Five years later
Lᴏᴄᴀᴛɪᴏɴ: 𝐵𝑒𝑙-𝐴𝑖𝑟, L. A., Cᴀʟɪfᴏʀɴɪᴀ, USA
|VIVIENNE|
Bylo krásné červencové ráno. Stála jsem před velkým zrcadlem, které sahalo až k zemi, a Matilda nacházející se hned za mnou mi pomáhala obléct bílé svatební šaty. Klepala jsem se nervozitou jako ještě nikdy. Na tento den jsme s Torrencem čekali neuvěřitelných pět let. Sama jsem nevěděla, proč jsme s tím tak dlouho otáleli, ale byla jsem vděčná, že ten den konečně nastal a stane se ze mě paní Henderson.
,,Jsi nádherná, můj syn z tebe nebude moct odtrhnout oči, holčičko," usmála se na mě Matilda v odrazu zrcadla. Jediné, na co jsem se v tu chvíli zmohla, bylo, ji úsměv opětovat a otočit se k ní čelem, abych ji mohla z lásky obejmout. ,,Doufám, že budete šťastný a nic vás už s Torrencem nerozdělí," zašeptala a pohladila mě po zádech.
,,Doufejme," odtáhla jsem se od ní a poklekla k Faye, která si kousek od nás hrála na zemi s maličkým Derienem. Jak si Torrence kdysi přál, před třemi lety se nám narodil chlapeček. Torrence ho pojmenoval Derien a jak už se dalo čekat, i on byl jeho kopií stejně jako naše Faye. Akorát Derien měl hnědé vlásky po mně. ,,Zlatíčka moji krásní, jste maminky všechno," oběma jsem dala pusinku na tvářičky a malý Derien hned začal natahovat svoje ručičky k mým prsům. Byl jako Torrencova kopie v menším provedení. Zlobivý, rozmazlený a naprosto posedlý mými prsy. ,,Nene, už jsi papal, broučku, maminka se musí teď chystat," zasmála jsem se, ale Derien se dál snažil. Začal smutně kňučet a vyplazovat jazýček jako pejsek.
,,Maminko, zavři ho někam pro jistotu do skříně, on si jinak nedá pokoj. Bude za tebou utíkat." řekla mi Faye, což mě i Matildu rozesmálo. ,,Vážně nebo mu dejte někdo náhubek. Včera jsem ho načapala, jak všem mým panenkám sundal oblečky, líbal jim kozinky a sahal na pipiny. Děsí mě." dodala a znechuceně u toho pozorovala Deriena, který se tomu hihňal a tvářil se jako neviňátko.
,,Cože můj vnouček udělal?" nechtěla tomu věřit Matilda.
,,Tak proto si furt chce hrát s tvými panenkami a já už se lekla, že je zatím něco jiného," uchechtla jsem se tomu. Byl vážně celý Torrence. Už v tak maličkém věku a zajímaly ho takové věci...Bylo mi jasné, že z něj vyroste grázl, a Torrence ho v tom bude určitě ještě podporovat.
,,Zlobí. Maminko, dej mu na zadek." zamračila se Faye.
,,No tak, zlatíčko, vždyť je ještě malinký, nemá z toho rozum," snažila jsem se to radši ututlat.
ČTEŠ
Dominant blood ✓
RomanceVivienne Leightová je šestnáctiletá dívka, která chce být milována a mít štěstí, ale štěstí se jí nedostává. Prochází peklem každý den, když je fyzicky a psychicky týrána svou matkou. Torrence Henderson, nejobávanější vůdce gangu v Los Angeles, je c...