Přeskočíme to na druhý den ráno

Je 6:20 a zvoní ten otravný budík,neměla jsem sílu vstát ale musela jsem,rozhodla jsem se tě Billa nechám ještě chvíli spát aby jsem si všechno udělala v klidu.

Normálně jsme si udělala hygienu,převlékla se,namalovala a ještě se podívala jestli mám v tašce do školy všechno co potřebuji.

Bylo 7:00 a nám škola začíná v 8:00 takže si myslím že jsem vstala hodně brzo,ale tká to přece nevadí,rozhodla jsem se už jít vzbudit Billa.

Nikdy bych nečekala že bude tak těžký někoho vzbudit,šla jsem k němu a opatrně s ním zatřásla se slovy že musíme do školy,no samozřejmě si spal dál.

Tak jsem to ještě párkrát zkoušela a furt nic,rozhodla jsem se že na to půjdu jinak.

Vzala jsem polštář a bouchla jsem ho po hlavě,to už ho konečně vzbudilo.

Když se uráčil vylézt z postele tak jsme měly fakt dost času,takže se šel Bill připravovat a já se rozhodla že půjdu udělat k snídani lívance.

Po asi 20minutách Bill sešel dolů a já to zrovna dodělala,takže musím říct že to měl dobře načasovaný.

Dala jsem ty lívance na stůl a ještě jsem tam naházela nějaké ovoce a tak.

Když jsme dosnídaly tak bylo 7:45 takže jsme se zvedly,vzaly si boty a šli jsme do školy.

Jelikož je čtvrtek tak máme jenom 6hodin,díky bohu za to!Dýl bych to asi nepřežila.

Cestou do školy jsme si jen tak povídaly.
Když jsme byli u školy tak jsme si to rychlé namířili ke skříňkám kde na nás něco čekalo.

Is it love?(cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat