Ne není to pravda!Žádné lži nešířím! *Zakřičela Ellie*
V ředitelně už jsme se jenom dohadovali a k ničemu to nevedlo,tak nás ředitel prostě poslal pryč.
S Billem jsme teda šli ze ředitelny a šli jsme na hodinu,škola probíhala docela v pohodě,poslední hodinu jsme měly zemák a ke konci nám učitelka řekla,že v pondělí odjíždíme na 5 dní někam pryč.
Budeme v chatkách maximálně po 6 lidech a učitelka řekla,že nám věří takže se můžeme namýchat holky s klukama.
S Billem jsme na 100% chtěly být spolu.Jelikož byl pátek tak jsme věděly,že si musíme začít balit hned jak přijdeme domů.
Pak všechno kupodivu probíhalo normálně a my jsme byli s Billem na cestě domů,díky bohu jsme nepotkaly Ellie a všechno bylo dobrý,když jsme dorazily domů tak jsme viděly před domem auto mojí mamky.
Oddychli jsme si,a byli jsme rádi,že je mamka zpátky a nebudeme muset přežívat s tátou,otevřely jsme dveře a vešli jsme domů,slyšeli jsme jak si moje rodiče povídají.
Přišli jsme do obýváku a tam si moen rodiče pili kávu a bavily se,přišlo mi to hodně divné,čekala jsem,že mamka bude pěkně naštvaná ale ono ne...
Mami?*řekla jsem*To je super že jsi se vrátila...
Ahoj zlatíčko!*řekla mamka mamka a objala mě*
Neodvážila jsem se promluvit na tátu a ani o něčem začít mluvit,jen jsem mamce řekla že od pondělí do pátku jedem někam se školou takže si půjdeme balit věci.
Mamka kývla na souhlas a zase si začala povídat s tátou.
S Billem jsme se teda odebraly do mého pokoje a nějak jsme si začaly pobalovat,mezi tím jsme si povídaly jak nám přijde divné že se mamka normálně baví s tátou.
Měly jsme z toho oba blbý pocit,za 2 hodiny jsme měly zbaleno tak jsme si lehký na postel a povídali si.Bylo už 19:30 tak jsme šli dolů dát něco k večeři,nakoukly jsme do obýváku a tak jenže rodiče nikde.
"Asi někam jely *řekla jsem" "Asi jo" *odpověděl Bill*
Po večeři jsme šli na horu kde jsme se rozhodly že se dáme nějakou noční procházku,rozhodly jsme se jít projít na pláž,cestou jsme se držely za ruce a povidaly si.
Skoro nikde nikdo nebyl protože už bylo docela pozdě,když jsme došli na pláž tak jsme si sundaly boty aby se nám nějak nezničili od toho písku.
Chodily jsme jen tak po pláži a v tom se Bill zeptal na zvláštní otázku.
"Jsi se mnou protože mě miluješ nebo jen aby jsi provokovala Ellie a ostatní holky?" *Zeptal se nejistě*
Já jsem se zastavila a beze slova Billa políbila."bude tohle stačit jako odpověď?" *usmála jsem se a Bill mi úsměv opětoval a políbil mě také*
ČTEŠ
Is it love?(cz)
RandomTeprve 16 letá Sarah se přestěhovala s jejími rodiči do Německa kde chtějí zažít nový život,škola byla pro Sarah vždy boj,ne že byla hloupá...ale bylo pro ni těžké si najít přátelé...ale na té nové škole něco je..něco co Sarah nikdy necítila. Sarah...