AUTOBUS

34 6 0
                                    

Všichni byli vyděšení co to pravé učitelka řekla,my s Billem jsme to už věděly,ale zvedal se mi žaludek sotva co to dořekla,jak by dokázala Ellie něco takového udělat?Vůbec to nechápu,všechno tohle šílenství jenom kvůli tomu že jsem s Billem,nikdo neví že spolu chodíme,chtěly jsme to říct ale v tyhle situaci to říkat nebudeme.

Dál učitelka mluvila něco a mně se najednou udělalo špatně a rozeběhla jsem se na záchod,Bill se hned zvednul a běžel rychle za mnou.Učitelka hned běžela za námi,v jídelně byla ještě jedna učitelka tak tam čekala s ostatními žáky.

Hned jak jsem doběhla na záchod tak jsem začala zvracet,na štěstí to byla jenom chvilka a než doběhl Bill s učitelkou tak už jsem byla docela v pohodě.

Bill ke mně hned přiběhnul a objal mě,učitelka se hned začala ptát jestli jsem v pořádku a jestli nepotřebují zavolat zdravotnici,já jsem řekla že ne že už se mi ulevilo,ale vůbec nevím proč tak náhle,asi to byla ta představa co vše se stalo a může stát.

Všichni 3 jsme se pak vrátily zpátky do jídelny za ostatními a všichni na nás vyděšeně koukaly,nechápaly jsme proč na nás tak koukají dokud jsme se nepodívali za nás na zeď kde byla díra ve zdi.

Bylo to od pistole,tudíž sem někdo vystřelil a asi chtěl někoho zabít!Samozřejmě že ten nešlo je Ellie,ale jak se sakra může tak dobře "maskovat" když je všude policie?

Učitelka hned řekla že jdeme do autobusu a pojedeme,po skupinkách jsme chodily do chatek a brali si zabalené věci co jsme tam měly připravené od rána na odjezd,když jsme měly všichni věci tak jsme to rychle nacházely do autobusu.

Chtěly jsme začít nastupovat ale pak řidič zařval že autobus nechce nastartovat,no do prdele!Odjíždíme z toho teroru a ještě zjistíme tohle,teď to bylo ještě nebezpečnější,rozbitý autobus,trhlá Ellie co tu chce všechny pozabíjet a bůh ví co ještě přijde!

Učitelky a řidič autobusu hned začly hledat závadu když v tom si všimli že jsou přestřihnuté nějaké kabely takže není možné nastartovat,v tu ránu hned učitelka poručila ať si vezmeme svoje věci a vrátíme se do chatek kde se musíme hned zamknout.

Vůbec jsme teď nevěděly co tak náhle to zařvala,když v tom jsme si s Billem koutkem oka všimli,že ze předu autobusu bylo krví napsáno "dnes v noci to začne"

S Billem jsme byli v šoku,proč si toho nikdo z ostatních žáků nevšiml?Běžely jsme do chatky a hned jsme za námi zamkly.

Tohle není dobrý,opakovala jsem furt za sebou a Bill se mě snažil uklidnit,byla jsem naštvaná,vyděšená a v šoku!Ale kdo by nebyl,jsme někde na samotě u lesa a široko daleko něco jiného není.

Is it love?(cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat