DĚJÍ SE DIVNÉ VĚCI

55 8 0
                                    

Zavolala jsem teda mamce a ta mi to nezvedala,tak jsme šli s Billem na horu a tam jsme si nějak povidaly....už byla půl noc tak jsem mamce zkusila znovu zavolat.

Tentokrát mi to zvedla.
"Mami?Kde jsi"
"Ahoj Sarah!Promiň že jsem ti nenechala vzkaz nebo něco...musela jsem na rychlo odletět kvůli práci,za týden budu doma,v obálce v kuchyni máte nějaké peníze"
"Aha tak to jo,dobře tak ahoj mami"
"Ahoj"

Zavěsila jsem telefon a chvíli bylo ticho,pak jsme si ještě chvíli povidaly o všem možném a rozhodly jsme se jít spát(už jsme si udělaly rutinu atd...chápeme :DD )už byli 2 ráno a oba jsme spali,netuším jak,ale ráno jsme se vzbudily v obětí.

Ne že by mi to vadilo,ale byl to zvláštní pocit!Vzbudily jsme se cca v 10:30 a bylo nám úplně jedno že tak ležíme,jen jsme si tak nějak povidaly a pak jsme se zvedly a šli jsme dolů si udělat snídani.

"Co si dáš k snídani?" *Zeptala jsem se Billa*
Mně to je asi jedno *řekl Bill*
Dobře,tak já udělám třeba lívance,ty nikdy nezklamou *řekla jsem a zasmála jsem se*

Jo,to je asi pravda *taky se zasmál*

Po snídani když jsme měly vše hotové tak jsme se rozhodly,že se půjdeme projít,sice jsme se báli že se nám stane to co včera,ale nějak jsme to překousli a šli jsme.

Cestou neznámo kam jsme si povídaly o všem možném,někdy se za námi lidi otočily,ale to nevíme proč...neřešily jsme to,a šli jsme do parku si sednout na lavičku.

Bylo už odpoledne,cca 14:00 a mně volala mamka,ptala se nás jen jestli je vše v pohodě a tak...řekly jsme že jo a to bylo asi všechno.



Omlouvám se že je tahle část kratší,ale musím zase domyslet co se tam bude dít...zkusím to vymyslet co nejdříve!Každopádně vám moc děkuji že toto čtete...nedokážu uvěřit že jsem #3 když jsem ještě včera byla #24...děkuji moc!

Is it love?(cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat