ŠKOLA

48 6 2
                                    

Přesuneme se na pondělí na ráno.
Je  6:00 a s Billem slyšíte ten otravný budík...zase jste usnuly v obětí,jen jsme se na sebe koukaly utrápeným obličejem a já se zvedla.

Vstávej nebo přijdeme pozdě *zasmála jsem se  a bouchla ho polštářem*

Bill se teda rozhodnul taky vstát a jediné co řekl bylo "dnešek asi nepřežiju"

To já taky ne *řekla jsem*

Když už jsme měly vše udělané (hygiena atd..)tak bylo 6:50 a šli jsme dolů na snídani,daly jsme si něco a když už jsme odcházeli tak nás ve dveřích zastavil můj táta.

Jděte do školy jo?*řekl udiveně*

Jo jdeme,něco divnýho?*řekla jsem*

Pak už nic neodpověděl a s Billem jsme šli teda do školy,když jsme šli tak jsme potkaly Ellie,chtěla jsem na ni zakřičet ať jde k nám,nebyla daleko,ale ona nás jen mlčky "předběhla" a pokračovala dál v cestě.

Co to mělo být?*zeptala jsem se Billa udiveně*

To netuším ale asi je z něčeho pěkně naštvaná *řekl Bill a neudržel smích,tak jsme se oba zasmály a cestou do školy jsme si už jen povídali o všem možném*

Ve škole jak mile jsme vešli na chodbu tak všichni stichli a jen na nás upřeně koukaly...asi to tak bylo 2min a zase si každý hleděl svého.

Odebraly jsme se ke skříňkám kde jsme si vzaly učebnice a šli jsme do třídy,měly jsme zrovna fyziku,no bomba,úplně ji nemusím.

S Billem jsme si sedly spolu,učitelka tam jen něco blábolila ale my jsme ji s Billem vůbec nevnímaly jako každý žák,bylo 8 ráno,co od nás po ránu jako chtějí.

S Billem jsme si teda potichu povidaly,netrvalo to dlouho a hodina skončila, jsme šli po chodbě a v tom se tam objevil ředitel a chtěl po nás aby jsme šli s ním do jeho "kanceláře?"

Všichni se na nás koukaly,většina lidí se nám tupé smálo,absolutně jsme nechápaly o co jde,s Billem jsme na sebe hodily nechápavý výraz.

Takže,víte proč jsem chtěl aby jste sem slibse mnou?Nechci to úplně říkat,jsem si plně vědom že nebude dělat blbý a teď hned se přiznáte *řekl ředitel a nadzvyhl obočí*

Přiznáme k čemu?Co jsme provedly?Jsme tu první den po několika týdnech *řekl nechápavě Bill*

Sarah,ty to víš?*řekl ředitel*

My vážně nemáme tušení o čem to mluvíte,stěžoval si na nás někdo nebo co?*řekla jsem*

No ano,stěžovalo si na vás asi 8 studentů,prý jste se líbaly na chodbě přede všemi studenty,byla tam i jedna učitelka*řekl důrazně ředitel*

S Billem jsme se začaly smát jak blbý,tak nás ředitel hned vyhodil a my jsme se smíchem procházely chodbou plnou studentů,pomalu jsme nemohla dýchat,zakopla jsem k vlastní nohu a stáhla Billa sebou,smály jsme se tam jak idioti,ani nevíme co nám přišlo tak vtipný,ale no co..

Asi ještě 3 minuty jsme se tam válely a padaly smíchy,všichni na nás koukaly,ale pak zazvonilo na hodinu.

Is it love?(cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat