Po nějaké době jsme se teda rozhodly zvednout a jít do sklepa,jelikož nebyl nikdo doma kromě nás,tak jsme nemusely být ticho aby jsme někoho nevzbudily,protože rodiče tam často přez noc chodily a ty dveře docela dost dělají rámus.

Když jsme otevřely dveře do toho sklepa tak jsme hned ucítila chlad,projelo mi to celým tělem a já myslela že tam asi umrzneme,tak jsem jenom hrábla po dekách ze skříně a inteligentně jsme je okolo sebe obmotali aby se tam z nás nestaly fosílie. (haha strašně vtipný že ano-jk)

Pomalu jsme sešli schody dolů a furt byla větší a větší zima,bylo to strašný,jak je vůbec možný že tu je taková zima?

Když jsme došli dolů tak tam byla úplná tma, rozsvítily jsme baterky na telefonech a hledaly jestli tam někde není světlo,po krátké době hledání se nám poštěstilo a našly jsme vypínač.

Ačkoliv nechápu proč není hned u dveří,člověk aby se na těch schodech akorát přizabil.

Když jsem se snažila rozsvítit tak to světlo začalo hrozně blikat a dělat takový ty divný zvuky (většina z nás ty zvuky samozřejmě znají ze školy 💀)

Když už se konečně po nějaké době to světlo nějak "vzpamatovalo" tak jsme se pustily do "průzkumu" musím říct,že ten sklep je strašně velký,a jsou tu ještě jedny dveře,ale na těch je řetěz s zámkem,takže tam asi bude něco co hádám že asi nemám vědět.

Nedalo nám to a s Billem jsme šli hned k těm dveřím zkusit jestli to nepůjde třeba otevřít i když je tam zámek,pochopitelně to nešlo,takže jsme koukaly jestli někde nenajdeme klíč.

Byla tam děsná zima až se nám "kouřilo" z pusy (chápeme neee?) a měla jsem úplně ledové ruce a Bill byl na tom úplně stejně.

Rozhodly jsme se na to vykašlat protože to fakt v tý zimě nešlo,rychle jsme vyběhly nahoru a hodily sebou na postel.

Samozřejmě jsme se hned jak nejvíc to šlo zahrabali pod všechny deky co tam byli,furt mi byla zima tak jsem se natiskla k Billovi který si mě po malé chvíli přitáhl do obětí.

Když už jsme oba usli tak jsem se ve 4:12 vzbudila s divným pocitem,nevím jak ten pocit popsat,ale furt mi byla zima měla jsem pocit jako kdyby s námi v pokoji byl ještě někdo.

Proto jsem se k Billovi natiskla ještě víc a snažila se ten pocit ignorovat,po nějaký chvíli se to povedlo a já v pohodě usla.

Is it love?(cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat