Aşkından öldüğünüz kadının pat diye başkasıyla evleneceğini duyduğunuzda bazı reaksiyonlar vermek doğaldır. Olayı olgunlukla karşılayıp onu kaçırmaya karar vermeden önce bazı aşamalardan geçmiştim.
İlki inkardı.
"Yok ya." demiştim gülerek. "Benim Yeliz'im yapmaz."
Sonrası öfkeydi.
"NE ALAKA AMINA KOYİM?? PANDORA BİLEKLİK ALMADIM DİYE BAŞKASIYLA MI EVLENİLİR KIZIM!?"
Devamında gelense pazarlık.
"Güzelim sana pandora feda olsun. Üç tane alayım benimle evlen."
Baktım olmuyor, depresyon.
"MELİHHH JİLET NEREDE... Ne demek ne yapacağım? Kafama mı sıkayım jiletle geri zekalı?"
En son da kabullenme.
"Hangi oruspu çocuğu benim yerimi tutabilir? Mümkün mü böyle bir şey? Şenol sen söyle. Yüzüme bakarak söyleme piç, kaslarıma bakarak söyle. Heh kalırsın öyle."
Kabullenme konusunda bazı sorunlarım olmuştu tabii ama fena idare etmemiştim bence o kısmı.
Her neyse, bilgisayarı aldığım gibi yerimi asla dolduramayacağına her şeyden çok emin olduğum o aptal herifi araştırmaya karar vermiştim ve üstün hackerlik becerilerimle eski bilgisayarın zavallı klavyesine abanarak adını googlelamıştım.
Zafer Başaran.
Geçmişini okuyana kadar adı pek bir şey ifade etmemişti, sonrasındaysa ailesinin spoiler verdiğini çakmıştım.
Türkiye'de sayılı zenginlerin gittiği bir eğitim kurumuna anaokulunda başlayan Zafer üstün başarılarla mezun olduğu liseye kadar orada kalmıştı. Üniversitedeyse Harvard'da okumuştu.
Harvard.
Ben önünden geçsem tekmeyi götüme basar, ezerek halı niyetine kullanırlardı demek İSTERDİM ama hayır, kapısının önünden bile geçemezdim.
Hayatıyla ilgili internette bulunan neredeyse her şey linkedin profilindeki nemrut vesikalığın altına döşenmiş eğitim hayatı ve sertifikalardan ibaretti. Bir de (Melih'in gerçekten üstün olan stalk yetenekleriyle bulduğu) pembe saçlı, kırmızı gözlü garip bir tipin oldukça aktif kullandığı instagram hesabında arka fonda görünmüştü bir kaç kez.
Bu gönderilerden birinde etiketlenen hesabıysa profil fotoğrafı bile olmayan, unutulmuş gibi görünen bir hesaptı. Yüzlerce takipçisi vardı ama takip ettiği kişi sayısı beşti.
Bunlara da bakmıştım tabii. Pembe saçlı garip eleman, iğrenç yeşil gözlere sahip kibirli görünen biri, esmer tenli ve kristale benzeyen mavi gözlere sahip sinsi olduğuna bahse gireceği piçin teki ve ablasıyla abisi olduğuna emin olduğum Başaran soyadlı iki kişi.
Tüm hesapları hatim etmiştim. Buna rağmen kaydırmalı resimlerin sonuncusunda somurtarak kameraya baktığı bir iki resim hariç hiçbir şey çıkmamıştı.
Yine de bu resimler ezici bir gerçeği net bir şekilde vurgulamıştı ki bu eleman hayvan gibi yakışıklıydı ve beni siker atardı.
"İki gönül bir olduktan sonra Zafer Başaran yalan olur." diyerek son noktayı koyup Yeliz'i kaçırmaya odaklanmış ve yarı yarıya da başarılı olmuştum.
Yarısı da karşımda duruyordu.
"Hmm? Daldın gibi?" Zafer elini uzatıp şapkamı kaldırdı ve saçlarımı düzeltti. Geniş ağzı tatlı bir gülücükle kıvrılmıştı bunu yaparken. "Yoksa ne kadar güzel olduğumu mu düşünüyordun? Şapşal şey!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak Damat (BxB)
Teen FictionÇınar, istemediği biriyle sırf para için evlenmek zorunda kalan kız arkadaşını düğünden kaçırmaya karar verir. Tek sorun, yanlışlıkla kız arkadaşı yerine damat olan Zafer'i kaçırmasıdır.