Chapter twenty-nine

1.2K 29 3
                                    

Lᴏᴄᴀᴛɪᴏɴ: 𝐵𝑒𝑙-𝐴𝑖𝑟, L

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lᴏᴄᴀᴛɪᴏɴ: 𝐵𝑒𝑙-𝐴𝑖𝑟, L. A., Cᴀʟɪfᴏʀɴɪᴀ, USA

|TORRENCE|

,,Jsi ještě krásnější než byla tvá matka," vydechl Corrado a pevně Vivienne objal. Zůstal jsem stát jako solný sloup. Kluci sedící na gauči z toho byli vykolejení stejně jako já.

Corrado pak s omluvou oznámil, že děkuje za krásný večer a musí už jít. Nedozvěděla jsme se nic...Prostě se sebral a odešel bez jakýhokoli vysvětlení. No mně to nedalo a musel jsem se zeptat Vivienne, odkud ho nezná.

,,Nevím, odkud ten muž může znát mou matku. Já ho nikdy v životě neviděla," řekla.

,,V tom případě, proč by se zmiňoval o tvojí matce a díval se na tebe, jako by tě odněkud znal?" zeptal jsem se zmateně.

,,Já opravdu nevím...Jsem z toho stejně zmatená...Možná...Možná s mojí matkou kdysi něco měl." zamumlala.

,,Vivienne, tys vlastně říkala, že tvoje matka je štětka, ne?" vložil se do toho Danny.

,,Vole, kde by její matka přišla k mafiánovi jako je Corrado?" odfrkl jsem si nad jeho poznámkou.

,,V bordelu třeba, ne?" odvětil Danny.

,,A-ano. Moje máma kdysi pracovala v bordelu, ale když mi bylo jedenáct, odešla odtamtud." řekla Vivienne.

,,Proč ji vyhodili?" zeptal jsem se.

,,Protože prý ukradla peníze šéfovi ze sejfu," odpověděla.

,,Kdo byl její šéf? Víš aspoň jméno?" vyzvídal jsem dál.

,,To netuším," mykla nad tím rameny.

,,Hele, je možný, že to mohl být Corrado a odtamtud zná její matku." řekl pro změnu Alex.

,,V jakým bordelu tvoje matka dělala? Název?" myslí už se mi honilo, jestli by Vivienne nemohla být jeho...Ale to by byla určitě blbost.

,,Já už si to nepamatuju." povzdechla si.

,,Fajn, zapomeň na to a jdi si zpátky lehnout. Za chvíli za tebou přijdu a půjdeme spát, je už dost hodin." raději jsem se už tomuto tématu konverzace chtěl vyhnout.

,,Dobře," dala mi na rozloučenou pusu na rty a odešla. Já se vrátil zpět ke klukům a posadil se na gauč.

,,Víte, co by byla prdel? Kdyby se ukázalo, že je dcerou mafiána." řekl hned po jejím odchodu se smíchem Alex a ostatní se k němu se smíchem přidali, tedy až na Blakea. Ten se tvářil, že ho to vůbec nezajímá.

,,Nemluv blbosti a změňme téma," řekl jsem naštvaně a ubalil si nový joint.

,,Tohle je vážná věc, kluci. Co když je fakt Corradova dcera?" řekl Ryan.

,,Corrado vlastně nemá žádný děti, takže kdyby se zjistilo, že Vivienne je jeho dcerou, byla by dědičkou celého jeho impéria ona," vydechl úžasem Danny.

,,Jo, jasně," pronesl jsem ironicky a zapálil si jointa.

,,Hele, já myslím, že to tak bude. Copak jste neviděli, jak na ni Corrado koukal? Vypadal tak šťastně a dojetím se malém rozbrečel," zasmál se Tony.

,,Chcete mi kurva nakecat, že mám ve vile dceru italskýho mafiána?" nechtěl jsem tomu věřit. Prostě ne.

,,Pokud se to potvrdí, obavám se, že Corrado nedopustí, abys s Vivienne zůstal i nadále, kámo," řekl mi Danny.

,,Nic se nepotvrdí, protože nic z toho není pravda. Nebuďte tak naivní. Přemejšlejte. Kdyby byla fakt jeho dcera, dopustil by snad, aby žila v chudobě s matkou, která je štětka?" řekl jsem.

,,S její matkou nemohl zůstat. V italský mafii vybírají manželky a manželi rodiče." vysvětlil mi Tony.

,,Tony má pravdu. Italští mafiáni to tak prostě mají. Užívat si sice můžou s cizinkami, ale za manželky musí mít Italky, který jsou slušný a pochází taky z mafiánských rodin nebo aspoň ze stejný vesnice či města." odsouhlasil to Danny.

,,Jo a co ten film Kmotr? Ten syn Michael v něm měl za manželku Američanku a nikomu to nevadilo," řekl Ryan a já se nad jeho debilním argumentem musel uchechtnout.

,,Vole, to jsou výjimky," zasmál se Tony.

,,Jenže Michael nebyl prvorozený syn, takže to už bylo jedno, ale ten prvorozený Santino měl Italku." doplnil Ryana Danny.

,,Dost, proboha. Nebudeme se tu bavit o nějakým debilním filmu. Ukončeme konečně toto téma a zapomeňme, že se dnes něco vůbec stalo." típl jsem dokouřenýho jointa o popelník a vstal z gauče.

,,Mysli si co chceš, ale já si stejnak myslím, že Vivienne bude Corradova dcera." uchechtl se Alex a kluci mu to se smíchem odkývali.

,,Dementi, já tomu nevěřím," zamumlal jsem a odešel od nich.

Dominant blood ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat