Bille jsi v pořádku?Co se děje? *Neustále jsem opakovala dokud jsem se nevšimla že krvácí*
No aby ne,však ho postřelily a měl být ještě 2 týdny v nemocnici...nevěděla jsem, co dělat!Bill tam ležel a snažil se zvednout,jenže jak asi když mu ta rána začala krvácet a pokud by se zvednul bylo by to horší...
Snažila jsem se vzpomenout co dělala Ellie když ho postřelily ve škole,měla jsem na štěstí v kapse takový látkový "ubrousek" takže jsem se tím snažila zastavit krvácení,na štěstí se to zmírnilo,ale za chvíli ta krev samozřejmě tím "ubrouskem" začala prosakovat,neměla jsem sebou telefon,takže jsem nemohla zavolat nikomu!
Bille,zkusíš se zvednout jo?Musíme odsud vypadnout aby jsme tě dostaly do nemocnice!
Bill se snažil zvednout a já mu pomáhala,když byl na nohou tak jsem ho pevně přidržovala a snažily jsme se dostat ven,jenže tam byl ten debilní průchod!
Do prdele...Sotva se tím protáhnu já a ještě ke všemu když je Bill zraněný....
Tak jo....jak to sakra uděláme?Sotva se tím protáhnu já jak je to úzké....Bille tohle nezvládneme,jedině prostě tu na někoho počkat....
Ne to ne!Pokud se sem vrátí ten vrah tak bude po mně i po tobě!Neboj...já to zvládnu,jdi první
Protáhla jsem se tedy tím průchodem a pak se o to snažil Bill,začlo mu to zase silně krvácet...na štěstí když jsme se tím protáhly tak jsme už nevěděla co dělat,čím mu mám zastavit krvácení a vše možné,přišlo mi to beznadějné!
Bille co budeme dělat?....Co když se odsud nedostaneme?
Dostaneme...a pokud ne oba,tak aspoň ty ano
Z téhle věty mi bylo ještě víc na nic,strašně jsem se o Billa bála...Bill si držel jednou rukou tu ránu a druhou se mě držel,držela jsem ho u sebe jak nejpevněji to šlo...
Bylo to strašný,už jsme byli skoro venku a Bill sotva chodil..za každou cenu mi nemohl zemřít!Ani náhodou!Když jsme se dostaly ven tak jsme se snažily dostat co nejvíce do civilizace,najednou okolo nás projelo auto které u nás hned zabrzdilo.
A z toho auta vystoupila moje mamka?!
Sarah!Co se sakra děje?!
Mami?!Co se to sakra už děje?!Musíme hned Billa dostat do nemocnice!
Moje mamka nezaváhala a hned vytáhla obvaz a aspoň Billovi tu ráno rychle obvázala,hned jsme nastoupily do auta,já jsem seděla v zadu a Bill musel ležet,strašně jsem se o něj bála,hned jsme dorazily do nemocnice kde stála policie,moje mamka hned vystoupila a běžela pro doktora,ty přijely z vozíkem a hned Billa vzaly,já jsem stála brečící u auta a bála jsem se aby to zvládl.
Sarah?Co se stalo?Kde jste byli?*vyptávala se hned mamka*
Já jsem nemohla vydat ani hlásku,brečela jsem a slzy mi stékaly samovolně po obličeji,hned k nám přijela policie a na všechno se začala ptát,já nemohla nic říct...bylo pro mě těžké mluvit pod takovým tlakem
ČTEŠ
Is it love?(cz)
RandomTeprve 16 letá Sarah se přestěhovala s jejími rodiči do Německa kde chtějí zažít nový život,škola byla pro Sarah vždy boj,ne že byla hloupá...ale bylo pro ni těžké si najít přátelé...ale na té nové škole něco je..něco co Sarah nikdy necítila. Sarah...