SKONČÍ TO NĚKDY?

61 5 0
                                    

Když v tom jsme narazily na nějakého chlapa,hned mi došlo že je to asi ten chlápek z toho dolu!Ale samozřejmě jsem si nebyla jistá protože já ho neviděla úplně celého v té tmě..

Podívala jsem se na Billa a ten na něj vyděšeně koukal,chytil mě za ruku a šli jsme bůh ví kam,no ale na neštěstí si nás všimnul,zařval na nás ať zastavíme,nechápali jsme proč,ale oba jsme se zastavily a držely jsme se furt za ruce,ten chlap k nám přiběhl a začal na nás mluvit.

Ty jsi o mně neřekla policii jo?
*Do prdele proč jsem o něm neřekla?!* Říkala jsem si v hlavě a uvědomila jsem,jak moc jsem to asi no ne asi ale určitě posrala.
No ehm...když já..
Proč jsi o mně neřekla?Bojíš se pomsty nebo co?*začal se smát a na jednou Bill něco řekl*

Co chcete?!Zavoláme policii

Nezavoláte,protože já vím tvoje tajemství Bille :D

*Řekl ten chlap a jen se usmál a odešel neznámo kam*

Co to mělo znamenat?Jaký tajemství?*ptala jsem se vyděšeně,ještě ke všemu s pocitem,že jsem taková kráva protože jsem ho při tom hovoru s policií úplně vypustila z hlavy,zrovna to nejdůležitější!*

No víš Sarah,je tu jedna určitá věc kterou ti nemůžu říct,rád bych...ale nemůžu..

Dobře,pokud mi to opravdu nemůžeš říct tak v pořádku,ale pokud si se mnou někdy budeš chtít o něčem promluvit,tak jsem tu vždy pro tebe.*na jednou mi došlo,že se stále držíme za ruce!*

Šli jsme do té kavárny kde jsme si sedly a oba jsme si objednaly kafe.

Na jednou tam vtrhly nějací chlapy se zbraněma a začaly křičet ať si všichni lehnou na zem a ani se nehnou,všichni si i hned lehly a my s Billem samozřejmě taky,bylo tam na jednou úplné ticho,s Billem nám došlo,že jim nejde o peníze,někoho nebo něco hledaly...

Na štěstí někdo asi zavolal policii která hned přijela a zatkla je,no měly jsme všichni štěstí,když už jsme doufali že je po všem,příjde tohle.

Co to mělo zase znamenat?To člověk nemůže mít chvíli klid?*řekla jsem otráveně ale i s kapkou humoru*

Vypadá to že ne,radši už půjdeme. *Řekl Bill*

Vyšli jsme z kavárny a samozřejmě venku zase čekal dav lidí a novináři,s Billem jsme se rozeběhly a rychle běžely k nám domů,všichni nás fotily a nějací odvážlivci běžely za námi,ale zbytečně.

Když jsme dobehky k nám domů tak jsme zavrely a zamkli dveře,ještě jsme zatáhly všechna okna a jen se unavení svalily na gauč,podívaly jsme se na sebe a neudržely jsme smích.

Mamka nebyla doma takže asi jela nakoupit nebo něco,pustily jsme si televizi a koukaly na nějaký film,už bylo asi 22:00 a mamka furt nikde,docela jsem se bála tak jsem se rozhodla ji zavolat.

Is it love?(cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat