Lᴏᴄᴀᴛɪᴏɴ: 𝐵𝑒𝑙-𝐴𝑖𝑟, L. A., Cᴀʟɪfᴏʀɴɪᴀ, USA
|VIVIENNE|
,,Ahh, Torrenci," zavzdychala jsem, když se moje mokré tělo třelo o to jeho ve sprše. Nejprve jsme se navzájem umývali a užívali si přítomnost jeden druhého. Zprvu se zdálo, že půjde jen o nevinné mazlení, ale to by nebyl Torrence, kdyby mu nešlo i o něco víc. Natlačil mě na studené kachličky a začal mi svým jazykem masírovat prsa, kterým se nakonec dopracoval až k mému nejžádostivějšímu místečku mezi nohama. Všechno okolo bylo orosené a horká pára stoupala vysoko nad naše hlavy. Měla jsem problém udržet svůj tep srdce v normálu a nezačít tu nahlas vzdychat nad blahem, který mi dopřával. Vpletla jsem mu ruce do vlasů a zaklonila hlavu. ,,Už mě tolik nemuč," zašeptala jsem.
,,Chceš, abych tě už ošukal, mhmh?" zvedl ke mně zrak.
,,Ano, prosím," uculila jsem se na něj a skousla si spodní ret. On se tedy hned vytáhl zpátky na nohy a otočil si mě zády k sobě. ,,Nee, zezadu ne, Torrenci," zasmála jsem se.
,,Ticho a předkloň se," zavrčel nadrženě a chytil mě pevně za boky. S povzdechem jsem se zapřela dlaněmi o matné sklo dveří od sprchy, předklonila se a co nejvíc na něj přitom vystrčila svůj zadek tak, jak to měl rád. ,,Mhmh, jakou máš rozkošnou prdelku, zlato, nechceš to konečně už zkusit i tam? Byl bych něžný, slibuju," zašeptal mi do ucha.
,,Nikdy, už teď stačí, jakou bolest mi tvůj penis způsobuje v mojí malé," okamžitě jsem jeho navrh na anální sex zamítla.
,,Fajn, jak chceš, ale ochuzuješ se o úžasnou rozkoš, kterou klasicky nikdy nezažiješ," řekl mi.
,,Nevadí, já se bez toho klidně obejdu. Slib mi, že mi ho tam nestrčíš. Jinak ti už nikdy nedovolím, aby ses mě dotkl," otočila jsem k němu hlavu s varovným výrazem na tváři.
,,Posero," uchechtl se a vtiskl mi krátký polibek na rty. ,,máš štěstí, že se v tvojí kundě cítím jak v nebi, jinak bych ti ho do prdelky hned vrazil, aniž bys to postřehla," mrkl na mě a v jednom momentě jsem ucítila jeho penis v sobě. Vstoupil do mě rovnou až po kořen a začal se ve mně pohybovat s kadencí kulometu, přičemž mi jednou dlaní překryl ústa, abych nebyla příliš hlasitá. Bolest se mísila s rozkoší, jakmile narazil na mou nejcitlivější oblast, tlumeně jsem mu zakřičela do dlaně a protočily se mi panenky.
Po jeho dlouhém vyvrcholení, kdy mé nitro zaplavilo jeho sperma, si mě otočil zpátky čelem k sobě a já se mu zhroutila v náruči. Mé tělo bylo naprosto vyčerpané a bolavé, potřebovala jsem už klid, dneska ráno jsme to dělali už snad pětkrát...Jen co jsem otevřela oči, tak jsem ho měla v sobě...Doufala jsem, že mu to bude konečně po tomto stačit, protože já to již nezvládala. Chápala jsem, že jsem mu chyběla, ale potřebovala jsem aspoň na pár hodin oddech.
ČTEŠ
Dominant blood ✓
RomanceVivienne Leightová je šestnáctiletá dívka, která chce být milována a mít štěstí, ale štěstí se jí nedostává. Prochází peklem každý den, když je fyzicky a psychicky týrána svou matkou. Torrence Henderson, nejobávanější vůdce gangu v Los Angeles, je c...