Chapter thirteen

1.8K 46 7
                                    

Lᴏᴄᴀᴛɪᴏɴ: 𝐵𝑒𝑙-𝐴𝑖𝑟, L

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lᴏᴄᴀᴛɪᴏɴ: 𝐵𝑒𝑙-𝐴𝑖𝑟, L. A., Cᴀʟɪfᴏʀɴɪᴀ, USA

|TORRENCE|

Nacházel jsem s klukama v domácím kině a myšlenkami musel být pořád za Vivienne. Kam mohla odejít? Možná jsem nad tím zbytečně moc přemýšlel...Kromě sexu pro mě nic neznamenala. Sotva jsme se znali. Vykašli se na to, stejnak byla k ničemu, opakoval jsem si v hlavě. Před klukama jsem nechtěl dát nic najevo. Tvářil jsem se, jako by o nic nešlo, a předstíral, že nad tím, kam zmizela, nepřemýšlím.

,,Byl jsi na tu holku moc hnusnej. To, jaks po ní hodil peníze a vyhodil ji, bylo přehnaný. Ta holka mi celou dobu kvůli tomu brečela v autě." řekl mi Blake. Ze všech kluků to snad prožíval nejvíc. Když jsem se s nimi podělil o to, co se mi dnes přihodilo v Sins klubu, byl na mě Blake hrozně naštvaný a neustále mi říkal, že je to moje chyba. Že jsem ji ublížil a kvůli mně se teď ta holka trápí.

,,Blakeu, co se do toho sereš? Nic si s tou holkou neměl, tak proč ti tak záleží na tom, jak se ta malá holka cejtí?" odfrkl si nad tím Alex. ,,Torrence by si v životě nezačal s nějakou debilní puberťačkou, že jo?" obrátil se na mě.

,,Jo, máš pravdu." řekl jsem a zapálil si cigaretu.

,,Bylo by to navíc pod tvojí úroveň. Takový, jako je ona, ty můžeš mít na sex stovky." odpověděl mi na to Alex. Blake a zbývající Ryan a Tony se k tomu nevyjádřili. Blake nasraně opustil kino a Tony s Ryanem jen mlčky seděli a chovali se, jako by tu vůbec nebyli.

,,Jen by mě sakra zajímalo, kam zmizela. Joselyn ji bez mýho dovolení propustila a nechtěla mi říct, co teď dělá a kde je." řekl jsem.

,,Nelam si s tím zbytečně hlavu, Torrenci. Třeba měla kluka, který se dozvěděl o tom, kde pracuje, a nepřál si to," řekl mi Alex.

,,Ona neměla kluka. To je blbost." zavrtěl jsem nad tím hlavou.

,,Copak ji znáš? Před tebou si jen možná hrála na slušnou a ve finále byla kurva,"

,,Nebyla kurva, vole. Vždyť u mě byla panna." vyvrátil jsem hned jeho slova.

,,Třeba to hrála. Dneska holkám nemůžeš věřit." stál si furt za svým Alex.

,,Alexi, nejsem idiot. Šukal jsem už hodně bab, poznám, jestli je panna nebo ne. Vivienne krvácela a bolelo ji to. Kurvu by to přece nebolelo ani by nekrvácela."

,,Sám si ji za kurvu bral, tak co jsi najednou tak otočil?" odfrkl si Alex a založil si ruce na hrudi. ,,Možná jen neměla dlouho sex nebo měla krátce po menstruaci. Mohla to na tebe hrát. Přemýšlej," protočil očima.

,,Ty ji vážně nemáš rád, co? Že ji musíš tak pomlouvat, Alexi?" zamračil se na něj Ryan, který za celou dobu promluvil až teď.

,,Já ji nepomlouvám, jen říkám, že slušná holka to není. Copak by pracovala v takovým podniku jinak? Roztahovala by nohy? Šukala klidně před zraky nás všech? Jen se vás všechny snažila obalamutit. Naschvál byla stydlivá a tvářila se, že neumí do pěti počítat. Ale jak se říká, tichá voda břehy mele. Takových holek znám hodně. Zjistila, že máš prachy a moc, tak se na tebe snažila zahrát divadlo,"

,,Něco na tom asi bude," utrousil jsem. Alex mě poplácal po rameni a souhlasně kývl.

,,Já tomu prostě nevěřím. Nevěřím, že to hrála. Torrenci, copak chceš věřit tomu, že byla kurva?" řekl mi Ryan.

,,Ta holka nebyla vychcaná. Vychcaný holky se chovaj jinak," vložil se do toho i Tony.

,,Neznám ji. Mohla to hrát. Dál se o tom už nechci bavit. Stejnak už ji nikdy neuvidím, tak co mi je po ní." řekl jsem a chtěl odejít, když v tom se za námi do kina vrátil Blake. Celý rozrušený a vyděšený.

,,Torrenci, okamžitě pojď do haly." řekl mi a čapl mě za paži.

,,Co se děje?" nechápal jsem. Alex, Ryan a Tony hned vstali a přešli k Blakeovi se stejnou otázkou.

,,Do prdele! Vivienne! Ona...Danny ji našel a,—" celý se chtěl a v očích měl slzy.

,,Co? Tak se už vymáčkni, Blakeu! Co s ní je?" už jsem i já začal trochu panikařit z jeho chování.

,,Pojď se mnou a uvidíš!" procedil naštvaně a tahal mě rychle pryč.

Dominant blood ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat