VÝLET

45 6 0
                                    

Přesuneme se na pondělí.

Je pondělí 6:30 a zvoní ten strašlivý budík...s Billem jsme se na sebe nevěřícně podívaly že jsme na ten debilní výlet kývli,mohly jsme ještě spát,ale no co s tím uděláme.

Oba jsme se zvedly s postele a udělaly si zase potřebné atd...ještě jsme si do kufry dobalily hygienu a i nabíječky na telefon (pokud tam samozřejmě budou zásuvky někde!)

Vzaly jsme kufry a chtěly jsme jít dolů když v tom mi Bill nabídl že mi ten kufr radši vezme,já jsem řekla že je to v pořádku ale i tak mi ho vzal.Když jsme došli dolů Bill dal kufry (ty kufry nebyli velké ani malé)ke dveřím a šli jsme si udělat snídani.

Když už jsme dosnídali tak bylo 7:20,čas vyrazit,sraz jsme měly v 8:00 před školou.
Cestou do školy jsme potkaly jen pár lidí a na štěstí jsme nepotkaly Ellie.

Třeba Ellie nejede a bude aspoň klid *řekla jsem*

Já si myslím že ona se určitě objeví *řekl Bill*

Když jsme došli ke škole tak bylo 7:55 takže jsme to vlastně načasovaly dobře,u školy už byli skoro všichni od nás ze třídy a všichni z jiné třídy.

Najednou si učitelka stoupla na schody co byli před školou a začala mluvit.

Takže vážení,není vás tu málo takže se budete chovat slušně!V autobuse si sedněte jak chcete a v chatkách budete minimálně po 2 a maximálně po 6! Byla by jsem ráda a y se nemýchali kluci a holky,ale pokud se mě dojdete zeptat tak se to může vyřešit. *Řekla učitelka a naznačila nám ať si jdeme nastoupit do autobusu*

Chtěly jsme jít za učitelkou se zeptat jestli můžeme být my dva spolu na pokoji,ta nám řekla že jo že nám věří.Pak okolo nás prosvištěla Ellie a my se na sebe s Billem podívaly takovým stylem proč ji cestou nemohl srazit náklaďák.

S Billem jsme šli k autobusu a pak jsme si všimli že tam moc volných míst není,na štěstí úplně v zadu bylo jedno místo volné,zvláštní že si tam nikdo nesedl,šli jsme tam a já si sedla k okýnku a Bill na druhou stranu.

Pak jsme se podívaly kdo sedí ořez uličku a hned jsme pochopily proč tu nikdo nechtěl sedět,na sláva...seděla tam Ellie.Nevěnovaly jsme teda tomu pozornost a začaly si povídat,cesta bude trvat neskutečný 3 hodiny!To tu asi nezvládneme.

Byla jsem unavená tak jsem si položila hlavu na Billovi rameno a najednou si nás někdo vyfotil,já jsem rychle zvedla hlavu aby jsem zjistila kdo to byl,byl to nějaký kluk nejspíš z vedlejší třídy,křikla jsem na něj proč si nás vyfotil on se jen zasmál a pak si každý hleděl svého.

Fakt nemůžeme mít klid ani v autobuse *řekla jsem naštvaně*

Už jeden hodinu a půl a autobus nám zastavil na benzínce,všichni hned vystoupily z autobusu a běžely na záchod,dělaly se tam velké fronty a my jsme se jim jen začaly smát a šli jsme si koupit nějaké pití.

U pokladny se na nás ta prodavačka divné podívala,nechápaly jsme na co tak čumí.

Asi tak konečně po 20 minutách jsme nastoupily zpět do autobusu a zase jsme byli na cestě,v celém autobusu bylo ticho protože polovina žáků spala.Tak jsem si položila hlavu na Billovo rameno a snažila se spát.

Is it love?(cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat