Uygunsuz Davranışlar (+18)

868 44 121
                                    

Bebeleri pistten çok fena alalım arkadaslar.

Oyları ve belllki de yorumları unutmainn


Parmağını yavaşça kaydırıp dudaklarımla buluşturdu. Titrek bir nefes verdim, oysa parmağını yavaşça ağzımın içine kaydırdı.

Sersemlemiş gözlerle ona baktım. Bilincim vardı ama arzuların altına süpürülmüştü, bir bulanıklığın arkasından olanları izlemekten başka yapabileceğim hiçbir şey yoktu. Mantığım öyle sert bir şekilde yok olmuştu ki aklımdaki uyarıcı fısıltılar bir daha geri dönmeyecek gibiydi.

Zafer bir ilahtan farksızdı. Bana lütfettiklerini reddetmem mümkün değildi.

"Seni sikmem için yalvaran gözlerle bakıyorsun." diye fısıldadı ağır ağır nefes alıp verirken. "Ve bunu burada yapmayacağıma söz veremiyorum..."

Onu kendime çekip sertçe öperek susturdum. Öpüşmem beceriksiz söylemlerine nispet yapmak istercesine sert, tutkulu ve ASLA ALTTA OLAMAYACAĞIMA YÖNELİKTİ.

Tövbe bismillah bu herif ciddi ciddi götümü peşlemişti bir şey olmuştu ya.

"Immh..." Zafer kollarını boynumda birleştirirken zevkle öpüşüme eşlik etti. Aç ve sussuzdum; onunla karışmak istercesine hareket ediyordum. "Ahh!"

Kaygan dilini emmek, yumuşak dudaklarını dişlerim arasında ezmek... hepsi öyle zevkliydi ki vücudumda giderek artan sıcaklık bir noktada yoğunlaşana kadar daha fazlasını isteyebileceğimi bile anlayamadım.

Nefesi tükendiği noktada hafifçe vurarak kendini geriye çekti. Dudakları kızarıp şişmişti, çıplak ışığın altında parlıyordu.

Bakışlarını bacak arama sabitleyip dudağını yaladı. "Çınar?"

"Hmm?"

"Öpüşmen hakkında zırvalıklarımı derhal aklından sil."

"Karşılığını alırsam..." Parmaklarımı onun saçlarına daldırdım, sertçe çekip bacak arama ittim başını. "Neden olmasın?"

Ve o anda pişman oldum. Ulan sen nasıl buna cüret edersin diye donundan bir anda silah çıkarır falan diye bekledim, oysa bana koyu gözlerini dikmekle yetindi. Uzanıp pantolonumun üstünden sikime dudaklarını sürterken göz gözeydik.

"Nasıl karşılık vermemi istiyorsun?" diye mırıldandı yaramazca sıcak nefesini üfleyerek. "Ne istersen yapacağım, aşkım."

O anda boşalmadığım için zihnimde ben, iç sesim ve takım taklavatım birden birbirmize madalya taktık.

"Bilmem," dedim heyecandan geberirken, çaktırmadan sırıtmıştım bir de. "Ne kadarını yapabileceğini göster bana."

"Emredersin." dedi ama sırıtsa bile dalga geçer bir hali yoktu. Uzandı, dudaklarını fermuarım üzerine kapattı ve dikkatle aşağı çekti. Pantolonumu zorlayan organım baksırıma çoktan sızdırmıştı.

Ben istemsizce kızarırken bu hoşuna gitmiş gibiydi. "Ne kadar sabırsız..." diye mırıldanırken dilini çıkarttı, baksırımın üzerinden yaladı.

Herkesin bir sabrı vardı ve benimki çoktan tükenmişti.

Onu hızla iterek kabinin duvarına çarpmasına sebep oldum, ne olduğunu anlamazken ayağa kalkıp pantolonu ve baksırı indirmiştim. Sertliğim bir anlığına Zafer'in yanağına çarpmış, şaşkınca bana bakmasına sebep olmuştu.

"Sahibi daha sabırsız, anlaşılan."

"Hızlı ol." diye tısladım. "Sınırımdayım."

"Nasıl istersen." diye mırıldanıp hevesle sikime uzandı, doğrudan yalamaya başladı. Sıcacık dili organımın üzerinde kayarken tıslayıp saçlarına tutunmuştum.

Kaçak Damat (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin