kızaran yanakları bu mesafeden bile belli oluyordu.
"H-hoşgeldin, Heejin."
Heejin onun titreyen sesini fark ettiğinde utanarak ve bakışlarını yere çevirerek güldü. "Teşekkürler Minghao."
Hao yüksek sesli bir nefes aldığında kendini daha ne kadar rezil edeceğini düşünüyordum.
Sonunda kenara çekilip kızın geçmesi için yer açtı.
İkisi yan yana, muhtemelen heyecandan yumruklarını sıkarak yanımıza geldiler. Wonwoo daha çok Mingyu'ya yaklaşarak o ikisine yer açtı. Kime yaklaşacağını iyi biliyor.
Heejin ellerini dizlerine koyup gerginlikle konuştu. "Davet ettiğiniz için teşekkürler."
"Ya of salak mısın? Buraya geldiğimizden beri konuşuyoruz hâlâ gerginsin. Biraz relax ya!" Heejin'in aksine Dino çok rahattı tabii.
Heejin ona dik dik baktı. Korkunç gözüktü biraz.
"Heejin de geldiğine göre kurabiye yiyelim artık lütfen." Seungcheol hyung isyan ederek kurabiyelere saldırdı.
"Tamam anladık. Sevgilin yaptı." Jihoon ona gözlerini devirdi.
Hoshi gergince boğazını temizledi. "Senin sevgilin olsa sen de onun elinden yapılan bir şeyi heyecanla yemez misin ki Jihoon?"
Jihoon ona dönüp gözlerini kırpıştırarak gülümsedi. "Sevgilim olduğu zaman düşünürüm onu."
"He sevgili yapsan heyecanlı olursun yani benim aşkım gibi?" Jeonghan hyung iyi yerden vurdu.
"Olurum herhalde. Of nereden bileyim Jeonghan saçma sapan sorular sorma!" Jihoon hyungun gerildiğinden dolayı acilen sevgilisi olması gerektiğini düşündüm.
"Hyung ellerine sağlık. Bizim Hoshi de çok iyi kek yapar. Bir gün bize yapsın yeriz!" dedim ve Jihoon'un tepkisine baktım.
Hoshi'ye dönüp "Gerçekten mi?" diye sordu. Hoshi de gergince onayladı. "Neli kek seversin?"
Jihoon biraz düşünüp cevapladı. "Çikolata parçacıklı."
Hoshi gülümsedi. "O zaman onu yaparım bir gün."
O ikisi birbirine salak salak gülümserken Jun ile aynı anda göz devirdik.
Herkes kurabiyeler ve normal konulardan bahsederken yanağımda sıcak bir nefes hissettim.
O tarafa baktığımda Vernon'la burun buruna geldim. Nefes alış verişimin hızlandığını fark edince biraz uzaklaştı.
Elini muhtemelen kırmızı olmuş yanaklarıma dokunup hemen geri çekti. "Bu kadar utanmana gerek yoktu. Sıcacık olmuş yanakların."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
library ⌇ verkwan
FanfictionSeungkwan, kütüphanedeki bir kitap için Vernon ile kavga eder. 7teen | vernon - seungkwan 010423 - 080723