U skříněk nás čekal ředitel,to asi neni dobrý.
S Billem jsme se na sebe ustrašeně podívaly a pak se naše pohledy vrátily na ředitele.

Ten jen očima naznačil ať s ním hned jsem do ředitelny,člověk fakt nemůže mít klid,zajímalo by mě,co jsme provedly tentokrát.

Když jsme došli do ředitelny tak nám ředitel řekl ať si sedneme že s námi potřebuje mluvit o něčem důležitém.

Bill ani já jsme nerekly ani slovo,jen jsme ho napjatě pozorovaly a čekaly co řekne.

"Potřebuji s vámi mluvit a vašem velkém zameškávání školy,budu si muset pozvat rodiče aby se to vyřešilo,takže buď se dejte do hromady a začněte chodit do školy každý den jako ostatní nebo to budeme muset více řešit,přeci se chcete dostat na dobrou školu ne?"

Samozřejmě že se oba s Billem chceme dostat na nějakou dobrou školu,ale není náš problém že po nás jde psychopatická Ellie a nic teď není jednoduchý.

Než jsme něco řekly tak ředitel pokračoval ve mluvení a začal mluvit o tom výletu kde za to Ellie vzala,no to nám vážně chybělo...chtěly jsme mít od toho klid a zase nebudeme.

"Nevíte náhodou něco víc o tom co se dělo na tom vašem výletě?Mám takový pocit že něco víte,takže jestli jo,musíte nám to hned říct aby tohle šílenství skončilo."

S Billem jsme se na sebe podívaly a chvíli váhaly jestli něco říct,rozhodly jsme se že mu to teda řekněme,tak jsem začala mluvit.

"No něco víme...na tom výletě to dělala všechno Ellie,to ona může úplně za všechno,naštvala se kvůli našemu vztahu z Billem tak se začala chovat jako psychopatka,dělá všechno pro to,aby jsme s Billem spolu nebyli."

Ředitel na nás jen udiveně zíral a po pár vteřinách nám jen poděkoval,řekl ať na sebe dáváme extra pozor a různý takový věci aby jsme to nikomu jinymu neříkaly,nikam nejezdily a tak...

Pak nás poslal zpět do třídy a s Billem jsme byli rádi že nás treba neseřval protože jsme nic neřekli dřív.

Škola po zbytek dne probíhala docela v pohodě,nikdo na nás nekoukal jak na dementy a různě.

Po několik utrápených hodinách jsme konečně mohly jít domů kde čekaly..

Is it love?(cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat