Ertesi gün hepimiz dışarıda, oturma alanlarının oradaki büyük ağacın altında oturuyorduk. İlk gün olduğu gibi...
Elimdeki soğuk kahve serinlememe asla yardımcı olmamıştı. Bu kadar sıcak hava olamaz ya!
Gözlerimi kahve bardağından kaldırıp etrafa bakarken hızlıca yürüyen ve etrafına bakan Heejin'i gördüm. Birini arıyordu sanırım.
Ben ona bakarken o da bizim tarafa baktı ve göz göze geldik. Ona gülümseyince, bana doğru koşmaya başladı.
"Selam, oturabilir miyim?"
Mingyu hemen yana kaydı ona yer açmak için. "Otur tabii!"
Kahkahamı tutarak Minghao'ya bakıyordum çünkü gözlerini Heejin'den alamıyordu.
Heejin gülerek ellerini birbirine çırptı. "Size haberler getirdim! Bambam arkadaşlarıyla kaldıkları kulübeye içki sokmuş. Salak işte. Neyse.Onunla konuşuyordum. Birilerini çağırıp eğlence yapacaklarmış. Bana da dedi ki, ortamcı Mingyu'yu da çağıracağım. Ben de dedim ki ben söylerim. Arkadaşları da gelsin ama dedi. Ne kadar çok kişi o kadar çok eğlence olurmuş."
Mingyu göğsünü kabarttı. "Ortamcı dedi duydunuz mu? Bana dedi. Size demedi. Ağlayın!"
Dino gözlerini devirerek onun kafasına vurdu. Mingyu da ona vurup bize döndü. "Gidelim mi? İster misiniz? Ben gideceğim şahsen. Bir itibarım var."
Jeonghan hyung mutlu mutlu konuştu. "Ayy gidelim ya! Büyükler içki içer, küçükler meyve suyu. Çok komik olur! Gidelim Seungcheol!!"
Seungcheol hyung sevgilisine gülümsedi. "Gidelim güzelim."
Heejin bana kaş göz yaparak gelip gelmeyeceğimi sormak istedi. Diğerleri giderse gelirim dedim.
Heejin heyecanla ayağa kalktı. "O zaman geleceğinizi söylerim ona. Bakın geleceğiz dediniz, sakın gelmemezlik yapmayın! Hadi görüşürüz!"
"Yaa! Nereye gidiyorsun hemen?!'' diye bağırdım.
Bana dönüp eliyle saçlarını arkaya attı. "Kusura bakma hayatım. Meşgul bir insanımdır. İşlerim var."
Ona kahkaha attığımızda bize side eye atıp arkadaşlarının yanına gitti. Hao'nun, onun arkasından derin bir nefes aldığını duydum. Elimle ağzımı kapatıp kahkahamı bastırmaya çalıştım.
Dokyeom ellerini havaya kaldırdı. "Oooooo parti zamanı!!!
Oooooo!!!
Ooooo.
Bambam'ın çağıracağı 'birileri'nin bu kadar çok kişi olacağını düşünmemiştim hiç. Burada en az 50 kişi vardı. Ve bu kadar çok kişinin nasıl bu kulübeye sığdıklarını düşünmek bile istemiyorum.
Öğretmenlerden gizli planladıklarını düşünüyorum. Ama bu müzik sesinin dışarıya çıkmama ihtimali yok.
İçeriye hep beraber girip kendimize oturacak bir yer bulmuştuk. Etrafı incelerken gözüm Minghao'ya takıldı. Bir yere dikkatlice bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
library ⌇ verkwan
FanfictionSeungkwan, kütüphanedeki bir kitap için Vernon ile kavga eder. 7teen | vernon - seungkwan 010423 - 080723