Nenávidím čo ten človek so mnou robí.
Neviem či klame a ak hej tak v akej situácii.. neviem čo je pravda a čo všetko mi radšej zamlčal.
Keď sme sa videli v podvedomí, ani mu nenapadlo mi spomenúť pomedzi novinky, že je zasnúbený. Od kedy sa poznáme si všíma len moju mágiu a vyzdvihuje ju.. ako keď som takmer zmrazila Avarona. Tíšil ma, ale neodpustil si komentovať moje schopnosti a aj pri spomienke Ischu komentoval moju mágiu najviac.."Kwin.. viem, že som ťa rozrušil, ale nemusíš sa mi za to vzďaľovať."
Počula som Gyla ako bežal za mnou.Prechádzala som sa na sever pozdĺž rieky, no keď som ho započula, zastala som a zadívala sa na tečúcu vodu.
"Vadí ti, že sa vzďaľujem?"Pribehol až ku mne a zastal si tesne vedľa mňa.
"Veľmi."
Odpovedal s upreným pohľadom."A kto dá pozor na Talyx?"
Skrížila som ruky na hrudi."Nie sme tak ďaleko aby sme ju nepočuli."
Pokúsil sa položiť mi ruku na rameno no otočila som sa mu chrbtom.
"Ak nechceš aby bola sama, tak sa k nej môžeme vrátiť.""Gylion, prečo si prišiel?"
Vyhŕkla som zo seba. Nesmiem sa nechať toľko ovplyvňovať tou príťažlivosťou.. úplne mi to zatemňuje myseľ."Už som ti to vravel. Neopustím ťa."
Obišiel ma a zastal si predo mňa."Bojíš sa, že prídeš o korunu?"
Zamračila som sa."Myslel som, že toto sme už doriešili."
Mračil sa späť Gyl."Vlastne máš pravdu, poďme riešiť niečo nové... uuuhhh.. hm. Ako sa má tvoja snúbenka?"
Prestúpila som z nohy na nohu.Na stotinu sekundy sa na Gylovej tvári vystriedal strach a prekvapenie no hneď potom prišla kamenná tvár. Tá jeho hlúpa maska.
"Preto ťa tak vyviedlo z miery, že ideme s Talyx spolu? Bál si sa, že mi to povie? Že mi prizná pravdu ktorú si mi TY zamlčal?"
Moje telo sa veľmi ochladilo ako mi stúpal tlak.
"Zľakol si sa, že sa konečne oslobodím z pod tvojej manipulácie a uvedomím si, že sa vlastne celú dobu snažíš dostať k moci cezo mňa?.!""Ty vôbec nevieš o čom hovoríš Kwin.!"
Snažil sa mi oponovať Gylion ale bolo jasné, že napriek tomu ako sa snažil hnevať.. v ňom skôr prevládal strach."Myslíš?"
Odstúpila som od neho a prenechala môjmu podráždeniu voľný priechod na povrch v podobe námrazy.
"Spomínaš si keď sme sa prvý raz stretli? Spozoroval si vo mne modrú krv, čo ťa zaujalo. Keď si sa k nám pridal na cestu prečo že to bolo? Aby mal na mňa kto dohliadnuť.! Lebo ste sa báli, že sa vymknem kontrole a pokúsim sa o niečo iné ako byť vaša kráľovná.!"
Gyl mi v ten moment zjavne chcel niečo povedať, no nepustila som ho k reči.
"A myslela som si, že to tvoja matka je bláznivý fanatik čo chce Eruys rozdeliť a nazvať to 'zjednotená Eruys' z prastarých čias. Aaale tvoje neustále reči o tom ako sa tešíš na naše spoločné kraľovanie ma pevne presvedčili, že vy dvaja ste rovnako skazení!"
V hneve som začala pochodovať hore a dolu.
"Pre istotu si sa nechal zasnúbiť s nejakou kto vie akou dámičkou aby si v každom prípade mal svoju cestu k moci. A nehraj to na mňa, ja veľmi dobre viem aký si ambiciózny..! Ako veľmi potrebuješ potešiť otca a zjavne ťa matka vychovala ísť cez mŕtvoli ako to robí ona.! Klameš mi a namotávaš ma od prvého dňa, manipuluješ ma a za každú cenu potrebuješ aby som sa na teba naviazala..! Či to stojí spánok a zanedbanie povinností, či nabúranie sa do mojej hlavy, či obeta vlastného zdravia kôli mne. Aby si to mohol využiť. Oooo áno už to počujem! Ha! 'Vieš čo všetko som kôli tebe obetoval? Lebo ťa milujem!' Lebo miluješ moc!""UŽ DOSŤ!"
Dupol si rázne Gylion, až ma donútil zastaviť sa.
"Chytáš sa každej slamky aby si samú seba presvedčila, že ma vlastne nenávidíš.! Keďže ťa o tom zjavne presviedčala Talyx celú dobu čo ste spolu. A dobre nenáviď ma... aj tak ti to nevydrží. Ale nechaj ma ti tie nezmysli čo si tu natárala aspoň vyvrátiť."
YOU ARE READING
Moon Elf
FantasyPríbeh posledného mesačného elfa Kwin, ktorá sa pokúsi zachrániť seba a svoju zem. K tomu jej chce pomôcť Talyx. Ale môže jej Kwin veriť? Cesta ku sláve, krv, dobrodružtvo, priateľstvá, lásky a vášeň.. Viac v samotnom príbehu~