Benim sike sürülecek aklım yoktu.
Yoktu, hayır efendim, hiçbir itiraz kabul edemezdim. IQ'm eksilere seyredip ülke ortalamasının amına koyuyor, hatta tek başına dünyayı sırtlanıyordu. Rezilliğimin ve kepazeliğimin herhangi bir sınırı yoktu.
Sevgilim yerine kaçırdığım kocasına sakso çektirince buna emin olmuştum en azından.
Tamam sevgilimle ayrılmış, kocasını da kocası olmadan kaçırmıştım ama sonuç buydu. Kendi kendimi travmalarken başımı geriye yaslanıp soluklandım. Melih'le gay diye dalga geçtiğimiz onca sene sonrası bir adamın ağzında kendi dölüm varken şapır şupur öpmüştüm.
"Iğğh..." Utançla sinerken Zafer bana bakıp kıkırdadı. Bir yandan da pantolonumu giyiyordu.
"Ne? Ne oldu?"
"Bastılar bizi..." diye fısıldadım darlanarak. "Resmen public... Allah'ım... Ben böyle günahkar değildim."
"Evlenince silinir günahlar siktir et." dedi omuz silkerek. "Çabuk hazırlan hadi. Melih daha ne kadar cumhurbaşkanının oğlu olmaya devam eder bilemiyorum."
"Şak diye suret değiştirdi di mi ya?" dedim hemen kendi rezilliğimi halı altına süpürerek. Onunkilerle dalga geçmek çok daha rahatlatıcı ve unutturucuydu. "Amına da kodumun bukalemunu."
"Aynen aynen." Zafer üstünü değiştirip kıyafetlerin hepsini kucakladı. "Ben bunları kasaya götürüyorum, sen de gelirsin."
"Eh? Dur, bekle." Aceleyle üstümü giymeye başlarken o çoktan kabinin kapısını açmıştı. Ben de giyindiğim gibi peşinden gittim.
Kendime ne kadar engel olmaya çalışsam da gözüm sürekli ona kayıyordu. Kendimi ateşe değen bir kelebek gibi hissediyordum. Uçabileceğim, ondan kaçabileceğim kanatlarım giderek küle dönüşüyordu.
Belki kendim de arada yanıyordum.
"Aşkım... ödemeyi yapsana?" dedi Zafer. Gözlerimi kırpıştırdığımda çoktan kasada olduğumuzu ve beklenti dolu bakışların üzerimde olduğunu fark edip hızla kartımı çıkarttım.
Zafer başını uzatıp kartıma baktı. "Demek tam adın Çınar Yazgı... Sence Zafer Yazgı mı daha güzel geliyor kulağa yoksa Çınar Başaran mı?"
"Ne?"
"Dayım kendi soyadını verdi kocasına. Kuzenim de dayımın soyadını kullanıp kocasına verdi..." Omuz silkti. "Hangimiz diğerinin soyadını alır merak ettim."
"Soyadımı asla değişmem." dedim soğuk bir sesle. Daha fazlasını da söyleyecektim ama sert olabileceğini düşünüp susmuş, ödeme ekranına dikmiştim gözümü. Derken asgari maaşın yarısının kasada eridiğini fark edip suratımı buruşturdum. Bu şekil gidersek gece yarısı balkabağına dönüşecektim.
"Hmm..." Zafer bana sırnaşıp sarıldı. Çalışanların kötü bakışlarına aldırıyor gibi değildi. "Babamı pek sevmem zaten. Dava falan açıp evlatlıktan redde sebep olmasın diye bir süre kendi soyadımı kullanırım o zaman."
"Yapar mı ki?"
Zafer sırıttı. "Piçine biraz daha fazla miras düşsün diye kafamıza bile sıkar o."
"Bu piç meselesi ne?" Kıyafetlerin poşetlerini elime alıp onunla çıkışa ilerledim. Bu sırada Melih'e bakınmış ama görememiştim, telefonumu kontrol ettiğimde mesaj attığını fark ettim.
Gay:
Sizin işi hallettim
Lütfen bir daha yapmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak Damat (BxB)
Ficção AdolescenteÇınar, istemediği biriyle sırf para için evlenmek zorunda kalan kız arkadaşını düğünden kaçırmaya karar verir. Tek sorun, yanlışlıkla kız arkadaşı yerine damat olan Zafer'i kaçırmasıdır.