Arkadaşlar Emre ve Beyza'nin annesinin isimlerini karistirmisim of! kimse de beni uyarmamış. neyse guncelleme yapıyoruz;
Emre'nin annesinin adı Yeliz
Beyza'nin annesinin adı Aylin
Önceki bölümlerde karışıklık olmuş kusura bakmayın iyi okumalar!Emre'den
(Bir hafta önce)
Düşünmekten kafayı yiyecektim resmen. Beyza aklımdan bir saniye dahi çıkmıyor ve benim aklımı alıyordu. Yatağıma uzanmış öyle tavanı izlerken kapım tıklandı ve Hande girdi içeriye. Baştan aşağı süzdüm onu. Çok mahvolmuş görünüyordu. "Hande?" dedim şaşkınlıkla ve yerimde doğrularak ona baktım.
"Ev sahibi kovdu beni. Duşunu kullanabilir miyim, çok kirlendim!" dedi. Gözlerim kısıldı. Gerçekten de kirli ve çaresiz görünüyordu. "Buyur." dedim soğuk bir tavırla. Başını sallayıp içeri geçeceği sırada bana döndü ve," Havlu." dedi. Başımı sallayarak dolaptan havlu çıkarttım ve ona uzattım.
"Sağ ol." dedi ve içeri girdi. Birkaç dakika ardından su sesleri gelmesiyle yutkundum. Beyza'dan bir açıklama bekliyordum. Buna hakkım vardı öyle değil mi? Abiymiş!
Kapı tıklanmasıyla içeri Beyza girdi. Gözlerim kocaman açıldı ve şaşkınlıktan dilimi yutacaktım resmen. "Beyza?" dedim garip bir şekilde ardından ayağa kalkarak, "Hayırdır?" diye konuştum. Benimle konuşmak için geldiğini her şeyden iyi biliyordum ama anlamamazlıktan gelmek daha çok işime yarıyordu.
"Birazcık konuşabilir miyiz?" diye sordu. Başımı salladım ve karşımdaki sandalyeyi işaret ettim oturması için. Ben oturdum ve o da geçip oturdu. "Ne konuşacaksak çabuk olsak iyi olur." dedim. Banyoda Hande vardı ve biz bir şeyleri düzeltelim derken her şey mahvolabilirdi. Bu sefer kendimi Beyza'ya açıklayamazdım.
Kim bilir neler düşünürdü benim güzelim..
"Dün ki mesele için özür dilerim. Ben sen öyle merak edince, patlayıverdim. Asla öyle düşünmüyorum ve hareketlerinden asla dahi rahatsız değilim. Ben sadece hiç olmadık şeyler söyledim. Özür-" demesiyle banyonun kapısı açıldı ve içinden Hande çıkmıştı.
"Beyza?" dedi küçümseyici bakışlarıyla. O an Hande'yi odaya aldığıma bile pişmandım. Bornozla çıkması bile çok yanlış şeyler düşündürürdü benim güzelime. "Ne işin var senin burada?" diye sordu gülerek.
Hande'ye döndükten sonra dudaklarımı araladım. "Hande.. Sen üzerini giyin istersen, bizim Beyza ile konuşmamız lazım da." dedim. Başını sallamasıyla banyoya geri girdi kıyafetlerini alıp. Odanın her yanına baktım. Masamda Hande'nin ojeleri bile duruyordu! Daha dikkatli incelediğimde bu ojelerin Hande'nin değil de, Ceren'in olduğunu anlamak pek de zor olmamıştı.
Odaya Ceren'in eşyalarını koyup sanki onunmuş gibi Beyza'ya mı göstermeye çalışıyordu? "Ben diyeceğimi dedim. Size iyi günler," dedikten sonra ayağa kalkarak çantasını koluna taktı. "Beyza.." dedim. Bana bakmasıyla yutkundum. "Bi' dur açıklamama izin ver." dememle alaycı tavırla güldü.
"Neyi açıklamana izin vereyim? Hande bornozlarla senin odandaki banyodan çıkıyor Emre! Bunun ne gibi bir açıklaması olabilir!? İyi eğlenceler size." dedikten sonra odadan çıktı. Olduğum yerde kalakaldım. Sinirlerim bozulmuş ve kendimi ona karşı çok mahcup hissediyordum. Kesin onunla oynadığımı falan zannedip benden uzaklaşacaktı. Pencereye doğru yaklaşmamla onu orada otururken ağladığını gördüm.
"Yapma be yavrucum ya." diye mırıldandım kendi kendime. Benim yüzümden ağladığını bilmek öyle kötü hissettiriyordu ki. Banyonun kapısını tıklattım. "İşin biter bitmez evden çıkıp git!" dedim sertçe ve odadan çıkarak aşağı indim. Aylin teyzeyle karşılaştım. "Aylin teyze?" dedim şaşkınlıkla. "Emre?" dedi bana dönerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP AĞRISI | Ara Verildi
Romance"Sen bence çok ileri gitmeye başladın artık!" diye bağırdım artık. "Şu Yusuf meselesini fazlasıyla abartıyorsun!" dedim. Güldü alayla. Şuan çok sinirliydi ve gözü hiçbir şey görmüyordu. Bana doğru yaklaşmaya başladı ve duvarla arasına aldı. "Kıskanı...