A mai nap sem telt eddig máshogy,szenvedtem és hánykolódtam. És persze a egereket itattam,mint mindig.
Unalmasan bámultam a tévé képernyőt és a maradék körmömet rágtam le. Még jó hogy már nincs mű körmöm,hiszen azt is képes lennék le rágni. Legalább is magamat ismerve.
Fogalmam sem volt,hogy mi fog várni ma,mi fog velem történni,és a legnagyobb kérdés.. vajon Tom mikor jön vissza hogy megbocsájtson,vagy nekem kellene inkább bocsánatot kérnem? A szemébe se merek nézni,nem hogy még bocsánatot kérni.
Unatkoztam és végül támadt egy jó ötletem. Óvatosan fel pattantam az ágyamról és a régi szobám felé mentem,ahol már nem most jártam. És amikor be értem,rengeteg sok emlék tárult elém. Itt történt az első csókóm Tommal.
A falamon lévő gitárra emeltem a tekintetem és felcsillant a szemem. Igaz,amikor újra vissza tértem ide a Tokio Hotellel akkor hagytam itt a gitárom,de ami azt illeti az sem most volt már.
Óvatosan le emeltem a falamról a gitárom,az ágyamba huppantam és bele dugdostam a gitárba a zsinórokat és el kezdtem be hangolni.
Lassan énekelni kezdtem Avril-től egy számot,az "Wish You Were Here" című számjából.And I remember all those crazy things you said
You left them running through my head
You're always there, you're everywhere
But right now, I wish you were hereAll those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now, I wish you were hereDamn, damn, damn
What I'd do to have you here, here, here
I wish you were hereLassan énekeltem a zenét és közbem gitároztam majd valaki kopogtatott az ajtómon. Fel vontam a szemöldököm és egy "igen" szóval válaszoltam is.
-Hé,Yas! Hát itt vagy! Kuncog Bill és le ül mellém az ágyra.
-Oké Bill,mit szeretnél? Össze ráncolom a homlokom és az újjaimat gyengéden végig húztam a gitár húrjain.
-Sikerült beszélnem Tommal! Mondja mosolyogva. -Éss.. mondja az 's' betűt el húzva. -Ma haza jön! De előtte te és én el megyünk mivel Rebecca beszélni akar a fejével. Mondja és mosolyog,és észre vettem,hogy miközben Rebecca-ról beszélt fel csillant a szeme. Totál bele van zúgva a nővérembe,azt hiszem.
-Mm..értem. Hová is megyünk majd? Hátra dőlök az ágyamon.
-Ó,nem messzire! Csak egy közeli kis kávézóba be ülünk. És én fizetek! Emeli fel a mutató újját játékosan kucogva,mire és óvatosan megböktem a karját.
-Tudom,hogy fülig bele vagy zúgva a nővérembe! Ne merészeld tagadni! Láttam ahogy nézel rá.. és ahogy ő néz rád.. tagadhatatlan a szerelem köztetek. Kuncogok halkan és megcsóválom a fejem.
-Ez nem igaz! Pirul el Bill és a padlót bámulja.
-Össze hozlak titeket! Emelem fel a mutató újjam egy mosoly kíséretében.
-Na eszedbe ne jusson! Nincs jobb dolgod? Forgatja a szemeit.
-Hát nincs. Vállat vonok. -21 éves nő vagyok,aki terhes és a gyerek apja megcsal,mert nem vagyok neki elég jó vagy tudom is én.. Na mindegy,szóval készülj mert ti hamarosan együtt lesztek! Mosolygok és a kezembe veszek egy tollat és egy cetlit. -Szóval,Rebecca szereti a rózsát,sőt imádja! Hmm.. a lila szín a kedvenc színe,de a halvány rózsaszínt is nagyon szereti! Imád vásárolni,és imádja a... szexet! Ebben is rám hasonlít
-Yas,a szexet ki nem imádja? Vonja fel a szemöldökét Bill.
-Jó,oké.. tényleg,de Rebecca egy egész áldott nap tudna szexelni mint én és Tom. Vagy is érted..
-Igen,értem Yas. Bólogat Bill. -És szerinted az én 26 centim az elég lesz neki? Vonja fel a szemöldökét Bill.
-Jaj Bill.. ha Tom 24 centije elég volt neki,akkor a tiéddel öröm lesz játszani neki. Kuncogok.
-Oké,ez jó..
-Igen,és ne fogd vissza magad az ágyban,Rebecca szereti ha a férfiak szenvedélyesen csinálják és egy cseppet sem állnak meg habozni. Tudod mint Tom.
-Aha,oké értem. Váltsunk témát,mert ez rohadt kínos. Vakarja meg a tarkóját Bill és az ajkát harapdálja.
-Oké. A kezedbe nyomom a cetlit. -Egyszer még hálás leszel nekem Bill Kaulitz. Küldök neki a levegőben egy csókot viccből.
-Egyszer esküszöm meghálálom! Kuncog és el hagyja a szobám.
KAMU SEDANG MEMBACA
Testvéri szeretet/Season 2 [Befejezett]
RomansaTestvéri szeretet 2.évada~ Anyám ki dobott..mert megtudta, hogy 16 évesen már szexeltem,nem is akárkivel..Tom Kaulitz-al. Őrület.. gyűlölöm őt.. szinte mindig róla írok újság cikket..direkt csinálja velem ezt a világ? Szánalmas, hogy minden lánnyal...