Lᴏᴄᴀᴛɪᴏɴ: 𝐵𝑒𝑙-𝐴𝑖𝑟, L. A., Cᴀʟɪfᴏʀɴɪᴀ, USA
|BLAKE|
,,Kluci, musíme se zamyslet. Nemůžeme nechat Torrence, aby tam zůstal! Vždyť bez něj náš gang nepřežije! On je vůdce! Co si počneme?!" vyšiloval Alex.
,,A jak ho chceš z toho kriminálu dostat?! Corrado podplatil všechny policajty, právníky a určitě i soudce, který ho bude soudit! Jsme totálně v prdeli!" zařval zoufale Ryan.
,,Nějaký řešení musí být," zapojil jsem se do rozhovoru i já.
,,Jo, Blakeu? A jaký, kurva? Když tu budeme jen tak sedět a nic dělat, Torrence si tam odsedí doživotí a náš gang jednou provždy skončí!" zařval na mě Alex vytočeně.
,,Uklidni se, jo? Jako bys neznal Torrence, on si určitě nějak poradí. Musíte se všichni konečně už dát do klidu. Torrence by z vašeho chování nebyl nadšenej, považoval by vás za padavky," odvětil jsem podrážděně a zapálil si cigaretu. Už mi to jejich vyšilování lezlo na mozek. Každý z nás přece věděl, že Torrence se jen tak nedá. Byl vychytralej a plány měl vždy dobře promyšlený. My jako obyčejní členové gangu jsme s jeho propuštěním nemohli nic udělat. Spíš než o něj jsem se strachoval o Vivienne. Corradovi jsem nevěřil ani nos mezi očima. Určitě s Vivienne neměl dobrý plány. Podle mě sloužila jen k tomu, aby se pomstil Torrencovi a zjištění, že je jeho dcera, mu akorát hrálo perfektně do karet.
,,Tohle není dobrý, tohle není kurva dobrý!" chytil se za hlavu Danny a zhroutil se na gauči.
,,A co teď bude s Vivienne? To dovolíme, aby zůstala u Corrada?" zeptal se Tony. Konečně aspoň někdo z nich, komu záleželo i na ni.
,,Je to jeho dcera, co s tím chceš dělat? Navíc je neplnoletá, Corrado ji má odteď ve svý péči. Nedovolili by nám, abychom si ji vzali sem zpátky! Ještě by nás dali k soudu za únos, a o to fakt nestojím," odpověděl otráveně Alex.
,,To nemyslíš kurva vážně, Alexi?! Vivienne je součástí naší rodiny! To ji chceš nechat na pospas osudu u chlapa, kterýho pořádně ani nezná?! Vždyť co když ji ublíží?" neudržel jsem nervy na uzdě a zařval na něj. Sralo mě, jak Alex stále nechtěl Vivienne přijmout. Nechápal jsem, co mu na ní tak vadí. Vždyť ona byla snad to nejnevinnější stvoření, který se k nám kdy mohlo vůbec dostat.
,,Blakeu, kdy už kurva přestaneš tu holku tak bránit? To ji furt tak chceš nebo co? Jsi s tím už otravnej. Radši se zamysli nad tím, jak dostaneme Torrence z lochu a dáme zpátky do kupy náš gang!" zařval na mě Alex.
,,Nejde o to, jestli ji chci nebo ne! Jde mi jen o to, že Vivienne si nezaslouží trpět pro nic za nic! Nedovolím, aby ji Corrado věznil ve svý vile proti její vůli! Dostanu ji od něj," řekl jsem a típl dokouřenou cigaret o popelník.
,,Ohoh, hraješ si na zachránce, Blakeu? Myslíš, že po tom k tobě Vivienne začne projevovat nějaký city? Jsi naivní. Vivienne bude milovat vždycky jenom Torrence, a to i když Torrence zůstane sedět v kriminále, protože si naivně myslí, že on její city opětuje," provokoval mě Alex.
,,Alexi, nerozčiluj mě! Do prdele, vžijte se všichni i do její situace! Je těhotná, z toho všeho stresu může ještě přijít o dítě! Jestli tu vy chcete jenom sedět, já teda ne! Zachráním Vivienne a je mi jedno, co si o tom všem všichni myslíte! Já ji u Corrada nenechám! A řeknu ji o Torrencovi celou pravdu!" to byly má poslední slova. Sebral jsem si z gauče svou černou koženou bundu a opustil vilu, naprosto ignorujíc, jak na mě kluci něco volají.
Musel jsem zachránit Vivienne a říct ji hlavně o Torrencovi celou pravdu.
Musela konečně vědět, že ji celou dobu tahal jen za nos.
——————————
Tak tu máme zpátky Blakea 🔥. Co si myslíte? Jak to teď bude? Podaří se Blakeovi unést Vivienne ze spár Corrada? 🤔🤔 A kdyby ano, jak to mezi nimi bude? Uvěřila by Vivienne jeho slovům? Dokázali by se sblížit? 🫢🫢 A co Torrence? Podaří se mu dostat z vězení? 🌚🌚
ČTEŠ
Dominant blood ✓
RomanceVivienne Leightová je šestnáctiletá dívka, která chce být milována a mít štěstí, ale štěstí se jí nedostává. Prochází peklem každý den, když je fyzicky a psychicky týrána svou matkou. Torrence Henderson, nejobávanější vůdce gangu v Los Angeles, je c...