12

447 55 18
                                    


Masaya oturduğumda Team Soonhoon bana ne olduğunu sorarcasına kaş göz yaptılar. Sonra anlatırım gibi işaret yaptım.

Diğerlerine döndüğümde merakla Vernon ve Heejin'e baktıklarını gördüm. Minghao'nun kaşları çatıktı. Ben neden olduğunu bilirim ama bak. Belli etmesene salak!

Seungcheol hyung bana gözleri onlarda iken bana sordu. "Vernon kiminle konuşuyor?"

Vernon'un ne konuştuğunu merak ediyordum. "Heejin kızın adı. Hoshi çok tanışmak istiyordu. Ben de çağırdım yanımıza. Sorun olur mu?"

Minghao hemen atladı. "Sorun olmaz tabii. Değil mi?" Tabii olmaz sana sorun falan.

Herkes ona katıldığında gülümsedim. Bunlara ortam olsun yeter ki. O ikisini izlemeye devam ettim. Ne konuştuklarını çok merak ediyordum.

Heejin'in heyecanla zıpladığını gördüm. Ne olmuştu acaba?

Konuşmaları bittiğinde Vernon onu bu tarafa doğru itti. Heejin'in çekindiği çok belli ediyordu. Dokyeom "Utandı herhalde." dedi gülerek.

Yanımıza vardıklarında Vernon benim yanıma oturdu. Heejin de tam karşımıza geçti çekinerek. "Merhaba, ben geldim ama, rahatsız etmemişimdir umarım."

Herkes ona saçmalamamasını söyledi. Mutlu gözüküyorlardı bence. Yeni birileriyle tanışmak herkesi mutlu eder diye düşünüyorum.

Hoshi hemen heyecanla konuştu. "Sonunda tanıştık Heejin. Seungkwan senden çok bahsedince tanışmak istedim seninle." Eliyle ona kalp yaptığında gizlice teşekür ettiğini anlatmaya çalıştı.

Heejin heyecanla başını salladı. "Bende seninle tanışmak istiyordum zaten. Seungkwan sayesinde tanışmış oldum."

Herkesle tamamen tanıştığında artık daha rahat gözüküyordu. Buna sevinmiştim. Heejin iyi biriydi bence. Ve kafalarımızın uyuşacağına emindim.

Wonwoo hyung eliyle kendini yelledi. "Off çok sıcak."

Dokyeom birinin böyle demesini bekliyor gibiydi. "Bence de çok sıcak yaa. Joshua hyung elin hâlâ soğuk mu? Tutabilir miyim?"

Elini Joshua'ya uzattığında Joshua yine şaşkınlık içindeydi. Artık alışman gerekmiyor mu hyung?

Joshua ona tepki vermeyince zaten yan yana oturduklarından hemen onun elini tuttu. Yavşak bir arkadaşım olduğu için utanıyorum. Joshua uzun bir süre birleşmiş ellerine bakakaldı.

Çöpçatan Heejin'in tepkisini merak ettiğimden ona döndüm. Elleriyle şaşkınlıktan açılmış ağzını kapatmış, gözlerini hızlı hızlı o ikisi üzerinde gezdiriyordu.

Omzumla Vernon'un omzunu ittirerek kızı işaret ettim. Vernon ona döndüğünde kıkırdamaya başladı. Ben de o gülünce daha çok güldüm.

Önüme döndüğümde Vernon hâlâ bana bakarak gülüyordu. Tamam be yeter! Gülme!

Heejin bana kaş göz yaparak Dokyeom ve Joshua'yı işaret ediyordu. Gülerek omzunu silktim.

Minghao'nun ne yaptığını merak etmiştim. Ona baktım. Tam da beklediğim gibi Heejin'in izliyordu. Kızın şaşkın suratına bakarak gülüyordu. Yerim ya.

Soonhoon hakkında bir şey yapabilirim şu an belki. Teşekkürler Dokyeom!

Hemen gözlerimi hâlâ birleşik olan ellerine çevirdim.  "Ahh ahh Dokyeom. Senin gibi diğer arkadaşlarım da aşkını bir an önce bulsa keşke. Özellikle abimiz Hoshi."

Hoshi bana baktığında 'ne yapıyorsun?' der gibi baktı. Göz kırptım ona. Team Soonhoon artı Heejin anlamıştı beni ve gülüyorlardı.

Seungcheol hyung güldü. "Doğru. Çok merak ediyorum ben de. Hoşlandığınız birileri var mı? Hoshi hoşlandığın biri var mı? Eğer bizim sınıftansa ben aranızı yapmaya çalışırım."

library ⌇ verkwanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin