Artık Bunu Yapamayacağım, Zafer

265 29 208
                                    

Baslıktan her 1 sey anlasilior mlsf... Neyse herkes bunun olacağını biliordu. 

15 oy 3 farklı kişiden yoruma yeni bölüm


Hayat acımasızdı, zorluklarla doluydu. Güç insanda olmalı ve bu engelleri aşmalıydı. Yoksa insan insan olmaz ve yaşadığının farkında olmazdı.

Mesela şu an Melih bu Aras engelini aşmalıydı.

"Eee, Berke. Daha da itiraz edip kaçmaya çalışacak mısın?" dedi Aras korkunç bir şekilde.

Melih ona birkaç saniye baktı. Dudakları aşağı kıvrılmış, o güzelim mavi gözleri dolmuştu.

"Ağlama." dedi Aras kaşlarını çatarak.

"Ühü." Melih elleriyle yüzünü kapadı- bir saniye sonra göz yaşlarına boğulmuştu. "Sen beni artık sevmiyorsun."

"Püü." dedi Zafer şokla. "Manipülasyonu görüyor musun aşkitom?"

"Valla ya." dedim iç geçirerek. Keşke çekirdek ya da mısır olsaydı derken bir baktım, yavşak Ayhan cebinden badem çıkartmış kemiriyordu. Elimi cebine sokup hızla payımdan aldım ve kuruyemiş kemirerek onları izlemeye devam ettim. 

"YA BANA NASIL PATLADI GENE YA!" Aras'sa bu sırada sızlanarak Melih'in ellerini tutmaya çalışmıştı. "Güzelim bak-"

"Hala güzelim diyor enayi." Zafer bademimden otlanırken kötü bakışlar attım. "Hatta sen yeme zaten ameliyattan yeni çıktın." diyip elimdeki tüm bademleri alınca şok olmuştum.

Melih'inse ağlama sesi yükseldi. Hiç modumda değildim, tüm bademlerim gitmişti. Burun bükerek dinledim. "Zaten başkalarıyla olmuşsun!"

"Oiyy." diye bir ses yükseldi üçümüzden de. Olay giderek heyecanlaşıyordu, bademleri siktir ettim. Hem bademimi hem götümün bakirliğini alamazsın diye kullanırdım bunu ileride zaten.

Aras şokla ona baktı. "Ne saçm-"

"Zafer dedi!" dedi Melih sulu gözlerini ona dikerek. 

Aras hızla bizim tarafa döndüğünde Zafer sıçrayıp arkama sığınmaya çalıştı. Hareket ettirince yaram sızlamış, tıslamıştım. "YALAN YA, BU ADAMIN NEYİ DOĞRU BAK ADI BİLE SALLAMASYON. ARAS. ARAS GELME ÜSTÜME."

Melih burnunu çekip telefonundan ses kaydı açtı. Zafer harbi harbi bunu demişti.

"Sen her şeyin ses kaydını mı alıyorsun?" dedim gözlerimi kısarak.

"Her şey kanıt olabilir, Çınar." dedi Melih sevimlice. "Her şey."

Aras patır kütür Zafer'in üstüne yürümesiyle Zafer de hızla yatağın üstünden atlayarak uzaklaştı. 

"KISKANSIN DİYE DEDİM." diye bağırdı. "KISKANIR SANA GELİR DİYE."

Aras şöyle bir duraksadı. Zafer heyecanlanıp devam etti. "Tabii ya! Bak yoksa niyeti yoktu..."

"Ailene konumunu atıyorum şimdi, Çınar'ın belasını siksinler."

"YA AMINA KOYİM ARAS BEN NE ALAKA ŞU AN?" diye bağırdım hararetle. "MELİH ZIRLADI DİYE NİYE BENİM GÖTÜMDE PATLADI OLAYLAR?"

"Sus senin götünü sikerim." diye tısladı Aras telefonunu ararken. 

"Sakın ha." dedi Zafer ciddi bir yüzle. "Önce ben."

Ayhan bu sahneleri izlerken kaşlarını çatmıştı. "Herkes gay olduğu için sikme esprileriyle cinsel gerilim yaşıyorsunuz ha." Bana döndü. "Sen de vermemişsin daha, helal."

Kaçak Damat (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin