Bahtsız Bedevi

1.8K 166 31
                                    

"sen hala yaşıyorsun !" dediğim anda boş gözlerle yüzüme bakan kadın , yavaşça yere eğildi ve elindeki bebeği yere bırakıp ellerini yavaşça havaya doğru kaldırdı ve kısık bir sesle mırıldandı " Lütfen bana zarar verme bir bebeğim var "

- Bizden korkmanıza gerek yok hanım efendi bizler iyi insanlarız ve ne size nede bebeğinize hiç bir şekildie zarar vermeyeceğiz

- Siz mi? gördüğüm kadarıyla burda senden ve benden başka kimse yok .

-Bir kaç dakikaya burada olurlar efendim ben birazcık önden gelerek etrafı kontrol etmek istedim . dediğim anda ufukta beliren bizimkiler dediklerimi pekiştirdi ve kadın bana bakarak " acaba yiyecek hiç bir şeyiniz var mı ?" dedi

- çantalardan birinde birazcık konserve meyve ve gevrek olması lazımdı

-Acaba bannada birazcık verebilirmisiniz ? o kadar açım ki seni şuracıkta bile yiyebilirim.

-Tabikide efendim , neden olmasın dedim ve bunun üzerine genç kadın yüzündeki küçük bir tebessümle gülerek "Ne yani sizi gerçekten yiyebilirmiyim " dedi. Bu sözün ardından ben ise biraz şaşırmız birşekilde gülerek şakayla karışık bir cevap verdim

- tabikide efendim ama beni yemeden önce iki sütte dinlendirseniz daha bir lezzetli olurum.

- Bu önerini değerlendiricem bu arada ben Zeynep ya seninin adın ne ? dedi

-Bende Deniz dediğim anda çoktan bize yaklaşmış olan Esininin sesi bütün konuşmanın ilerleyişini bozdu ve bir dizi talihsizliğin başlanğıcını oluşturdu " Deniz bu bir tuzak hemen oradan uzaklaşşş!!!!!!" dediği anda Zeynep hızla yere çöktü ve yere düşürdüğüm bıçağı eline alıp boynuma dayadı ve beni Esinden kurtulabilmek için bir koz olarak kullanmaya başladı. Esin ise elindeki 9mm liği iyice kavradı ve doğru anın gelmesini beklemeye başladı .Ben ise hala ne olduğunu anlıyamamış bir şekilde ne yapabileceğimi düşünmeye başladım . " Deniz sakin ol seni kurtaracağız "

-Lan ne oluyor burda siz daha önce nereden tanışıyorsunuz

-Alevlerin grubuna saldıran ve nerdeyse bütün arkadaşlarımızı diri diri yiyen o grupta bu veled-i zinada vardı *bkrz Veled-i zina : O.Ç

-Ne yani şimdi bunlar yamyam mı ?

- Deniz sen beni nerenle dinliyorsun abi arkadaşlarımızı diri diri yiyenler diyorum. dedi

Tamda bu sırada hemen Esinin arkasında beliren Buğra ve diğerleri hemen silahlarına davrandılar ve silahlarını Zeynebe doğru doğrultmaya başladılar ve Esin çok ciddi bir şekilde " Zeynep bırak o çoçuğu buradan Denizle bereber kaçmayı başaramazsın" dedi ve elindeki silahla bir kez havaya ateş etti ve bunun üzerine Zeynep bir an için irkilip geriye doğru çekildi .Bunun üzerine bense hemen kargaşadan yararlanarak kafamı hızla geriye doru attım ve Zeynebin suratına var gücümle kafayı yapıştırdım ve elimi kemerimin arkasına atıp Smıth Wesson 5906 model silahımı kavradım ve silahımı Zeynebin kafasına dayayıp emniyetini tek bir parmak hareketimle açtım ve "son kez diyoruz bırak o bıçağı " dedim.

- Amacım sizden kaçmak değil ki ? hepinizi teker teker öldürüp ,cesetlerinizden ziyafet çekmek

-Bunu nasıl yapmayı planlıyorsun elindeki o küçük bıçakla mı ? doğru ya sen daha onu birimize bile saplıyamadan seni delik deşik edebiliriz

-Sizi öldürmek için bıçağa falan da ihtiyacım yok dedi ve elindeki bıçağı yere fırlatıp iki parmağını dudakalrına götürerek güçlü bir ıslık çaldı.

- Ne yani bizi sağır bırakmak mıydı planın

-Etrafına bak küçük çocuk burası benim çöplüğüm ve ben buranın kralıyım sizlerse soytarı dedi ve parmağıyla yakıt tankerinin önünü ve Buğraların arkasını gösterdi .Etrafımıza batığımızda ise çoktan etrafımızın onlarca yam yam tarafından sarılmış olduğunu fark ettik.

VİRÜS:ÖLÜLER ŞEHRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin