S Billem jsme v obětí sledovaly horor když v tom jsme ze zdola slyšeli divné zvuky,stopli jsme film a vyděšeně se na sebe podívaly.
Bille?Půjdeme se tam podívat?*potichu jsem zašeptala se strašným strachem*
Půjdu tam,zůstaň radši tady kdyby se něco stalo *řekl Bill a pomalu se zvedl a šel ke dveřím pokoje*
Nevěděla jsem co dělat,strašně jsem se bála,ale nechtěla jsem aby tam šel Bill sám,tak jsem se taky zvedla a rychle se přiřítila k Billovi,chytla jsem ho za ruku a pomalu jsme scházeli dolů po schodech.
Už jsme skoro byli dole když v tom jsme viděly stín,rychle jsem se skrčili a já se natiskla k Billovi,srdce mi bušilo jako o závod a těžce se mi dýchalo,nedokážu ani popsat jak moc jsem se v tu chvíli bála.
Pomalu jsme se zase zvedli a scházely jsme poslední schod když v tom jsme slyšeli jak spadla sklenička,strašně jsme se lekly...no ale aby ne přeci,bylo úplné ticho a na jednou spadne sklenička.
Potom bylo zase ticho že to bylo až strašidelný,šli jsme uprostřed kuchyně a na jednou se rozsvítilo v koupelně,bylo tam zavřeno,tak jsem aspoň vzala skleněnou flašku a podala ji Billovi kdyby náhodou na nás chtěl někdo zaútočit.*nic jiného jsem po ruce neměla,furt lepší než nic*
Už jsme byli u dveří koupelny,Bill natáhl ruku ke klice a pomalu začal otevírat dveře,já jsem mu ještě silněji stiskla ruku a šla k němu blíž.
Oba jsme nakoukly do koupelny a někdo tam stál,byl otočený zády takže jsme ho nebo ji nepoznali,ale jediný co vím tak je,že mamka to fakt nebyla!
Koukaly jsme do té koupelny když v tom se ta postava otočila....byl to můj táta?!
Tati?!Co tady děláš?!*řekla jsem se strachem a rozčíleně*
Přišel jsem přece na návštěvu,těšil jsem se na tebe a na tvoji mamku a na jednou tu vidim Billa který z nějakého záhadného důvodu žije.*zasmál se a já se ještě víc naštvala*
Chtěla jsem něco říct,ale v tu chvíli mě přerušil Bill.
Jo takže vy jste přišel uprostřed noci na návštěvu a zjistit jestli žiju nebo jako co.
*Řekl nechápavě Bill*Dá se to tak říct,každopádně Sarah kde je mamka?
Neřeknu ti ani slovo!Vplížíš se sem u prostřed noci po tom co jsi někoho poslal zabít Billa a máš být ve vězení!Jak jsi se dostal ven?!
To není tvoje starost,hlavně proč je tady Bill?A kde je tvoje máma.*řekl rozčíleně*
Je tady protoze může a chceme!A mamka je na pracovní cestě a ještě dlouho bude!Stačí?!Teď odejdi nebo zavolám policii!*řekla jsem už taky rozčíleně,a však jsem stále Billa držela za ruku*
Fajn,budu tady dokud se nevrátí,beze všeho je to můj dům.
Ten dům je napsaný na mamku a ta by si fakt nepřála aby jsi tu byl!Takže odejdi!
Jsem tvůj rodič takže mě budeš poslouchat!A teď jděte na horu a do rána sem nechoďte!*zakřičel tak silně že kdyby jsme to neudělaly tak bůh ví co by se stalo*
S Billem jsme šli beze slova na horu kde jsme se hned pustily do konverzace a byli jsme zmatený.
ČTEŠ
Is it love?(cz)
RandomTeprve 16 letá Sarah se přestěhovala s jejími rodiči do Německa kde chtějí zažít nový život,škola byla pro Sarah vždy boj,ne že byla hloupá...ale bylo pro ni těžké si najít přátelé...ale na té nové škole něco je..něco co Sarah nikdy necítila. Sarah...