Nic dobrýho fakt udělat nechce...byli jsme úplně všichni vystrašený,ale no co,dřív nebo později se to nějak udělá,hlavně že my dva víme že je to Ellie.
Najednou nám někdo zaklepal na dveře od chatky tak jsem se zeptala kdo to je a za dveřmi se ozval hlas učitelky tak jsme od dveří odsunuly noční stolek a odemkly,za dveřmi stala učitelka s blbým výrazem,báli jsme se co řekne,tak jsme se zeptali jak jsou na tom policisté.
No víte,musíte si co nejdřív zabalit věci,někdo tady rozsekal policistu sekyrou v lese pár metrů odsud...už to ví všichni a balí si věci,tak si prosím rychle zabalte s za 30minht prodej všichni do jídelny po hromadě,mějte se pořád na očích a vůbec nikam nechoďte samy i kdyby jste potřebovaly na záchod!*řekla učitelka a odešla*
No tak to je v prdeli,pokud dneska dojedeme tak tady furt bude Ellie pobíhat a vraždit bůh ví koho!Nesmíme odjet,musíme Ellie zastavit...chápu že by bylo dobrý to říct policistům ale prostě mi něco říká že by jsme neměly *řekla jsem zkleslým hlasem a podívala se do země*
Neboj zvládneme to *Řekl Bill a stáhl mě do objetí* pak jsme se rozhodly že si začneme balit věci,měli jsme za 20minht zabaleno tak jsme ještě prohlédly chatku jestli nám něco nezůstalo ve skříních,pod postelí nebo nějak tak...na štěstí jsme měly všechno.
Z okna jsme viděli jak už se venku shromažďují všichni žáci,všichni byli vyděšený...Bill mě chytl za ruku,otevřel dveře a šli jsme,bylo úplný ticho,slyšeli jsme maximálně zpívající ptáky,šum potoku,listí a skoro všechno!Byl to strašně hnusný pocit.
Když jsme došli ke všem co tam stály u sebe namačkaný tak nás nikdo neřešil že s edrtime za ruce,ale aby to v tyhle situaci někdo řešil,když jsme byli všichni tak jsme se spočítali a rychle jsme se odebrali do jídelny,furt jsme koukaly okolo sebe,byli jsme tam jen my,učitelka a pár policistů...divím se že to nevzdaly potom co už jednoho z nich Ellie zabila!
To se musí schovávat fakt dobře když ji do teď nenašly. Šli jsme rychlím kromě do jídelny a já Billovi silné svírala ruku,nebudu lhát ale docela jsem se bála,Ellie je vážně psychopatka,a to jenom kvůli tomu že jsme se začaly bavit s Billem,nikdy tohle nepochopím...
Když jsme došli do jídelny tak jsme se všichni rychle nasnídaly a učitelka nás poprosila atbse prosadíme do kruhu a chvíli ji posloucháme.
Tak jsme si všichni tak sedli a učitelka začala mluvit "jak někteří víte,začala se tu dít hrozivá věc,nerada to říkám,ale není tady bezpečno..nevíte to všichni,ale dnes ráno našli tělo policisty,bylo rozsekané,policie dělá co může aby našla toho co to dělá"
ČTEŠ
Is it love?(cz)
RandomTeprve 16 letá Sarah se přestěhovala s jejími rodiči do Německa kde chtějí zažít nový život,škola byla pro Sarah vždy boj,ne že byla hloupá...ale bylo pro ni těžké si najít přátelé...ale na té nové škole něco je..něco co Sarah nikdy necítila. Sarah...