Konečně jsme dorazily,vzaly jsme si věci z autobusu a šli jsme rovnou k nám domů,připadalo mi to jako nekonečná cesta.
Když jsme konečně byli u dveří tak jsem rychle vytáhla klíče a hned jsme vešli do vnitř.
Ani jsem se neohlížela jestli jsou doma rodiče a hned jsem si to s Billem namířili do pokoje.Vedle postele jsme odložily kufry co jsme měly a hned jsme sebou plácli na postel.Chvili jsme si jen tak povídaly a pak jsme usli v obětí.
Noc byla úplně v pohodě,"ráno" jsme se oba vzbudily v 11:40 a jen jsme se na sebe podívaly pohledem že fakt vstávat nechceme.Nevěděli jsme jak se školou protože nám nikdo nedal informace ohledně toho jestli máme přijít nebo ne,ale no a co,málem nás tam Ellie všechny zamordovala a všichni by jsme si zasloužily odpočinek.
Ve 12:00 jsme se vyhrabali z postele a šli jsme dolů kde furt nikdo nebyl,neměla jsem chuť volat ani jednomu z rodičů,nikdo z nich mi nenapsal ani hloupou zprávu jak se třeba mám nebo tak.
Dole jsme si udělaly palačinky a kafe.
Když jsme dojedly a dopily tak jsme nevěděly co budeme dělat dál,rozhodli jsme se že by jsme se zašli třeba projít a jet do obchoďáku si koupit nějaké oblečení a různé věci co třeba budeme potřebovat.Nějak jsme se oblékly a vyšli jsme z domu kde nás hned oslnilo slunce. Chodily jsme jen tak po městě a moc lidí venku nebylo i když bylo hezké počasí a člověk by čekal že bude venku skoro každý,třeba někde na výletě?
Už jsme se procházky nějakých 30-40 minut tak jsme se rozhodli že se otočíme a půjdeme domů pro věci a následně do obchoďáku.
Rychle jsme došli domů kde jsme si jen vzaly peníze a jely jsme,cesta vážně netrvalo dlouho,jen nějakých 10minut a byli jsme tam.Jako první jsme se šli podívat na nějaké oblečení,já jsem měla asi 3tašky a Bill 2,no musím říct že jsme to oblečení vzali útokem a málem se nám to do těch tašek nevešlo.
Pak jsme ještě procházely nějaké obchody než jsme narazily na nějaký kde vám mohly udělat tetování nebo dát nějaký piercing,rozhodla jsem se že by jsem nějaký chtěla tak jsem si nechala dát takový ten kroužek do obočí jak má i Bill,no docela to bolelo ale přežila jsem to.
Ještě jsme se objednaly na nějaký termín a necháme si s Billem udělat společné tetování,nejsme spolu nějak extra dlouho ale to nám nějak nevadí,spolu nám to klape dobře a vůbec se nehádáme,nemáme ani k tomu důvod.
ČTEŠ
Is it love?(cz)
RandomTeprve 16 letá Sarah se přestěhovala s jejími rodiči do Německa kde chtějí zažít nový život,škola byla pro Sarah vždy boj,ne že byla hloupá...ale bylo pro ni těžké si najít přátelé...ale na té nové škole něco je..něco co Sarah nikdy necítila. Sarah...