CHATKA

46 5 0
                                    

Oknem proletěl další kámen kde tentokrát bylo napsáno "hra začíná" všichni jsme byli vyděšený,nikdo nechápal jak se tam nedalo mohl proplížit když je všude policie se psi a i u nás v jídelně.

Další hodinu tam policisté všechny vyslýchaly a my jsme s Billem seděli v rohu místnosti přikrytí dekou protože jsme byli unavený a chtěly jsme jít spát,nikdo to tam už nedával,když v tom učitelka nás všechny zavolala a spočítala nás.

Napočítala nás 55 ale má nás být 56,nikoho nenapadlo kdy by chyběl ale my s Billem jsme moc dobře věděly že to byla Ellie,ale prostě jsme to neřekli.

Rozdělily jsme se na skupinky a kazdou skupinku dostal vždy jeden policista a postupně nás odváděly do chatek kde nám řekly ať si zatáhneme závěsy,zamkneme a pro jistotu dáme ke dveře třeba nějaký noční stolek kdyby náhodou něco,přece člověk nikdy neví a Ellie by byla schopná nás tady umordovat všechny,byli jsme nejlepší kamarádky ale je strašný co se stalo.

Když nám policista v chatce všechno vysvětlil tak jsme za ním hned zamkly,zatáhly závěsy a něco daly k těm dveřím.

Pak jsme si hned začaly povídat jestli půjdeme spát nebo jestli půjdeme do toho lesa hledat,bylo to hrozný rozhodování!Protože byli asi 2 ráno a byli jsme strašen unavený a v lese by nás mohly ucítit psi nebo by si nás všimli policisté,budou v tom lese  hledat celou noc..

S Billem jsme po 10minutách rozhodování usoudily,že radši to necháme na druhý večer,udělaly jsme si hygienu a tak a šli jsme si lehnout,spali jsme těsně vedle sebe i když jsme měly místa 3 prdele,bylo nám to prostě jedno.

Najednou mě ve 3:54 ráno vzbudil nějaký zvuk,šlo to od okna,znělo to jako kdyby někdo do toho ona házel kamínky,Billa jsem nebudila,jen jsem se opatrně zvedla a šla pomalu k oknu,zvuk stále zesiloval a byl hlasitější,už jsme byla skoro u okna když v tom se probudil k Bill a šel hned za mnou.

Zeptal se co to má sakra být a opatrně se podíval z okna,jak mile viděl kdo tam stál tak hned zase zatáhnul a na jeho obličeji bylo vidět že to není nic dobrýho!Hned jsem se ho zeptala co nebo kdo tam je a řekl že je tam Ellie a drží v ruce nějakou sekyru,já jsem začala panikařit a jelikož byl strašně slaný signál tak se nám nespojil u nikým hovor.

Furt jsme slyšeli ten zvuk když v tom to po nějaké chvíli přestalo,já jsem furt chodila po chatce a dávala jsem telefon na různé místa protože jsem potřebovala signál,Bill se šel mezitím zase podívat z okna,Ellie už tam nebyla..jenom pod oknem byli kamínky,které házela.

Bylo 4:38 a já odmítala chodit spát,hlavně už nebyla taková tma protože je léto a světlo je brzy,nebylo úplný světlo ale jen tak takové malé,s Billem jsme si šli lehnout ale nespali jsme,prostě jsme si povídaly..

Byli jsme strašně unavený a vyčerpaní,ale prostě jsme spát nešli,bylo 7:00 a bylo už úplné světlo,s Billem jsme vylezli z postele a šli jsme kouknout z okna,na štěstí furt nikde nikdo,ale aby ne když je 7:00 ráno a potuluje se tady Ellie která chce udělat bůh ví co,ale jedno jsme věděly,nechce udělat nic dobrýho.

_______________________________________________

Ahojjjj chtěla vám jen poděkovat že to stále čtete <3 bohužel teď začne škola a mě čeká stále víc a víc učení..ale budu se snažit i tak vydávat♥️

Is it love?(cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat