Chapter seven

2.1K 42 3
                                    

Lᴏᴄᴀᴛɪᴏɴ: 𝐵𝑒𝑙-𝐴𝑖𝑟, L

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lᴏᴄᴀᴛɪᴏɴ: 𝐵𝑒𝑙-𝐴𝑖𝑟, L. A., Cᴀʟɪfᴏʀɴɪᴀ, USA

|TORRENCE|

,,Nevíte, kde se ti dva tak dlouho couraj?" zeptal jsem se Ryana, Alexe a Tonyho, který se se mnou nacházeli v jednom z obývacích pokojů. Od rána Blake a Danny někde trajdali a nám nedali vědět nic. Dneska jsme měli důležitý obchod a ti dva si klidně někam odjeli a neřekli nám kam! Byl jsem nervama už v prdeli. Nikdy jsme obchody bez někoho z nás nedělali. Každý jsme u toho musel být.

,,Danny mi před chvilkou napsal, že už jedou a něco pro tebe prej maj, kámo," sdělil mi Tony a já zmateně svraštil obočí.

,,Co pro mě maj?" zeptal jsem se a usrkl si z kafe, který jsem už do sebe lil od rána.

,,Prej něco moc hezkýho. Nevím, k tý textovce Danny poslal i smějící se smajlíky,"

,,Má i něco pro mě?" vložil se do toho Ryan.

,,Ať mě neserou a okamžitě přijedou! Na Dannyho debilní srandičky nemám kurva náladu. Dneska je důležitej den, tak ať hnou zadkama." zavrčel jsem a namířil do kuchyně, kde jsem si šel udělat další instantní kávu z multifunkčního kávovaru. S hotovou kávou jsem se pak vrátil za klukama do obýváku a naskytl se mi pohled na to, jak se Alex s Ryanem mlátí navzájem polštáři a Tony se směje pod nosem při psaní textovek na mobilu. Opravdu jak malý děti...To jsem tady vážně byl jedinej, kdo měl rozum?

S hlasitým povzdechem jsem se posadil zpátky na svoje místo do křesla a upíjel z kávy. Očima jsem těkal po hodinkách, který jsem měl na pravým zápěstí, a netrpělivě vyčkával, až se uráčí přijít Blake a Danny.

,,Jsme doma, pánové!" ozval se křik Blakea z přízemní haly přesně ve chvíli kdy odbyla druhá hodina odpoledne.

,,Jsme všichni v obýváku hned v přízemí!" oznámil hlasitě Ryan. Já odložil prázdný hrnek kávy na stolek před sebou a založil si hned na to ruce na hrudi. Byl jsem opravdu zvědavý na to, kde Blake a Danny tak dlouho byli.

,,Pánové, doufám, že jste všichni oblečení, protože tu teď nejsme sami. Přicházíme s dámou," zavolal z haly Blake a my všichni čtyři jsme si mezi sebou vyměnili zmatený pohledy. Dámu? Co to kurva mlel?

A pak jsem dočista zůstal jenom zírat. Blake a Danny vešli do obýváku a nebyli sami - hned po nich vešla malá modrooká bruneta, kterou jsem naposled viděl před týdnem. Jak se jenom jmenovala? Sakra, nepamatoval jsem si jména holek moc dobře, ale něco mi v hlavě říkalo, že její jméno začínalo na V.

Dívka na mě upírala zrak a pitomě se culila. Ničemu jsem nerozuměl. Co tady k čertu dělala?

,,Co má tohle znamenat?" zeptal jsem se a stoupl si.

,,Torrenci, přivádím ti přece Vivienne. Nejsi rád?" usmíval se Blake a vzal dívku okolo pasu.

Tak Vivienne se jmenovala...

,,A-ahoj," vydechla stydlivě mým směrem a kousla se do spodního rtu. Nastalo trapný ticho, dokud Blake zase nepromluvil.

,,Museli jsme se trochu zdržet, protože jsme ti Vivienne nemohli ukázat neupravenou. Ohákli jsme ji a nechali namalovat dobře, ne?"

,,Vypadá jako zasraná děvka z ulice, špinavý kurvy tady nemaj co dělat," procedil jsem a s odporem nad její vizáží ohrnul nos. Dívce sklesl úsměv a vypadala, že už se co nevidět rozbrečí, protože jsem to podal celkem dost hnusně a můj výraz mluvil za vše.

,,Tohle jsi už přehnal, nemyslíš?!" zamračil se na mě Blake a Danny se k němu přidal. Alex, Ryan a Tony jen sklopili hlavy k zemi a nic neřekli.

,,Ať okamžitě vypadne z mýho domu! Ženský tady nemaj, co dělat! Čí dementní nápad byl, ji sem přinýst?!" zařval jsem a dívka se nad tím hlasitě rozbrečela. Danny ji hned vtáhl do svého objetí a hlazením po zádech se ji snažil utišit. Blake si to naštvaně mířil ke mně.

,,Jsi teď spokojený?!" strčil do mě Blake tak, že jsem dopadl zadkem do svýho křesla za sebou.

,,Ničemu kurva nerozumím! Proč jsi ji sem přivedl?!" postavil jsem se hned na nohy, chytl Blakea za paži a odtáhl ho stranou.

,,Chtěl jsem ti udělat radost, myslel jsem, že ti chybí!" nad tím jsem se musel hořce uchechtnout a protočit očima.

,,Blakeu, znáš mě už přece tolik let...Chyběla mi někdy nějaká holka, kterou jsem měl jen na šuk?"

,,Přestaň, když jsi byl ožralej jak dělo, mluvils ze spaní její jméno! Šel jsem tě dneska v noci zkontrolovat a nachytal tě, jak objímáš polštář, mluvíš na něj sprostě a líbáš ho...Bůhví, co jsi s tím polštářem dělal po tom, co jsem odešel." zašeptal mi do ucha, abych to slyšel jen já.

,,Demente, přestaň si vymejšlet," odfrkl jsem si a odstrčil ho od sebe. Větší debilitu si fakt vymyslet už nemohl. Jo, byla pravda, že když jsem měl vypito, dělal jsem různý blbosti, ale tohle bych si přece pamatoval.

,,Já ti nikdy v ničem nelhal. Přestaň do prdele předstírat, že se ti Vivienne nelíbí a sex s ní pro tebe nic neznamenal. Já moc dobře totiž vím, že se ti to s ní líbilo, tak mě neser nebo ji ošukám já, protože já mám taky slabost pro brunetky."  při posledních slovech se uchechtl a olízl si rty, za což si ode mě vysloužil pořádnou facku.
Prasák zasranej!

,,Něco si vyjasníme, ale nehledej v tom nic do hloubky. Nikdo z vás se ji nedotkne, je prostě jen pro mě. Já si ji všiml jako první, takže je moje! Konec, tečka." procedil jsem a ohlídl se po obýváku. Až teď jsem si všiml, že jsme se tu s Blakeem nacházeli sami. Všichni ostatní zmizli, ale kam?! Kdy?!

,,Máš pro ni sláábost. Máš pro ni sláábost," smál se ten idiot. Absolutně nebral moje slova vážně.

,,Nemám pro ni kurva slabost! Jen nechci, aby ji někdo z vás ošukal...." zamumlal jsem naštvaně.

,,Dobrý, s tebou to nemá cenu rozebírat. Chceš ji ještě ošukat, než půjdeme řešit ten obchod do Brentwoodu?" ušklíbnul se a poplácal mě po rameni. Zůstal jsem na něj zaraženě civět. ,,Za půl hodiny máme být v Brentwoodu, takže si pospěš." dodal s mrknutím.

,,Ty jsi hroznej," to už donutilo i mě se nad tím ušklíbnout. Myšlenka na rychlý sex před povinnostmi se mi zalíbila.

,,Místo toho, abys mi poděkoval, že jsem ti ji přinesl až pod nos, tak na mě ještě peskuješ. To jsi ale celý ty no," uchechtl se a koukl po obýváku. ,,Kde sakra všichni jsou, vole?"

,,Slyším je z jídelny," zazubil jsem se a vydal se směrem do jídelny. Blake mě hned následoval.

Dominant blood ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat