BÖLÜM 13

132 13 2
                                    

İlayda Efseryan

Dün geceden sonra sürekli düşünüp duruyordum. Bir nevi doğru bilmiştim ama bunları öğrenmeyi istemezdim.

Başka evren? Başka bir Arel? Başka bir Ares? Güçleri var. Başka bir ben varım? Yani varmışım...

Ateş gücü varmış...

Sanırım kafayı yiyeceğim!

Akay abim yanımda hareketlenip bana sıkıca sarılırken tavandan gözlerimi ayırmadım.

Onunla tekrar görüşmem lazımdı. Ama nasıl!?

Akay abimin kolunu üzerimden yavaşça çektim. Bir elimi yüzümü yıkasam iyi olacaktı.

Banyoma girdim. Hatta elimi yüzümü yıkamayı bırak, direkt duş alsam en iyisiydi.

Kapıyı kilitledim ve suyu ayarladım. Üzerimdekileri çıkarıp küvete girdim. "İlayda!?" Batu abimin seslenmesi ile "Duş alıyorum!" dedim.

"Ha, tamam! Biz çıkıyoruz o zaman?" dedi. "Olur." dedim. Kapı sesi geldiğinde derin bir nefes aldım.

Nefesimi tuttum ve suyun içine doğru kaydım. Bir süre öyle durduktan sonra başımı çıkardım.

Yok! Ne yaparsam yapayım aklımdan çıkaramıyorum.

Kapı tıklatma sesi geldi. "Abi,duş alıyorum dedim ya!" dedim.

Ancak hiç duymayı beklemediğim biri cevap verdi.

"0-25 Arel ben." dedi. "Sen nasıl girdin içeri?" dedim korkuyla.

Camı kapatmıştım ve kilitlemiştim.

"Bu da benim sırrım." dedi. "Gider misin? Şu an pek müsait değilim." dedim.

"Beklerim." dedi. "Bekleme!" dedim.

Giyinme odama o varken nasıl geçecektim?

"Haa! Sonra giyinme odana geçeceksin..." dedi. "Evet! Adı üstünde giyinme odası." dedim.

"Tamam o zaman bahçedeyim ben. Giyinince balkona çık." dedi. Tamam, gelmesini istemiştim ama bu kadar çabuk istememiştim.

"Tamam." dedim isteksizce. Hızlıca işimi bitirdim ve havluya sarınıp kilitli kapıyı açtım. Kafamı çıkarıp dışarı baktım. Yoktu.

Hemen giyinme odama girip kapıyı kilitledim. Beyaz bir oversize tişört ve mavi kot şort giydim. Saçlarımı kurulayıp taradım ve ardından bağladım.

Giyinme odamdan çıktım. Balkona ilerledim. Sürgülü kapıyı açıp balkona çıktım ve aşağı baktım. Zıplayarak yanıma geldi.

Garip güçleri vardı.

"Ne için gelmiştin?" dedim. "Sana da günaydın." dedi. "Günaydın." dedim göz devirerek. "Bugün size saldıracaklar. Onu söyleyecektim." dedi.

"Nereden biliyorsun?" dedim. "Her şeyi anlatacak değilim İlayda." dedi. "Tamam. Kim saldıracak?" dedim. O cevap veremeden büyük bir rüzgar esti. İkimiz de arkamızdaki duvara çarptık.

"O!" dedi ve karşıyı gösterdi. Mavi tenli,beyaz saçlı ve beyaz gözlü bir kız bize hava gönderiyordu.

Sonunda durduğunda ikimiz de tekrar balkona ayak basabildik. Tekrar göndereceğini anladığımda cam kapıyı açtım. "İçeri gel!" dedim kolundan tutarak çekerken. İçeri girdik. Cam kapıyı kapattım ve oradan uzaklaştık.

Güçlü bir hava daha gelirken kırılmaz cam üzerinde çatlaklar oluşmaya başlamıştı. Arel ağ atarak çatlakları kapatmaya çalışıyordu.

"Çık buradan!" dedi. "Ya sen ne olacaksın?" dedim. "Dediğimi yap İlayda!" dedi.

EFSERYAN AİLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin