VÝLET-2

49 3 0
                                    

Když už jsme konečně po té strašné cestě dojely na místo tak jsme úplně všichni vyšli z autobusu a byli jsme rádi že jsme na čerstvém vzduchu.

Po té nás učitelka požádala o pozornost tak jsme ji chvíli poslouchaly a pak řekla ať se seřadíme do skupinek jak jsme na pokojích.

S Billem jsme byli jenom my dva takže nám učitelka dala klíče k chatce a řekla ať neděláme žádné blbosti a pak dala klíče i ostatním.

Ještě řekla že za hodinu se sejdeme v jídelně a odešla,všichni jsme se odebraly do té chatky a my jsme měly chatku číslo 34.Když jsme vešli do vnitř tak to tam vypadalo docela v pohodě.

Byli tam 4 postele,2 skříně a u každé postele byl malý noční stolek s lampičkou.S Billem jsme si začaly vybalovat a měly jsme vybaleno do 20minut.

Rozhodly jsme se,že si dáme 2 postele k sobě aby jsme byli u sebe blízko.Ty postele byli strašně tězké a zabralo nám to snad celou věčnost.

Když jsme to měly hotové tak jsme zjistily že už máme být v jídelně tak jsme se rychle zvedly a došli tam.

Už tam bylo docela dost žáků a když tam byli všichni tak učitelka začala vykládat něco o pravidlech,jak se máme chovat,co můžeme co nemůžeme a tak dále...

Pak ještě na konec řekla že se tu sejdeme znovu ve 21:00 a budeme koukat na nějaký film.Bylo už 19:00 takže jsme šli na večeři která trvala do 19:40 a potom jsme s Billem šli do chatky.

Samozřejmě se nic neobešlo bez nějakých narážek ohledně školy,někdo měl podezření že spolu chodíme,ale nechtěly jsme to nikomu říkat takže jsme říkaly že to není pravda že jsme jen nejlepší kamarádi.

Když jsme došli do chatky tak jsme sebou plácli na postel a povídaly si,rozhodly jsme se že se půjdeme zeptat učitelky jestli se nemůžeme jít projít někam k lesu nebo tak.Ucitelka nám to dovolila takže jsme vyrazily,už bylo 20:20 takže jsme moc času neměly.

Šli jsme do lesa a pak jsme uviděly louku takže jsme šli na louku ze které byli vidět nějaké hory,byl to nádherný výhled a klidně bych tam zůstala na pořad.

S Billem jsme se na sebe podívaly a začaly jsme se líbat,musím přiznat že jsme se líbaly docela dlouho.Pak jsme si povídaly o všem možném a šli jsme zpátky a to už bylo 20:55.

Všichni si do jídelny nesly deky,polštáře a tak tak jsme si je vzaly taky,vzaly jsme si 2 polštáře ale deku jsme si vzaly jen 1.

Všichni chtěly být co nejdál a my s Billem samozřejmě taky,viděly jsme že je ještě v rohu jedno volné místo tak jsme si daly věci tam,okolo nás byli lidi z jiné třídy takže asi bude všechno dobrý.

Pak přišla učitelka a zeptala se nás co chceme pustit,všichni řekly že horor takže učitelka začala nějaký hledat.

Is it love?(cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat