Konečně je pátek,a jako vždy mi zvoní ten otravný budík,vzbudila jsem se s blbým pocitem,ale hodila jsem to hned za hlavu a šla si udělat hygienu,převléct se a potom se i rychle nasnídat.
Cesta do školy mi připadala nekonečná,neměla jsem se s kým bavit,zase jsem si připadala úplně sama a totálně zbytečná.
Po několika minutách jsem došla do školy a hned jsem si to namířila ke skříňkám kde jsem doufala že potkám Billa,a na štěstí tam byl!
Hned jsem ho šla pozdravit a pevně jsem ho objala,všechno mi připadalo normální,ale když jsme šli s Billem do třídy tak mi připadal že se chová divně,skoro vůbec nemluví,a při tom je tak ulecanej,samozřejmě mi to nevadí,ale je hodně divný že prostě nic neřekne.
Sotva jsme vešli do třídy tak zazvonilo na první hodinu,probíhala normálně,ale já jsem se nedokázala soustředit,bylo to strašný,prostě jsem se cítila jako by už Bill mě neměl rád nebo něco takového.
"třeba ho už štvu" "určitě se chce se mnou rozejít" "mám se ho ptát jestli je všechno v pohodě?" "co když mě s někým podvádí?!"
Z mých myšlenek mě vyrušilo zvonění na přestávku,rychle jsem si uklidila věci a běžela jsem na záchod,udělalo se mi strašně špatně.
Na záchodě jsem strávila úplně celou přestávku,až přišla na záchody nějaká holka,nikdy jsem ji tu před tím neviděla,buď je nová a nebo jenom z jiný třídy.
Rychle ke mě šla a začala se mě ptáte jestli jsem v pohodě a jestli nepotřebuju zdravotnici nebo cokoliv,na štěstí už mi bylo líp takže jsem to odmítla a vydaly jsme se spolu do třídy.
Když jsem vešla do třídy tak tam Bill nikde nebyl,už mi to připadalo divný..."asi se moc starám,přece má svůj vlastní život' tohle jsem si říkala do kola ale prostě jsem to chtěla vědět.
Hned po tom co skončila škola tak jsem hned běžela domů,chtěla jsem odpovědi,doma jsem hodila do pokoje tašku a napsala Billovi jestli se nechce sejít že by jsme šli třeba do kavárny nebo do parku se projít.
Odepsal mi asi až za 2 hodiny,ale napsal že by mohl,domluvili jsme si čas a místo kam půjdeme,ale budu se cítí špatně...napsala jsem mu vlastně jen protože chci vědět co je špatně ,ale samozřejmě jsem ho chtěla i vidět.
ČTEŠ
Is it love?(cz)
RandomTeprve 16 letá Sarah se přestěhovala s jejími rodiči do Německa kde chtějí zažít nový život,škola byla pro Sarah vždy boj,ne že byla hloupá...ale bylo pro ni těžké si najít přátelé...ale na té nové škole něco je..něco co Sarah nikdy necítila. Sarah...