"crrrr" je 7 hodin ráno a Sarah se probudila s pocitem,že se nesou špatné zprávy.
"Dobré ráno mami"
Dostala ze sebe Sarah s divným tónem hlasu.
"Dobré ráno Sarah,jak jsi se vyspala?"Řekla mamka s velkým úsměvem na tváři který byl ovšem i starostlivý.
"Vyspala jsem se dobře..co že máš takový úsměv na tváři?Vypadáš jak kdyby jsi snad slyšela nějaké velmi dobré zprávy,copak zase někam letíš fotit?"
M: nene teď měsíc nikam nepojedu ani nepoletím protože budeme mít hodně práce se stěhováním!
Řekla mamka a Sarah hned stuhla a zůstala stát jak kdyby byla k té zemi přilepená.
S:Co?Stěhovat?Kdy?!Proč?!
Řekla Sarah a úplně zbledla.
M: pojď se posadit....víš,s tvým otcem jsme se dohodly,že to tak bude lepší,bude to lepší pro firmu tvého otce a i pro nás obě!Poznáš nové lidi,půjdeš do nové školy a určitě se ti to tam bude líbit,stejnak si tady pořád stěžuješ že si namůžeš najít přátelé,tak pro tebe nebude taková rána se přestěhovat přeci.
S: No....sice jsem to říkala,ale bude těžké to tu opustit!Kam se to vůbec stěhujeme?Nechci poznávat nové lidi,vystačím si sama!
Vyjekla Sarah a vtrhly se jí slzy do očí div nevypukla v pláč.
M: Stěhujeme se do Německa,je to tam krásné a plné milých lidí...odjíždíme dnes večer,zabal si úplně všechno,stěhovák tu bude ani ne za 2 hodiny tak ať vše stihneš,pokud něco zapomeneš tak už to pravděpodobně neuvidíš,už zítra se sem nastěhují nový lidé kteří ten dům koupily hned den po tom co jsme ho daly na prodej.
S:Jakto že ani nevím že jste to tu prodávaly?Co všechno mi ještě tajíte?!
Zakřičela Sarah a vyběhla po schodech do svého pokoje a s nenávisti si začala balit věci,no věcí měla víc než dost takže to nějakou dobu trvalo.
Teď už se přesuneme na příjezd do Německa.
O: Tak tady budeme bydlet,je to mnohem větší než náš předchozí dům,školu odsud máš necelé 2km takže můžeš jezdit autobusem nebo si ráno přivstat a docházet pěšky jako polovina školy.
Sarah se beze slova vydala do domu kde už v pokoji měla všechny své věci a začala vybalovat.
Když měla vše vybalené šla ještě dolů rodičům oznámit že už si jde lehnout aby druhý den byla připravena do školy-samozřejmě tam vůbec nechtěla.Je ráno 6:00 a Sarah se sotva dokáže zvednout z postele,oblékne si na sebe kraťasy a over-size tričko,nějak extra se nemalovala,nechtěla působit jak nějaká namyšlená Barbie,když sešla dolů do kuchyně tak nikde nikdo.
S: Mami?Tati?....Však mamka tvrdila že nikam jezdit nebude a bude doma...všude je spousta krabic které nejsou vybalené!
Sarah si udělala snídani,popadla batoh a vydala se do školy,cestou potkala jednu holku jménem Ellie,začly si povídat a zjistily,že toho mají hodně společného.
E:A kdy jste se vůbec přistěhovaly?
S:teprve včera,rodiče se ani neobtěžovali mi říct, že se ještě ten den stěhujeme,bylo to strašný.
S Ellie došli do školy kde to vypadala kupodivu v pořádku,ale pak okolo vás na chodbě prošel nějaký kluk..Měl černé vlasy a byl dokonce "namalovaný",tedy měl černé oční stíny a tak,ale měl nádherné hnědé oči...prošel okolo Sarah a Ellie skoro jakoby nic,jen asi na 2 vteřiny se zakoukal na Sarah a trochu se pousmál,a však pokračoval dál ve své cestě nejspíš do třídy...
E: Co na něj tak koukáš?O toho se být tebou nesnažím,má okolo sebe víc holek než kdokoliv jiný na téhle škole..být tebou tak ani nenavazuji oční kontakt.
S: Jakto?Mně se zdá milý...a i docela hezký
E: Neříkám že je zlý,ale má okolo sebe tolik holek že bude zázrak kdyby se na tebe ještě jednou podíval,samozřejmě taky uznávám že je hezký,ale po celé škole koluje,že střídá holky jak ponožky...
Na cestě do třídy jste si s Ellie (začnu to psát z této osoby :) )povidaly o všem možném,ale tobě stále koloval hlavou ten kluk..."jak se vůbec jmenuje?" "Vážně by si mě nemusel už vůbec všimnout?...."
E: Tak tady to je..matika...nejhorší předmět!
S: Mně matika jde,jdou mi všechny předměty!
E: tak to ti závidím!Pro mě je matika nejtěžší věc...
S Ellie jste si sedli spolu do lavice a jen tak jste si povidaly když v tom....
?:Nejsi náhodou nová?Viděl jsem tě na chodbě,už se tady o tobě mluví
S: Co?já?uhm jo jsem tu nová,včera jsme se přistěhovaly...jsem Sarah,těší mě
?: Já jsem Bill,hádám že ti už Ellie vyžvanila to s těma holkama?
S: noo....už to stihla,heh
Trochu jsi se usmála a Ellie mezitím byla někde u jiné třídyB:No,každopádně to s těma holkama není pravda a nikdy nebyla,já si holky vybírám pečlivě,takže nevím kdo tady rozjel tu fámu...
S: no to víš,někdo něco řekne,druhý se toho chytne a-
Najednou tě přerušila nějaká holka...vypadala jako špatně namalovaná Barbie,hned začala ochmatávat Billa a on jenom stál a jeho výraz vypadal jako "pane bože pomoc mi"
Zvedla jsem se z lavice a naznačila jsem Billovi ať jde se mnou na chodbu,ta Barbina tam jenom stala s otevřenou pusou a hned se okolo ní začaly sletovat nějaký holky jak mouchy....asi kámošky nebo co?HahaB:díky že jsi mě od ní dostala!Nedá mi pokoj už 3 roky...myslí si že ji mám rád,ale nemám,vypadá jak špatně namalovaná Barbie která si o sobě myslí bůh ví co
S:jasný za málo,když jsem tě viděla hned po prvé na chodbě tak jsem si říkala jako"pane bože tak ten mě bude chtít zabít" koukal jsi na mě jak vrah do tý doby než jsi se usmál! *Usmála jsi se*
B:tak to jsem nechtěl!*taky se usmál* já někdy koukám blbě ale nemyslím to špatně
Najednou za vámi začaly přicházet lidi a fotit si vás ...absolutně jsi tomu nerozuměla
S: proč si nás fotí?*zašeptala jsi Billovi do ucha*
B:asi si myslí že spolu chodíme...*pošeptal ti nazpět* musíme odejít,pojď za mnou
S: ale za chvíli začne hodi-
Nestačila jsi to doříct a Bill tě táhl chodbou plnou lidí pryč,najednou jste se ocitly někde asi ve skladu?
B:tady nás snad nenajdou,je to strašný,jak mile mluvím s nějakou holkou hned všichni okolo toho dělají povyk
S:tak to máš asi těžký co?Víš ale že za 2 minuty musíme na matiku?
B:těžký to teda mam!Kašli na matiku,jednu hodinu tady počkáme a pak vylezeme a budeme dělat jako nic...
S: ale co když nás někdo bude hledat?Nebude problém?Jsem tady 1 den,nechci aby už jsem měla problémy *trochu jsi se uchechtla*
B:nebudeš mít problémy ...prostě řekneme že jsme pomáhaly někde,matikarka to řešit nebude,ty je všechno úplně jedno...
ČTEŠ
Is it love?(cz)
RandomTeprve 16 letá Sarah se přestěhovala s jejími rodiči do Německa kde chtějí zažít nový život,škola byla pro Sarah vždy boj,ne že byla hloupá...ale bylo pro ni těžké si najít přátelé...ale na té nové škole něco je..něco co Sarah nikdy necítila. Sarah...