CO BUDE DÁL?

72 7 0
                                    

Rodiče se mě furt vyptávali,ale já nevnímala,když v tom...

M: Sarah!Slyšíš nás?

Zakřičela na mě mamka.

S:co?uhm jo slyším...na co že jsi se ptala?

M:takže znáš toho kluka?Billa Kaulitze.

S:no...jo znám

řekla jsem potichu

M:máte něco mezi sebou?

S:Jsme jen přátelé...vadí to??

M: Sarah,víš že jsme silně proti vztahům a tak,musíme to vědět!

S:Ne!Jsme jen kamarádi!

O:Nekřič na svoji matku Sarah!

S:.....odkud vy znáte Billa?

M:Tvůj otec s nimi uzavíral obchod,nepovedlo se to

S:A na co?Proč se to nepovedlo?

O:To je věc do který ti nic není Sarah

Rodiče šli na chvíli do kuchyně a já jen seděla na sedačce a ani mě nezajímalo čem tam mluví

M: Sarah,s otcem jsme došli k tomu,že by bylo lepší aby jsi se s Billem nevídala,můžeš ho jít navštívit do nemocnice,ale nepřejeme si aby jsi s ním pak byla nějak v kontaktu,krom toho že už se do školy asi nevrátíš,ale teď školu nebudeme rozebírat.

S:Proč?!Bill je moc hodný a můj skoro jediný kamarád!Však jste chtěly aby jsem si našla kamarády ne?!Tak tady to máte!

M:Sarah,je hezké že jsi si našla přátelé,ale Bill není úplně dobrá volba.

S:Proč?Řekněte mi jedinny důvod proč by to nebyl dobrý nápad?!

O:Protože ti může ublížit!Jasný?!

S:Proč by mi ubližoval?!Dneska ho stejnak někdo střelil!

O:Proč myslíš asi že se tam střílelo?!Kvůli němu Sarah!

S:co?-

O:Konec diskuze,můžeš ho dnes jit navštívit do nemocnice,ale hodím tě tam.

S otcem ještě dojely do nemocnice a ty jsi tam hned vletěla a ptala se ohledně Billa (tvůj otec čekal v autě)sestřička ti ukázala pokoj kde je a ty jsi tam hned přišla a zabouchla za sebou dveře.

S:Bille!Jsi v pořádku?*zeptala jsem se Billa ustrašeně*

B:No bylo i líp!*řekl Bill a pousmál se*

S:Promiň ale musím hned k věci...můj otec mi řekl,že se tam střílelo kvůli tobě....je to pravda?

B:No....nedá se říct že kvůli mě,ale kvůli rodičům

S:proč kvůli rodičům?A proč by teda ubližovaly tobě když je to kvůli nim?!

B:To sám netuším,rodiče uzavřely obchod s nějakým obchodníkem,docela známý...

S:A jaký obchod uzavíraly?

B:To nevím,rodiče mi to nechtějí říct

S:Mám takový blbý pocit že je to kvůli mému otci!Řekl mi,že s někým uzavíral obchod ale že se to nepovedlo..a ještě pak řekl že se tam střílelo kvůli tobě....

B:Počkat co?

S:No....a prý už se s tebou nemůžu bavit že by jsi mi mohl ublížit....

B:Ublížit?Já?Proč bych ti ubližoval?!

S:Zeptala jsem se rodičů na to stejný,nechtěly mi to říct....jen řekly že se s tebou prostě už nemůžu bavit..

B:Tak co budeme dělat?

S:Především musíme zjistit to ohledně toho obchodu...proč by ti chtěly ublížit?A proč by hlavně ubližoval i ostatním...

B:Jo...hned jak se dostanu z nemocnice samozřejmě,prý tu pobudu ještě asi 2 týdny...

S:Tak jo..snad se brzy uzdravíš!Určitě tě ještě navštívím pokud se mi podaří rodiče přemluvit ..po případě uteču nějak

B:To radši neryskuj,ještě by ti mohly dát zaracha a bylo by to...

S:Neboj,mně se to povede!Už musím jít...určite ještě přijdu!

Dala jsi Billovi pusu na tvář a rychle odešla.

Bill tam jenom ležel a nedokázal uvěřit co se to právě stalo.

Is it love?(cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat