Ahogy oda értünk az arénába, rengeteg rajongó vett körül minket,és a sok fotós. Szinte mindenkinek fel tűnt, hogy most én is ott vagyok,úgy, hogy engem még sosem láttak a Tokio Hotellel.
Az alsó ajkamat harapdáltam idegesen,miközben Bill kezét fogtam,mivel ha Tom kezét fognám az egyből fel tűnne,és Tomot ismerve, számítanának arra, hogy együtt vagyunk.
Viszont ha Bill kezét fogom,így tudják, hogy csak barátok vagyunk.
Bár tudtam, hogy a ma estén minden meg fog változni.. ma Tom fel vállal engem a sok rajongó élőt,és ki mondja, hogy igen is van barátnője,aki terhes is. Nagyon félek a reakcióktól, hogy mit reagálnak a rajongók,mert tudom, hogy úgy is lesz olyan rajongó aki ezt nem fogja el fogadni,és mindenképpen az lesz a célja, hogy szét válasszon minket. Ettől félek a legjobban.
Szorosan Bill nyomában voltam, hogy még véletlenül se vesszek el a nagy tömegben, minden szem rám szegeződött,a sok kamera,és a sok kérdés mindneki fejében, hogy vajon ki is lehetek én. Egy cseppet sem ismertek az emberek, pedig újság író voltam. Voltam..
Bárcsak minden a régi lenne,de a helyzet az, hogy végül már én mondtam le erről a munkárol. Amikor megtudtam, hogy terhes vagyok, nem sokkal később újra fel kerestek, hogy nem lenne-e kedvem vissza menni, persze nem mondta egyből nemet,de kértem döntési időt. És döntöttem. Szerettem ezt a munkát, nagyon,de az igazat megvallva,el fáradtam,és talán terhesség mellett megjobban kimerültem volna.
Ahogy el haladtunk a kamerák mellett,és a rajongók sokasága mellett, volt egy két lány,aki képtelen volt le venni a szemét rólam,és már tudtam ez mit jelent. Gyűlölnek. És ha megtudják, hogy Tom barátnője vagyok, még jobban gyűlölve leszek.
Amint be értünk a pihenő részre, egyből helyet foglaltam a kényelmes,pihe-puha kanapén. Nem tagadhatom, nem igazán tudtam már ácsorogni.-Mikor kezdődik a koncert? Kérdezem miközben fel vonom a szemöldököm.
-Kerek perec,1 óra múlva! Feleli Bill miközben a mutató újját a levegőbe emeli.
-Értem. Bólogatok.
-És ma végre Tom fel vállal téged, mindenki előtt! Igaz Tom? Fordul Bill Tomhoz.
-Igen, igaz. Ígérem ezentúl minden rendben lesz drágám. Csókólja meg a fejem búbját. -Jó illatú a hajad. Suttogja Tom a fülembe,és a leheletétől borzongás futott végig a gerincemen.
-Jaj, oké, oké. Nevet Bill. -Csak azért ne faljátok fel egymást! Nevet még mindig Bill. -Nos,de gyertek a színpadra! Te pedig Yas, maradj itt a színfalak mögött,azt hiszem itt lesz a legjobb neked. Mosolyog Bill majd megindultak kifelé a helyiségből.
Egyedül maradtam,unatkoztam,hiszen mit tudtam volna csinálni? Be hallatszott a sok zsivaly ami a rajongóktól származott,egy kicsit zavart,de ez most lényegtelen.
A kanapén ülve élveztem a koncertet,és a zenéket amiket elő adtak a fiúk. És persze emellett a rajongók sikoltozását is hallottam.
Miután le játszották az összes zenét,Bill a mikrofonba kezdett beszélni,addig pedig Tom be jött hozzám a színfalak mögé.
-Gyere! Fogja meg a kezem óvatosan és húzni kezd a színpadra.
Amint fel értünk a rajongók szeme tágra nyílt,és mikor Bill befejezte a mondandóját Tom át vette tőle a mikrofont.
-Egy kis figyelmet kérnék! Szól bele Tom a mikrofonba mire mindenki síkítani kezdett. -Szeretnék nektek be mutatni valakit,aki már néhány hónapja boldogítja az én kis életem. Karolja át a derekam. -Ő itt,az én drága barátnőm, és hamarosan a feleségem, Yasmine Artmenson! Mondja kissé idegesen,mire az összes rajongó el halkult. -Igen..ő a barátnőm,már augusztus óta körülbelül,és már el szerettem volna nektek mondani ezt,de féltem, de most végre meg tettem. Szóval, sajnálom kedves rajongók,de foglalt vagyok. Csókól meg gyengéden Tom. -És még valami.. hamarosan apa leszek.. simogatja meg a hasam. -Yas terhes,és nyáron fog szülni. Mosolyog az emeberekre és nagyot sóhajt. -Köszönöm mind azoknak az embereknek akik meg értenek engem, sokat jelent ez. Főleg,ha el fogadjátok, hogy boldog vagyok. Köszönöm.. mosolyog ismét és vissza adja Bill kezébe a mikrofont.
Miután le távoztunk a színpadról, egyből mentek is a fiúk dedikálni,és a rajongókkal képeket csinálni. Én végig Tom mellett álltam,ő egyszer kétszer megsimogatta a karom,közben pedig írkálta alá a dolgokat.-És Yas, milyen érzés Tom barátnőjének lenni? Fordul hozzám oda egy rajongó,amit Tom szúrós tekintettel nézett végig.
-Fantasztikus érzés,bár én nem a pénze miatt szeretem vagy bármi ilyesmi. Már hónapok óta velem van,és nagyon szeretem! Mosolygok és össze csapom a két kezem.
-Ennek örülök, remélem találkozunk még majd a jövőben! Mosolyog és el megy.
-El árulhatom neked, nem ő a kedvenc rajongóm. Suttogja a fülembe Tom.-Főleg a barátnője..az még csak rosszabb.
-Miért? Vonom fel a szemöldököm.
-Majd egyszer elmesélem. Símítsa végig a kezét a kezemen majd vissza fordul a következő emberhez.Miután mindenki végzett a dedikálással össze pakoltunk,és vissza vonultunk a kisbuszhoz. Mindenki elfoglalta a helyét,én ismét Tom mellett ültem,egy ideig beszélgettünk arról, hogy vajon majd mi legyen a baba neve,de végül nem jutottunk sokra,és mindketten végül el aludtunk.
Később már nem a kisbuszban ébredtem hanem a hálószobában egyedül feküdtem a hatalmas ágyon. Tom sehol sem volt,én pedig csak hánykolódtam és vártam Tomot.
Nem sokkal később egy ajtó nyitódást hallottam,és láttam, hogy Tom volt az.-Tom hol voltál? Kérdezem fáradtan
-Ne aggódj, csak fürödni voltam, nem akartalak fel ébreszteni. Gyere ide hozzám. Tárja ki a karjait, hogy közéjük férkőzhessek. Én persze habozás nélkül a karjaiba bújtam és a fejemet a mellkasához tettem.
-Tom.. szólalok fel.
-Igen bébi? Csókólja meg a homlokom Tom.
-Azt mondtad, hogy el meséled majd, hogy miért nem szereted azt a rajongód.. érdekel.
-Ez egy hosszú történet.. sóhajt fel Tom.
-Szerintem rá érünk. Csókot nyomok az arcára.
-Pihenned kellene kicsim..
-Addig nem tudok nyugodtan aludni, amíg nem mondod el. Szóval ki vele..
-Oké.. sóhajt ismét Tom. -Szóval, amikor 18 éves voltam, akkor viszonyom volt vele, sokáig együtt voltunk és tényleg szerelmes voltam,őrülten hangzik,de ez az igazság! Szerelmes voltam életemben először!
-Várj..ha életedben először.. akkor engem nem is szerettél amikor 16 évesek voltunk? Csak szórakozásból feküdtél le velem,és hülyét csináltál belőlem? Kérdezem kissé idegesen.
-Szetettelek téged nagyon,de nem olyan igazán mint őt. Ő csodálatos volt..és sosem felejtem el vele az első csókóm. De aztán végül megcsalt. Sóhajt nagyot. -Viszont aztán jött Rebecca a nővéred..vele is jó volt de ő más volt, tudod,ő mindig a szexet akarta.. persze szívesen szexeltem vele, mivel gyönyörű lány volt,de még mindig hiányzott Victoria..
-Victorianak hívják? Kérdezem
-Igen. Mondja Tom mosolyogva. -De aztán jöttél te.. gyűlöltelek de még is szerettelek. Imádtam amikor makacs voltál és mindig veszekedtünk, hát akkor sosem gondoltam volna, hogy most itt fogunk feküdni ebben az ágyban, egymást ölelve,és úgy, hogy terhes vagy. Nevet egy kicsit. -Szóval amikor te be léptél az életembe ismét,valami megváltozott. Érdekeltél nagyon,még ha utáltalak is.. gyönyörű voltál,és a fekete haj nagyon jól állt neked. És amikor a szemem végig siklott a testeden,meg akadt a szemem mindig is a formás fenekeden.
-Tom! Mondom kissé hisztisen.
-Ez az igazság édesem. Nevet és megcsókol. -Akkor tudtam, hogy akarlak,és bármire képes lennék érted.
-Ez aranyos..de vissza térve Victoria-ra.. miért csalt meg?
-Nem tudom..és szerintem soha sem fogom ezt meg tudni,de talán talált nálam jobbat vagy ilyesmi.
-Ez őrültség! Nálad jobbat?! Még álmomban sem! Rázom meg a fejem.
-Ha te mondod. Vállat von. -Nos,de viszont túl jól ismerem Victoria-t.. tudja, hogy a barátnőm vagy,és az lesz legnagyobb célja, hogy szét válasszon minket. De nem fogom meg engedni, itt leszek neked mindig,és megvédelek téged is és a babát is. Megcsókolja fejem búbját.
-Köszönöm. A kezeimet Tom nyaka köré fonom és szorosan hozzá bújok. -Szeretlek. Suttogom.
-Én is szeretlek drágám. Suttogja vissza. -Szép álmokat. Megcsókolja a fülem tövét és álomba ringat.--------------------------------------
SZIASZTOOK VEGREEE
na szoval itt lenne a következő rész végre, szerintem borzalmas lett,de nem volt jobb ötletem,DEE van egy csomó jó ötletem és már azt is ki terveltem, hogy mi lesz a vége 🛐
Ig:vivuu.slayy❗ SPOILER❗
Rebecca és Sarah vissza tér ismét a történetbe hamarosan,de vajon jó okból térnek vissza? Akarnak még Yasminenak ártani,vagy csak a segíteni szeretnének?
Vajon mi lesz a céljuk,és mi okból térnek vissza?
Hamarosan kiderül!;)
ESTÁS LEYENDO
Testvéri szeretet/Season 2 [Befejezett]
RomanceTestvéri szeretet 2.évada~ Anyám ki dobott..mert megtudta, hogy 16 évesen már szexeltem,nem is akárkivel..Tom Kaulitz-al. Őrület.. gyűlölöm őt.. szinte mindig róla írok újság cikket..direkt csinálja velem ezt a világ? Szánalmas, hogy minden lánnyal...