Karácsony előtt pár nappal állunk,hidegek vannak és hóból sincs kevés. Nincs olyan nap amikor nem esne egy kicsit a hó,de a mai nap kivételes, eddig még. Imádom a havat, ahogy a hajamba hullik,majd aztán szét olvad..
Éppen a fiúkra vártam,akik a szobájukban öltözködnek,hiszen megyünk a karácsonyi vásárba, végre! Már mióta ezt vártam, imádom a forró kakaót amit ott árulnak,és a sok árus! Annyira fel nyomja a hangulatot, hogy egyszerűen nincsenek szavak! És a labirintus,ami már évek óta ott van, istenem, mindig el tévedtem ott!
A nappaliban ücsörögtem a gondolataimba merülve, mikor elém toppant mind a négy fiú egyszerre.-Na? Kérdezi Gustav izgatottan
-Mi na? Nevetek
-Jól nézünk ki?? Teszi fel a kérdést George.
-Ó, istenem,igen! Túl jók vagytok! Nevetek majd meg akadt a szemem Tomon. -De azt hiszem egy úriember ki emelkedik közületek. Kuncogok és Tomhoz lépek.
-Jól van, ez így nem igazság! Forgatja Bill a szemeit.
-De végül is, mindannyian nagyon jól festetek! Mosolygok.
-De akkor is én nézek ki a legjobban! Emeli fel Tom a mutató újját.
-Pontosan! Erősítem meg. -Nos,de irány a karácsonyi vásár!! Újjongok.Szerencsére nem volt messze tőlünk a vásár,így gyalog mentünk,és persze nehéz is lenne le parkolni autóval a vásárnál, hiszen ilyenkor dugig van.
Hideg volt,de végig Tom mellett sétáltam ő pedig a kezemet fogta. A keze meleg volt,az én kezemmel ellentétben,és megmelegítette a meleg kezeivel a hideg kezeimet.
Mikor oda értünk elég sok ember volt,de hiszen mit vártunk? Karácsonyi vásár.. mindig sokan vannak.
Kezdtük az elején, végig mentünk a cukor árúsoknál,ahol egyik fiú sem bírta ki, hogy ne vegyen bármilyen édességet. Mind a négyen mást vettek,Bill valami kis cukrot ami külső látásról nagyon jól nézett ki. Gustav és Georg valami kis süti féleséget vett,azt hiszem valamilyen kókuszos volt.
És végül Tom,ő is valami cukrot vett, amivel meg is kínált,de nem kértem belőle.-Szóval,merre tovább? Kérdezi Gustav az édességét hamzsolva.
-Szerintem nézzük meg az óriás kereket! Javasolja izgatottan Bill.
-Igen,ez valóban jól hangzik! És remélem nem lesznek sokan, mert én mindneképp fel szeretnék ülni Yasmine-val. Mondja Tom miközben át karol.
Bólintottam egyet és szorosan Tomhoz húzódtam aki csak mosolygott.
-Akkor óriás kerék! Ez eldőlt. Mondja George és meg indult a hatalmas kerék felé.
-Jó hosszú a sor.. mondom miközben be álltunk a sorba.
-Igen, de megéri. Minden évben nagyon jó szokott lenni. A tetejéről mindig olyan szépen rá lehet látni a ki világított városra. Mondja George mosolyogva.Már vagy fél órája a sorban állunk, szerencsére már mi voltunk a sorban,így végre mi is fel ülhettünk.
Természetesen Tommal mi ketten egy kabinba ültünk, hogy senki ne zavarja meg a mi társaságunkat.
A többi három fiú egy mellettük lévő kabinba voltak és nevetgéltek.
A kerék el kezdett forogni,mi pedig Tommal egymás kezét fogtuk és figyeltük a kilátást. Mikor meg álltunk pont a legtetején mosolyogva néztük a karácsonyi fényekkel ki világított várost,ami gyönyörű volt.-Olyan szép kivilágítva mint te.. sőt,te még gyönyörűbb vagy. Mosolyog és egy szenvedélyes csókba ragadja az ajkaimat.
Bele mosolyogtam a csókba és vissza csókóltam ugyan olyan szenvedéllyel, gyengéden a combomat símogatta,és a keze minden pillanatban feljebb ment csak.
-Nagyon akarlak már,tudod? Vigyorog
-Tudom. Nevetek. -De nem lehet. Majd..
-Tudom. Nevet ő is. Csak akkor csináljuk ha szeretnéd. Nem csinálunk olyan amit nem akarsz. Csókol meg. -De azért nem bánnám,ha haza érnénk és azt mondanád, hogy szeretnél egy kicsit terhesen is lefeküdni velem. Kacsint
-Tudom,majd még meg látom. Ha jól viselkedsz,akkor. Nevetek
-Értettem főnök asszony! Vigyorog ismét,majd meg állt a kerék.
-Már le telt ez a 2 kör? Kérdezem
-Hát akik a kabinban perverzkednek, azoknak biztosan! Nevet Bill.
-Bill!! Csapok a fejére.
-Hé,a hajam! Néz rám durcásan Bill. -De nézd, csináltunk egy képet rólatok! Ez akkor volt amikor csókólóztatok,és nézd! Nyomja a szemem elé annyira a képet, hogy szinte alig láttam valamit belőle. -Tom a combod fogja!!
-Tudom Bill, tudom. Nevetek.
-Hát barátom.. látom hogy kanos vagy. Veregetni Tom hátát Gustav. -De ne aggódj,Yasmine hamrosan szül,és végre mehet a szex újra. Csak aztán védekezzetek, esküszöm karácsonyra egy csomó óvszert kaptok! Belőletek még ezek után is ki nézem, hogy a védekezés megszűnik. Nevet Gustav.
-Hé! Teszi csípőre Tom a kezét.
-Mindegy, hagyjuk ezt. Kinek van kedve korizni egyet a jégpályán? Kérdezi Bill mosolyogva.
-Én!! Újjongok.
-Ó,nem,nem! Biztos hogy nem! Terhes vagy Yas! Emeli fel a mutató ujját Bill.
-Ja, tényleg. Forgatom a szemeim.
YOU ARE READING
Testvéri szeretet/Season 2 [Befejezett]
RomanceTestvéri szeretet 2.évada~ Anyám ki dobott..mert megtudta, hogy 16 évesen már szexeltem,nem is akárkivel..Tom Kaulitz-al. Őrület.. gyűlölöm őt.. szinte mindig róla írok újság cikket..direkt csinálja velem ezt a világ? Szánalmas, hogy minden lánnyal...