Seni Buldum

522 40 99
                                    

Artık alışveriş merkezinin kapanmasına son yarım saat kala Zafer'e ortalama bir telefon ve tablet almış ve günü noktalamak için Melih'e bakınmıştık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Artık alışveriş merkezinin kapanmasına son yarım saat kala Zafer'e ortalama bir telefon ve tablet almış ve günü noktalamak için Melih'e bakınmıştık. Otobüs köşelerinde sürünmek yerine bizimle gelmesi daha rahat olurdu, hem çocuğa teşekkür etmek de gerekiyordu.

Şey için.

Allah kahretmesin.

"Sen gene kendi kendine kızardın." dedi Zafer ağzındaki lolipopu çevirerek. Gözüm oraya kaymış, derin bir nefes alıp hızla başka tarafa dönmüştüm.

"Olur öyle ya, sıkıntı yok..." 

"Aşkından ölüyorsun di mi?" Zafer iç geçirip elini omzuma koydu. "Hayatım yapacak hiçbir şey yok... Ben böyleyim."

"?"

"Cazibe timsali, mükemmel bir seksilik abidesiyim. Hayır yani senin gibi sıradan ölümlülerin bana olan düşkünlüklerinden daha doğal bir şey olamaz."

"Götün gökte kalmış aşkım."

"Pardon?" derken omzumdaki elini sıktı.

"Ağğh! İyisin iyi, götün de iyi... Salar mısın??"

Zafer sırıtıp elini çekti. Yarım saniyelik rahatlamanın ardından götüme atılan şaplakla iki metre sıçramıştım. "LAN ZAFER!"

"Seninki de iyi aşkım benim." dedi Zafer şirin şirin dişlerini göstererek sırıtırken.

DEHŞET İÇİNDEYDİM. İtiraz etmek üzere ağzımı açtığım an birden önümüz kesildi, ne olduğunu anlamaya çalışarak önümü döndüğünde O'nu gördüm.

Peri kızını.

Lüle lüle sarı saçları beline kadar geliyordu, minik ağzındaki dudakları büyüleyici bir şekilde dolgun ve yumuşak görünüyordu. Üzerine sürülen yumuşak, pembe rujla parlıyordu. Upuzun kirpikleri bize bakarken kırpıştı, muhteşem mavi gözlerinin üzerine gölge düşürdü. Üzerinde uzun kollu ve rahat duran beyaz satan bir üst vardı, altındaysa siyah, kısa bir etek. Kaydırak gibi burnu doğuştan kusursuzdu, aslında baştan aşağı tam bir kusursuzluk abidesiydi. Beyaz teninde en ufak bir iz bile yoktu ve-

"Sana demiştim!" dedi tanıdık bir ses cıvıldayarak. 

"MELİH!?"

"Ananı sikim." Zafer şok içinde ona baktı. "Ne yapıyorsun sen? Bu nasıl bir kimlik karmaşası tam olarak?"

"YA ALLAH KAHRETSİN SİZİ." diye bağırıp arkamı döndüm. "BEN DAHA DÜN HETEROYDUM LAN!"

"BERKE DE Mİ GAY YAPTI SENİ ÇI-YA-N!?"

"HOŞ MU ŞU AN KELİME ŞAKALARI!"

"Ver." dedi Melih sonsuz bir zafer duygusuyla bana sırnaşarak. "Dileğimin sözünü bana ver."

"Al!" Hayal kırıklığı dolu gözlerle avucuna bir şey bırakır gibi yaptım. Bir ara götümde patlardı bu dilek. "Yine de çocukluk hayalimi sikmen hiç adil değil."

Kaçak Damat (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin