reggel 6-kor az ébresztőmre csaptam rá, legszívesebben vissza aludtam volna,de a munka vár.A konyhába mentem elkészíteni a szokásos kis kávémat és a reggelimet.A konyha pultnál álltam, amikor éreztem, hogy valaki a kezeit a derekam köré fonta. Úgy megijedtem,hogy majd nem le öntöttem a forró kávémmal.
-Tom! A kurva életbe,mit akarsz? Miért vagy fent reggel 6-kor?
-Csak mosdóba tartottam, aztán gondoltam ide jövök. Jót aludtál a jó kis este után?
-Nem igazán. Csak forgolódtam.
-Jaj,te. Na megyek Cső.Meg reggeliztem és neki álltam készülni.Egy kék baggy jeanst vettem fel egy szürke oversize pólóval. Sminknek a szokásos el nem maradhatatlant tettem fel. Tettem fel pár kiegészítőt. Hajamat simán ki engedve hagytam és már mentem is.A megállóban várakoztam mikor Sarah-tól kaptam egy üzenetet.
Chat beszélgetés
-----------------------------Sarah: csajszii! Ma meddig dolgozol?Yasmine: minden nap 3-ig dolgozom, miért?
Sarah: hmm..mi szólnál,ha tartanánk egy csajos délutánt?
Yasmine: nem rossz ötlet végül is. Így annyi mesélni valóm van!
Sarah: ne idegelj, tényleg? Majd délután el meséled. Most megyek,4-kor tali ***** téren. Puszi!
Yasmine: Oksi, puszi!-----------------------------------
Már a buszon ültem,és az ablakon bámúltam kifelé. Le szálltam a buszról és a munkahelyem felé vettem az irányt.
-Yasminee! Kérlek meséld el, amit mondtál, hogy Tom és tudod..már nagyon érdekel!
-Jó.. legyen. Sóhajtok. -ez az egész akkor kezdődött amikor 16 éves voltam. Akkor költöztünk ide anyával Németországba,mert anyum,mint kiderült a Kaulitz ikrek apjával jött össze. Tommal voltak dolgok közöttünk,és ha jól emlékszem együtt is voltunk. De ez persze a mi kis titkunk volt, senki nem tudta. És még... le is feküdtünk egymással 16 évesen. Ezt suttogva mondtam már neki. -Most 20 éves fejjel, anyámmal éltem,és úgy döntöttem, hogy itt az ideje, hogy meg tudja, amiről nem tudott. Mindent el mondtam neki. Össze vesztünk és ki rakott, szó szerint. Kiderült, hogy újra össze jött az ikrek apjával,és meg adta Bill telefonszámját. Fel kerestem Billt,és most velük élek egy házba,újra. Ennyi igazából.-Atya ég! Baromi jó lehet neked! Irígy vagyok!!
-Hát, baromi jó nem,mert házi asszony lettem.
-De abból a szempontból, hogy együtt élsz Tommal,az nagyon jó!
-Mondjuk azt, hogy jó. Húzom el a szám. -De most megyek dolgozni,sok a munka! Kuncogok.
-Szia!Be mentem az irodámban,és megnéztem miről kell ma írnom. Meglepő volt,mivel nem volt ma sok munkám. Pedig színűl meg voltam győződve, hogy ma sok munkám lesz. De legalább nincs sok. Neki láttam a munkának,de aztán rá jöttem,mind hiába. Ha hamarabb végzek 3 óránál,akkor úgy is kapok még. Nincs megállás.Időközben tartottam néha egy kis szünetet,ittam kávét is.Egész jól haladtam a munkával,és pont háromra készen is lettem. És én még azt hittem,hogy majd hamarabb kész leszek..kész vicc vagyok.Össze szedtem a cuccaim és a megállóba mentem,a buszomra várva.
Megérkezett késés nélkül és már úton is voltam haza,vagyis inkább az ikrek házába,nem nevezném az otthonomnak.Haza értem gyorsan és át vettem egy másik ruhámat. Egy kék baggy jeanst vettem fel megint,egy fehér crop toppot amin volt valami írás. Sminket hagytam ahogy van, tökéletes ez így.
-Hova készülsz kislány? Kérdezi Tom miközben végig méregetett a szemeivel.
-Találkozom valakivel. Mondom miközben a hajamat igazgatom.
-És kivel? Néz rám furán.
-Egy ismerősömmel. 4 éve nem találkoztunk,itt az ideje.Direkt nem akartam neki elmondani, hogy Sarah-val találkozom, kíváncsi voltam a végére..
-És fiú vagy lány? Kérdezi Tom higgadtan.
-Fiú. Mondom neki,miközben magamban elmosolyodtam..
-És hogy hívják?
-Most ki fogsz kérdezni, mint a bíróságon?? Kérdezem miközben felé fordítom a tekintetem.
-Kérdeztem valamit,és választ várok rá! Hogy hívják?! Ismerem?! Kérdezi idegesen, miből azt vettem le, hogy féltekeny. Ez tetszik.
-Nem ismered.
-Mi a neve? Ismételi meg a kérdését.
-James. Mondom a kamu nevet ki.
-Aha. Értem.
-Megyek,már vár biztosan.
-Cső!El indultam a tér felé, ahol Sarah-val fogok találkozni,és már ott is volt ő is.
-Sziaa! Ölelem meg.-Szióka. Ölel vissza. -Na mesélj már! Tiszta izgalomban vagyok! Merre menjünk?
-Hmm..menjünk el a közeli kávézóba!El mentünk egy kis kávézóba,én rendeltem magamnak egy limonádét,Sarah pedig koktélt.
-Nos.. kezdek bele a mondandómba. -Tegnap, mikor dolgoztam,be jött hozzám Tom és egy kulcsot hozott,mi szerint Bill küldte, hogy nekem is legyen a házhoz kulcsom. Oké,ez eddig így jó volt,de aztán el kezdte mondani, milyen csábító vagyok stb. Még a fülemet is megharapta! Kuncogok. - Sőt, meg is csókolt. Nagy nehezen ki tessékelt az irodámból,és pedig munka után "haza" mentem és hát reggel le esett,hogy ezek rendelt kajákból élnek csak,így a hűtő is üres. Szóval Billel vásárolni mentünk. Imádom, hogy 20 évesen házi asszony lettem. Mondom miközben bele iszok a limonádémba. -Mikor pakoltam a konyhába, egy polcból egy csomó chips ki esett, többsége a fejemre. Hát mit mondjak,ki lettem nevetve,ki gondolta volna? Eléggé be rágtam Tomra,mert szó szerint a csicskájának akar tartani. Be mentem a szobámba hisztit nyomni,de utánam jött. Aztán pedig... Sóhajtok. Le feküdtünk. Húzom el a szám.
-Nem hiszen el, hogy megint bele estem ebbe a hibába!
-Jaj csajszi. Nagy a baj. Először is, Tom egy idióta,és attól tartok egy éjszakára kellettél neki. De ne foglalkozz vele, vannak sokkal értelmesebb fiúk is mint ők!
-Igen,azt hiszem igazad van.Úgy döntöttünk végül el megyünk még vissza arra a térre,hiszen csodás! Egy padon ültünk mikor Sarah fel keltette a figyelmem.
-Az ott nem Tom? Kérdezi, miközben óvatosan felé mutat.
-De,ez ő! Most le ültek egy padra! Mondom miközben a barátnőmet húzom már magam után.
-Hé! Várj! Mit akarsz?
-Van egy ötletem!
-Csupa fül vagyok!
-Egy csajjal van. Az lesz, hogy oda állok elé,és el kezdem Tommy-nak hívni. Ezután te is jössz,és rá mászunk egy picit.
-Ez jól hangzik! Benne vagyok!Oda mentünk és Tom elé álltam.
-Szia Tommy édesem. Lépek közel hozzá. -Egy lánnyal vagy? Ó jaj,nem tisztelsz engemet?
-Ez ki Tom? Kérdezi a csaj Tomtól.
-Nem tudom édesem.. mondja Tom zavarodottan.
-Jaj, dehogy nem tudod, hogy ki vagyok. Hiszen tegnap le is feküdtünk. Vagy már nem is emlékszel?
-Ez miről beszél?! Tényleg megcsalsz ilyen kurvával?!
-Nem, dehogy édesem!
-Na itt a vége fuss el vége! Szakítok! Mondja a lány dühösen,majd el megy.-Ez még is mire a faszra volt jó?!
-Jaj ugyan már,egy nőt el veszítünk a sok közül? Jaj,mi lesz...
-Ezért még számolunk, biztos lehetsz! El megy mérgesen.Mi még Sarah-val szórakoztunk egy kicsit, végül ő nem vett részt ebben a csodás produkcióban.
Végül haza mentem és megfürödtem.-Hali Yasmine! Miújság? Köszön Bill.
-Sziaa! Semmi extra..megy az élet.. sóhajtok.
-Tommal meg vagytok?
-Nos, igen.. sóhajtok ismét. -Bill..el kell mondanom..nem akarom magamban tartani.
-Mond, nyugodtan. Mondja miközben magához ölel.
- Le feküdtem Tommal. Mondom ideges hangon.
-Hogy tessék? Le feküdtetek,újra?
-Igen.. sajnálom!
-Nem baj. Mondja majd ki megy a szobámból.
-Bill!
-Hagyj. Menj el fürödni és aludj. Idegesítő vagy.Ez egy kicsit szíven ütött,de igaza volt. Azért nem vettem magamra annyira.
Na jó..de. Sírtam miközben fürödtem.
Fel vettem a pizsamám és könnyek között,nagy nehezen el nyomott az álom.---------------------------------------
Sziasztook
Itt az uj rész, remélem tetszik. Bocsánat,h nem volt rész,de nekem is vannak dolgaim, most is mocskosul fáj minden porcikám.
Nagyon fáradt voltam már, kérlek,ha helyesírási hibát találtok, jelezzétek!
Ig: vivuu.slayy
YOU ARE READING
Testvéri szeretet/Season 2 [Befejezett]
RomanceTestvéri szeretet 2.évada~ Anyám ki dobott..mert megtudta, hogy 16 évesen már szexeltem,nem is akárkivel..Tom Kaulitz-al. Őrület.. gyűlölöm őt.. szinte mindig róla írok újság cikket..direkt csinálja velem ezt a világ? Szánalmas, hogy minden lánnyal...