Už se stmívalo,proto jsme se rozhodly že už půjdeme pomalu domu,to místo bylo straně hezký,určitě bych sem někdy chtěla znova.

Jelikož už je skoro Říjen tak už není celý den vedro a musíme si brát mikiny,no samozřejmě by jsme to nebyli my aby jsme vyrazily bez nich,ale to nevadí,nebyli jsme daleko takže se to dá nějak přežít.

Cesta nám zabrala nějakých 40minut protože jsme šli docela pomalu,jak mile jsme přišli domů tak jak jinak než úplně prázdno,takže jsme šli rovnou nahoru.

Nebyli jsme ani jeden unavený takže jsme se šli vykoupat,udělat si hygienu a tak.Nebylo ani nějak pozdě,okolo 21:00 a už byla tma,no jo musíme si teď zvyknout po tom co bylo do týhle doby světlo a dalo se být kdekoliv.

Samozřejmě jsme se rozhodly že si pustíme film,tedy spíš horor protože abych řekla pravdu tak se mi chtělo koukat na nějaký ten horor,což u mě není obvyklý.

Ještě jsme šli dolů udělat nějaký popcorn a vzít si pití,pak jsme šli nahoru a vybrali nějaký ten horor,můžu pyšně říct,že jsem se ani tolik nebála.

Samozřejmě tam byli nějaký ty scény kdy jsem měla vykulený oči a jenom koukala co to je sakra za výtvor a Bill měl ze mě prdel,ale jinak to bylo v pohodě.

Bylo 22:48 tak jsme se rozhodly že si pustíme další horor,to už byla úplná tma a svítil sem měsíc,docela nás to otravovalo tak jsem šla zatáhnout závěs a hned to bylo samozřejmě lepší protože nám nic nesvítilo před ksichty.

Když jsem si lehká zpátky do postele,tak si mě Bill přitáhl do obětí a spokojeně jsme koukaly,dostala jsem žízeň tak jsem se natáhla pro pití,napila jsem se a než jsem to stihla spolknout tak přišla nějaká lekací scéna a já jsem se lekla,tudíž jsem to samozřejmě Billovi vyprskla přímo do obličeje.

No teda jeho obličej stál za všechno,on tam seděl a koukal na mě takovým stylem že jsem se neudržela a málem jsem se počůrala smíchy.



 No jo,samozřejmě jsem z toho mela hroznou prdel až jsem z tý postele spadla na zem,Bill po mě hodil polštář a oba jsme se mohly zechcat smíchy,no jo stává se ;D

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


No jo,samozřejmě jsem z toho mela hroznou prdel až jsem z tý postele spadla na zem,Bill po mě hodil polštář a oba jsme se mohly zechcat smíchy,no jo stává se ;D

Když jsme se jakž takž uklidnily tak jsem se už v klidu napila a šli jsme koukat dál na ten horor.

Když už skončil tak jsme furt nebyli unavený,normálně by jsme oba už snad spali ale tentokrát ne,samozřejmě nás napadlo úžasný nápad.

Napadlo nás se jít podívat do našeho sklepa a pak na půdu,nikdy jsem tam nebyla za tu dobu co tam bydlíme,a docela by mě zajímalo,co všechno tam je,ale jenom doufám,že tam nebude něco co by nás zase přivedlo k řešení těch věcí co se nám děly.
 

Is it love?(cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat